تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه خرید خدمات گروه بهداشتی - نوبت دوم

  • آگهی گزار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خوی
    کد پارس نماد: 1311962
    استان: آذربایجان غربی تاریخ درج آگهی: 1397/07/04
    تاریخ شروع: 1397/07/03 مهلت اسناد: 1397/07/09
    شماره آگهی: 4812 - نوبت دوم منبع: سایت 97.7.3
    عنوان آگهی: مناقصه خرید خدمات گروه بهداشتی - نوبت دوم
    شرح آگهی:
    آگهی مناقصه  ؟
    دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خوی در نظر دارد مناقصه خرید خدمات گروه بهداشتی را براساس در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهرستان خوی به شرح ذیل از اشخاص حقوقی فعال در این زمینه خریداری نماید لذا متقاضیان می توانند با مراجعه با سایت های مربوطه به شرح ذیل شرایط شرکت در مناقصه را دانلود وم شرکت نمایند
    شرایط مناقصه :
    1- شماره مناقصه : 4812 مورخه: 97.5.22
    2- موضوع مناقصه : خرید خدمات گروه بهداشتی براساس نفر سدر مراکز جامع سلامت و پایگاه های سلامت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خوی - نوبت دوم
    3- نوع مناقصه: یک مرحله ای
    4- مهلت تحویل اسناد به متقاضیان (دانلود اسناد از طریق سایت های مربوطه به شرح ذیل) : از تاریخ  97.7.2 لغایت 97.7.9
    5- تاریخ جلسه سایت ویزیت (جلسه توجیهی و پرسش و پاسخ) : -          
    6- وب سایت های مربوطه جهت دانلود اسناد : سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به نشانی http://iets.mporg.ir  و سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی به نشانی  www.monaghesat.umsu.ac.ir می باشد.
    7- مهلت دریافت اسناد از پیشنهاد دهندگان توسط حراست دانشکده علوم پزشکی خوی:  تت ساعت 14.30 مورخ 97.7.21
    8- محل دریافت اسناد از پیشنهاددهندگان: دبیرخانه حراست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خوی
    9- تاریخ اعتبار پیشنهادات : بیست روز به استثناء ایام تعطیل خواهد بود.
    10- تاریخ بازگشائی پاكتها : پاکتهای «الف»،«ب»و«ج» در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخه 97.7.22 در محل اتاق جلسات ستاد دانشکده
    11- متقاضیان می بایست اوراق شرایط و مدارک و فرم مربوط به مشخصات شرکت (فرم ارسالی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی) را از مورخه 97.7.2 لغایت 97.7.9 از سایت دانشگاه به آدرس: www.monaghesat.umsu.ac.ir و یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس: http://iets.mporg.ir  دانلود نمایند البته تا آخرین مهلت عودت اسناد نیز در سایت های مربوطه قابل دانلود و دریافت می باشد و پس از تکمیل کامل فرم فوق الذکر آن را به حراست دانشکده علوم پزشکی خوی تحویل نماید.
    1-11- بدیهی است دریافت اسناد از سایت (سایت دانشگاه یا سایت پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات) فقط در زمان مقرری که در بالا اشاره شد قابل دانلودو عودت خواهد بود.
    11-2-  متقاضیان جهت دریافت اوراق شرایط مناقصه (از سایت های مربوطه) می بایست مبلغ 200.000 ریال (دویست هزار ریال) به حساب شماره  011145528005 نزد بانک صادرات واریز در کلیه شعب بانک صادارتت در فیش 3 برگی واریز و فیش مربوطه نسخه رسید برای صاحب حساب را در داخل پاکت الف گذاشته و به همراه سایر پاکات در موعد مقرر تحویل حراست دانشکده نمایند.
    12-  سپرده شركت در مناقصه : مبلغ سپرده 1.150.000.000 ریال (یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریا) سپرده شرکت در مناقصه به صورت ضمانت نامه بانکی یا سپرده نقدی واریز به حساب سپهر شماره 0111205782001 نزد بانک صادرات (كلیه شعب قابل واریز می باشد) به نام دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی خوی. در صورتیكه مناقصه پذیر برای شركت درمناقصه ضمانت نامه معتبر بانكی ارائه نماید ، این ضمانتنامه باید حداقل دارای سه ماه اعتبار باشد در غیر اینصورت از دور مناقصات حذف خواهد شد. و ارائه ضمانتنامه از پست بانک مورد قبول دانشگاه نمی باشد. و همچنین شرکتهایی که ضمانت نامه های فاقد پرفراژ بانکی و فاقد تمبر مالیاتی ابطال شده توسط صادر کننده ارائه نمایند از دور مناقصه حذف خواهند شد.
    * (به منظور ارائه خدمات بهتر و سریعتر جهت استرداد سپرده های دریافتی از شرکت هایی که وجه نقد به حساب اعلامی واریز کرده اند، درج شماره حساب بانکی (ترجیحاً صادرات) الزامی می باشد.)
    13- شماره تلفن تماس :(امور قراردادها- رضازاده) 36365881-044 
    توجه:
    به پیشنهادات مشروط و مخدوش و فاقد سپرده و امضا و همچنین پیشنهاداتی که بعد از مدت مقرر واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان غربی, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data