تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده اموال تملیکی و مازاد بانک

  • آگهی گزار بانک ملی ایران
    کد پارس نماد: 1869808
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1398/06/10
    تاریخ شروع: 1398/06/10 مهلت اسناد: 1398/06/24
    شماره آگهی: 98/4 منبع: سایت 98.6.10
    عنوان آگهی: مزایده اموال تملیکی و مازاد بانک
    شرح آگهی: آگهی مزایده سراسری اموال تملیکی و مازاد بانک (98/4) ؟
    تاریخ: يکشنبه 10 شهريور 1398 - تعداد بازدید: 178
    بانک ملی ایران در نظر دارد، تعدادی از اموال تملیکی و مازاد خود را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد )مزایده ← مزایده دستگاه اجرایی ← مزایده گر( مزایده شماره 2098091218000004  مربوط به اموال غیر منقول و  شماره 1098091218000003 مربوط به اموال منقول، بر مبنای قیمت پایه مزایده،  با وضعیت موجود و به صورت نقدی، نقد و اقساط، متصرف­دار و غیر متصرفدار به فروش برساند. متقاضیان می ­توانند از ساعت 8 صبح  یکشنبه  مورخ 98.6.10 لغایت ساعت 17:00 روز یکشنبه مورخ 98.6.24 ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی فوق الذکر و مطالعه ضوابط و مقررات مربوطه و اوراق پیشنهاد قیمت و تعهدنامه شرکت در مزایده و ملحوظ نظر قراردادن موارد مشروحه ذیل، پیشنهاد قیمت خود را همراه با اوراق تکمیل شده مزایده حداکثر تا مهلت مقرر، از طریق سامانه ستاد، ثبت و بارگذاری نموده و سوالات احتمالی خود را در زمینه اموال مورد مزایده، در تهران با شماره تلفن 60993372 و 60993397 و در شهرستان ها با دوایر ساختمان ادارات امور مربوطه مطرح نمایند.
    توضیحات:
    1- بانک ملی ایران در قبول یا رد تمامی پیشنهادات مختار است.
    2- پیشنهادات فاقد سپرده، کمتر از میزان مقرر، مخدوش، مبهم و مشروط؛ مردود می ­باشد.
    3- عایت کلیه موارد مندرج در شرایط مزایده الزامی است.
    4- متقاضیان جهت شرکت در مزایده می­بایست پس از مراجعه به آدرس الکترونیکی فوق الذکر و انتخاب اموال مورد نظر؛ جهت شرکت در مزایده نسبت به تهیه توکن از دفاتر منتخب خدمات پیشخوان دولت اقدام و پس از ثبت نام در سامانه جهت امضای الکترونیکی، نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام نمایند. متقاضیان می­ توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره تلفن 41934- 021 تماس حاصل نمایند.
    5- سپرده (ودیعه) شرکت در مزایده معادل 5 % قیمت پایه مزایده است که متقاضیان می­ بایست وجه موصوف را به یکی از دو روش­ پرداختی تصریح شده در سامانه ستاد (1-درگاه سامانه 2- واریز وجه مورد نظر به حساب شماره 0112132585009 به نام "اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک ملی ایران" و بازگذاری تصویر فیش واریزی در سامانه) تودیع نمایند.
    6- کلیه پاکت­ های حاوی پیشنهادات متقاضیان راس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 98.6.25 به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ستاد بازگشایی و نتیجه از طریق سامانه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
    7- در خصوص املاک متصرف دار، به برنده مزایده وکالتنامه کاری جهت انجام امور قانونی اعطاء گشته و کلیه هزینه­ های مربوط به اخذ استعلام در ارتباط با نقل و انتقال، تنظیم وکالتنامه و سایر موارد برعهده خریدار می ­باشد.  
    8- با توجه به اینکه کلیه اموال مورد مزایده، با وضع موجود عرضه می­ گردد لذا کلیه متقاضیان ضمن اقرار به بازدید اموال و اطلاع از تمامی مشخصات، کم و کیف آنها، کاربری، میزان اصلاحی احتمالی، ریشه املاک، وضعیت تصرف و ...، حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و اسقاط می­ نمایند.
    9- در خصوص واگذاری سرقفلی و حق کسب و پیشه املاک، جلب رضایت مالک جهت تغییر شغل و در صورت لزوم تغییر کاربری برعهده خریدار می ­باشد.
    10- در خصوص املاکی که به صورت نقد و اقساط به فروش می­ رسد، قرارداد اجاره به شرط تملیک منعقد  و در مورد سرقفلی یا حق کسب و پیشه املاک، قرارداد به صورت صلح حقوق اقساطی، به دو روش ذیل منعقد خواهد شد:                                  
    " 1- انعقاد قرارداد عادی صلح حقوق اقساطی (بدون نیاز به ارائه وثیقه) 2-عقد صلح اقساط  به صورت رسمی با اخذ وثیقه مورد پذیرش بانک به میزان مانده بخش اقساطی ثمن معامله و سود متعلقه آن."
    تبصره: در خصوص عرصه و اعیان و ماشین­آلات کارخانجات تولیدی که به صورت یکجا عرضه می­ گردد، متقاضی خرید مکلف به تامین وثایق و یا تضمینات معتبر وفق نظر بانک ملی ایران خواهد بود.
    11- نظر به اینکه در مزایده ، صرفاً عرصه و اعیان و ماشین آلات واحدهای تولیدی عرضه و به فروش می­ رسد لذا بانک تعهدی در خصوص ارائه یا تغییر در پروانه بهره­ برداری و مجوزهای مربوطه نخواهد داشت.
    12- هزینه آگهی و کارشناسی برعهده خریدار بوده و هزینه های مذکور می­ بایست براساس اعلام نظر بانک پیش از انعقاد قرارداد نقداً در وجه بانک واریز گردد.
    13- متقاضیان خرید املاک با شرایط اجاره به شرط تملیک، می­ بایست در برگه ­های شرایط شرکت در مزایده (که از طریق سامانه ستاد خریداری می­ گردد) صراحتاً اشاره به مدت و سود نرخ مورد نظر براساس جدول ذیل نمایند.
    14- درصورتیکه مبالغ پیشنهادی خریداران، یکسان باشد، اولویت با خرید نقدی خواهد بود.
    15- رعایت سایر شرایط اعلامی در اوراق



    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران, تهران, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data