تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده اموال تملیکی و مازاد منقول (ماشین آلات و تجهیزات)

  • آگهی گزار بانک ملی ایران
    کد پارس نماد: 1833429
    استان: آذربایجان غربی تاریخ درج آگهی: 1398/05/22
    تاریخ شروع: 1398/05/22 مهلت اسناد: 1398/05/23
    شماره آگهی: - منبع: سایت 98/5/22
    عنوان آگهی: مزایده اموال تملیکی و مازاد منقول (ماشین آلات و تجهیزات)
    شرح آگهی: آگهی مزایده اموال تملیکی و مازاد منقول (ماشین آلات و تجهیزات) بانک ملی استان آذربایجان غربی (98/1/م)
    بانک ملی ایران در نظر دارد، قسمتی از اموال مازاد خود را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس:  http://www.setadiran.ir بر مبنای قیمت پایه مزایده، در وضعیت موجود و به صورت نقدی، نقد و اقساط، بدون متصرف و متصرف­دار به فروش برساند. متقاضیان می­ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد مزایده (برگه­ های شرایط شرکت در مزایده) و تسلیم پیشنهادات خود از ساعت  8 صبح روز  دو شنبه مورخ 98.5.14 لغایت ساعت 10 صبح روز چهارشنبه  مورخ 98.5.23 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس فوق در قبال پرداخت مبلغ 000ر200 ریال نسبت به خرید اوراق شرکت در مزایده اقدام و پیشنهاد قیمت خود را حداکثر تا ساعت 15 همان زمان از طریق سامانه ستاد ارسال و سؤالات احتمالی خود را در زمینه املاک و ارائه پیشنهاد خرید ملک با شماره تلفن 33453235  مطرح نمایند.
    توضیحات:
    1- بانک ملی ایران در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
    2- پیشنهادات فاقد سپرده کمتر از میزان مقرر، مخدوش، مبهم و مشروط، مردود است.
    3- رعایت کلیه موارد مندرج در برگه­های مزایده الزامی است.(تبصره ارائه پیشهاد در پاکت و بصورت فیزیکی ضرورتی نخواهد داشت.)
    4- متقاضیان جهت شرکت در مزایده می­ بایست در سامانه ثبت نام نموده و پس از تهیه توکن (جهت امضای الکترونیکی) نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام نماید. متقاضیان می ­توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره تلفن 41934 تماس حاصل نمایند.
    5- سپرده (ودیعه) شرکت در مزایده معادل 5% قیمت پایه مزایده است که متقاضیان باید طی یکی از  روش­های پرداخت تصریح شده در سامانه ستاد در وجه بانک ملی ایران واریز و تصویر رسید پرداخت شده را در سامانه، آپلود و اصل آن را در ارومیه به واحد مهندسی و املاک واقع در مدرس، نبش عمار، اداره امور شعب آذربایجان غربی، طبقه 4 تحویل دهند.
    6- کلیه پیشنهادات متقاضیان خرید اموال در ساعت 10 صبح روز پنج شنبه مورخ 98.5.24 به صورت سیستمی و الکترونیکی از طریق سامانه ستاد در محل اداره امور شعب  بانک ملی  آذربایجان غربی  بازگشایی و به اطلاع متقاضیان خواهد رسید که می بایست  در فرجه مقرر 7 روزه جهت انعقاد قرارداد و واریز وجه بنا به نوع درخواست خرید نقدی اقدام نمایند. در صورت تغییر احتمالی در موعد مقرر مراتب به نحو مقتضی به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
    7- اموال  دارای متصرف به صورت وکالت و تقبل کلیه هزینه های مربوط به اخذ استعلامات ماخوذه در ارتباط با نقل و انتقال و سایر موارد بر عهده خریدار واگذار می گردد. (هزینه تنظیم وکالتنامه بالمناصفه خواهد بود)
    8- برای کلیه اموال، بازدید الزامی است و در وضعیت موجود واگذار می‌گردد. تحقیق و بررسی در مورد هر کدام از اموال  از هر لحاظ بعهده متقاضی می باشد.
    9- هزینه آگهی و کارشناسی برعهده خریدار است و مشارالیه می بایست این هزینه را براساس اعلام‌نظر بانک قبل از انعقاد قرارداد نقداً دروجه­ بانک واریز ­نماید.
    10- متقاضیان خرید می بایست، با مراجعه به سامانه ستاد www.setadiran.ir  و پرداخت مبلغ 000ر200 ریال در زمان مقرر مندرج در متن آگهی نسبت به خرید اوراق مزایده اقدام و برگه های تعهد نامه و شرایط شرکت در مزایده (اسناد مزایده) را دانلود و پس از مطالعه پذیرش ­آنها ارا درسامانه ­تایید ­نمایند.
    11- نحوه و شرایط فروش اموال منقول بانک به شرح ذیل اعلام می‌گردد. (فقط به صورت نقدی می باشد.)

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان غربی, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data