تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده بهره برداری از تعداد 89 فقره معدن فاقد بهره بردار و...

  • آگهی گزار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر
    کد پارس نماد: 1473559
    استان: بوشهر تاریخ درج آگهی: 1397/10/30
    تاریخ شروع: 1397/10/30 مهلت اسناد: 1397/11/15
    شماره آگهی: - منبع: سایت 97.10.30
    عنوان آگهی: مزایده بهره برداری از تعداد 89 فقره معدن فاقد بهره بردار و...
    شرح آگهی: آگهی مزایده عمومی معادن استان بوشهر ؟
    سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در نظر دارد براساس ماده 10 قانون معادن و ماده 66 آئین نامه اجرایی قانون معادن ، بهره برداری از تعداد 89 فقره معدن فاقد بهره بردار ، 12 فقره گواهینامه کشف معادن را به متقاضیان دارای توان فنی و مالی لازم از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار نماید . متقاضیان شرکت در مزایده می توانند جهت آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده و لیست موضوع مزایده از روز شنبه مورخ 97.10.29  لغایت روز دوشنبه مورخ 97.11.15  به مدت 15 روز به محل سازمان به آدرس ذیل و یا سایت سازمان به آدرسbsh.mimt.gov.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مزایده اقدام و پس از تکمیل، حداکثر تا پایان وقت اداری ( ساعت 14:30) روز دوشنبه مورخ 97.11.15  در پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه این سازمان تسلیم و رسید دریافت نمایند . ضمناً متقاضیان می توانند جهت مشاهده و وضعیت محدوده ها به سامانه کاداستر معادن به آدرس: cadastre.mimt.gov.irمراجعه نمایند.
    به پیشنهادات ناخوانا، مخدوش، بدون تضمین ،سپرده ناقص، مشروط، فاقد امضاء و یا خارج از شرایط مزایده و کلیه پیشنهاداتی که در مهلت مقرر تسلیم سازمان صنعت، معدن و تجارت نشده‌اند،ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    پاکت های الف و ب رأس ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه مورخ 97.11.16  در کمیسیون مزایده باز و در صورت تایید تضمین ارائه شده (پاکت الف) ، پاکت های صلاحیت فنی و مالی (پاکت ب) به کارگروه فنی ارجاع خواهد شد. فرم پیشنهاد قیمت متقاضیان پس از اعلام نظر کارگروه فنی، توسط کمیسیون مزایده در محل سازمان بازگشایی و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. حضور مزایده گرانی که توان فنی و مالی آنها مورد تأیید کارگروه فنی قرار گرفته است ، با ارائه کارت شناسایی معتبر در جلسه بلامانع است.
    شرکت کنندگان در مزایده مکلفند نام شرکت کننده و کد کاداستر محدوده شرکت در مزایده را بر روی همه پاکت ها ی لاک و مهر شده قید و آنرا امضا و مهر نمایند.
    رعایت آیین‌نامه‌های مربوط به معاملات دولتی و همچنین قانون معادن و آیین نامه اجرایی آن (مصوب 1392) و سایر دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با مزایده برای شرکت کنندگان در مزایده الزامی می‌باشد.
    شرکت کننده در مزایده موظف است نسبت به ارائه چک تضمینی یا ضمانت نامه بانکی و یا برگ واریز نقدی به شماره حساب 2175311055009 سیبا بانک ملی (مبلغ تضمین برای هر معدن به تفکیک اعلام شده است) اقدام نماید.
    هزینه درج آگهی مزایده بعهده برنده و یا برندگان مزایده می باشد.
    درج اسم پاکت‌ها (پاکت الف، پاکت ب و پاکت ج) روی جلد آن‌ها الزامی است . در غیر این صورت پیشنهاد مخدوش تلقی و از لیست مزایده حذف خواهد شد.
    اشخاص حقوقی و حقیقی متقاضی شرکت در مزایده می بایست در سامانه کاداستر معادن ثبت نام و نسبت به درخواست ارزیابی صلاحیت (توان) فنی و مالی اقدام و با ارائه مدارک به سازمان نظام مهندسی معدن جهت اخذ اصل گواهی اقدام و بهمراه سایر مدارک مورد نیاز شرکت در مزایده در مهلت مقرر به این سازمان ارائه نمایند .
    مدارک مورد نیاز
    پاکت تضمین شرکت در مزایده(پاکت الف) شامل: ضمانت نامه یا فیش واریزی مطابق با میزان اعلامی در لیست مزایده و فرم تکمیل شده شرایط عمومی مزایده
    پاکت توان فنی و مالی(پاکت ب) شامل: تصویر شناسنامه،کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت یا معافی،اساسنامه شرکت،آگهی تاسیس شرکت،آگهی آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی،گواهینامه صلاحیت فنی و مالی
    پاکت قیمت پیشنهادی(پاکت ج) شامل: فرم پیشنهاد قیمت
    کلیه مدارک ارائه شده الزاماً می بایست برابراصل تحویل شود.
    آدرس سازمان : بوشهر، خیابان شهید مطهری،سه راهی بهشت صادق،ساختمان شماره 1،سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر- کدپستی: 75178434870- شماره تماس07733559634


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: بوشهر, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data