تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده تعداد 8 غرفه ...- مرحله سوم - نوبت اول

  • آگهی گزار شهرداری دزفول
    کد پارس نماد: 1479011
    استان: خوزستان تاریخ درج آگهی: 1397/11/03
    تاریخ شروع: 1397/11/03 مهلت اسناد: 1397/11/06
    شماره آگهی: مرحله سوم - نوبت اول منبع: سایت 97.11.3
    عنوان آگهی: مزایده تعداد 8 غرفه ...- مرحله سوم - نوبت اول
    شرح آگهی:
    آگهی مزایده ؟
    مرحله سوم - نوبت اول
    شهرداری دزفول در نظر دارد محل زیر را در قالب مزایده بصورت عقد قرارداد اجاره به شرح ذیل واگذار نماید.لذا از افرادی که تمایل دارند در مزایده شرکت نمایند می توانند از تاریخ 97.10.26 تا 97.11.06 جهت شرکت در مزایده به درآمدهای عمومی شهرداری مرکزی مراجعه و نسبت به واریز وجه سپرده و پرنمودن فرم درخواست شرکت در مزایده اقدام نمایند. 
    شرایط مزایده
    1- واریز مبلغ 1.450.000 ریال برای هر غرفه (بزرگ) و واریز مبلغ 850.000 ریال برای هر غرفه واقع در 8 ضلعی بحساب 21184388279162 نزد بانک انصار شعبه طالقانی بابت سپرده شرکت در مزایده و پاکت الف (مبلغ سپرده تا سه ماه پس از عقد قرارداد نزد شهرداری باقی می ماند.)
    2. تنظیم دقیق و بدون خط خوردگی  و داشتن امضا و اثر انگشت در فرم پیشنهاد قیمت در پاکت ب و تحویل مدارک غیر از قبیل رزومه و کپی کارت ملی در پاکت ج که پاکات فوق به صورت جداگانه با یک شماره در دبیرخانه شهرداری حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 97.6.3 شماره گردند.
    3. افراد شرکت کننده در مزایده باید دارای سن قانونی بالای 18 سال و آقایان نیز دارای کارت پایان خدمت وظبفه باشند. و همچنین شرکت کننده گان در مزایده می بایست کپی کارت ملی برابر اصل شده را در پاکت خود قرار داده باشند.
    4- نصب، احداث امکانات مورد نیاز و راه اندازی نمودن محل تحویلی بعهده مستاجر می باشد.
    5- مسئولیت حفظ و نگهداری از لوازم احداثی راسا بعهده برنده مزایده خواهد بود.
      6- شهرداری در رد یا قبول هر یک و یا تمام  پیشنهادات مختار است و متقاضیان حق هیچگونه ادعا و اعتراضی را نخواهد داشت
      7- به یپشنهادات مخدوش و فاقد فیش واریزی ترتیب اثر داده نخواهد شد و فردی که نام او برنده اعلام می شود می بایست ظرف مدت یک هفته نسبت به عقد قرارداد اقدام نموده در غیر اینصورت سپرده فرد منصرف شده نفر اول تا سوم به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد
    8- برنده مزایده موظف است که نسبت به پرداخت قبوض مصرفی برق اقدام و در پایان قرارداد نسبت به تسویه حساب از ادارات مربوطه اقدام و تسلیم شهرداری نماید.
    9- شهرداری مختار است آن تعداد از افرادی که در سالهای گذشته به عناوین مختلف تعهدات خود را در قبال قرارداد فیمابین عملی ننموده اند و عملکرد آنها مورد رضایت شهرداری نبوده برابر بند 7 همین آگهی اقدام نمایند.
    10-شرکت کنندگان در مزایده می بایست کلیه شرایط غرفه را اعم از اقتصادی و میزان درآمد و سایر موارد بررسی نمایند در غیر اینصورت شهرداری هیچگونه مسئولیتی در حین قرارداد بدلایل بدی آب و هوا و تعطیلی و دیگر مشکلات احتمالی در خصوص کاهش یا کسر اجاره بها نخواهد داشت.
    11- کسانی که حق شرکت در مزایده را دارند که هیچگونه بدهی به شهرداری در رابطه با قراردادهای قبلی را نداشته باشند و شرط شرکت در مزایده ارائه مفاصاحساب از شهرداری می باشد.
    12 اولویت شرکت در مزایده با خانمها و افراد فاقد شغل می باشد.
    طبق مصوبه شورای اسلامی شهر حق اولویتی برای مستاجرین قبلی در نظر گرفته خواهد شد
    محل مورد مزایده:
    1- تعداد 8 غرفه واقع در پارک خانواده:  بصورت عقد قرارداد اجاره دو ساله با قیمت پایه برای 8 ماه از سال ماهیانه بمبلغ 1.200.000 ریال و برای ماههای خرداد- تیر- مرداد- شهریور بمیزان 40% اجاره پیشنهادی وصول می گردد.
    2- تعداد 5 غرفه هشت ضلعی پارک خانواده بصورت عقد قرارداد اجاره دو ساله با قیمت پایه برای 8 ماه از سال ماهیانه مبلغ 700.000 ریال برای ماههای خرداد-  تیر - مرداد- شهریور بمیزان 40% پیشنهادی وصل می گردد.
    ضمنا نرخ تورم براساس نرخ اعلامی از طرف بانک مرکزی محاسبه خواهد شد بشرط اینکه از سقف 10% کمتر نباشد./م
    محمد علی دوائی فر- شهردار دزفول
    دزفول، خیابان شریعتی ، بعد از پل، خیابان فرمانداری 13-42420511-061

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خوزستان, خوزستان, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data