تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده سالن ورزشی

  • آگهی گزار شرکت آب منطقه ای لرستان
    کد پارس نماد: 1270344
    استان: لرستان تاریخ درج آگهی: 1397/05/29
    تاریخ شروع: 1397/05/29 مهلت اسناد: 1397/06/18
    شماره آگهی: - منبع: رویش ملت 97.05.29
    عنوان آگهی: مزایده سالن ورزشی
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده عمومی  ؟
     شرکت آب منطقه ای لرستان در نظر دارد سالن ورزشی متعلق به خود را از طریق مزایده عمومی با شرایط ذیل بصورت اجاره یکساله واگذار نماید .
    از متقاضیان دعوت می شودجهت شرکت در مزایده و کسب اطلاعات بیشتر ظرف یک هفته از تاریخ انتشار آگهی به واحد امور قراردادهای شرکت آب منطقه ای لرستان واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از پل روگذر مراجعه نمایند.
    1- سالن ورزشی با امکانات برگزاری رشته های فوتسال ، والیبال ، هندبال ، بستکتبال و دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس های بهداشتی و حمام بوده و تاریخ شروع قرارداد اجاره ابتدای شهریورماه سال جاری به مدت یک سال تعیین می گردد.
    2- ارائه ضمانتنامه یا چک تضمینین به مبلغ 24 میلیون ریال جهت شرکت در مزایده الزامی می باشد .
    3- در صورت برابر بودن قیمت های پیشنهادی ، اولویت اجاره سالن با باشگاه های فعال ورزشی وافراد حقیقی و حقوقی دارای فعالیت در سطح لیگ های استانی و کشوری می باشد .
    4- مستاجر مکلف است سانس های ساعت 7 الی 9 صبح هر روز و 18 الی 22 روزهای زوج را به صورت رایگان در اختیار موجر قراردهد .
    5- در صورت نیاز موجر به سانس های بیشتر خارج از سانس های اشاره شده در بند 4، مستاجر مکلف اس سانس های مورد نیاز موجر را پس از یک هفته از اعلام موجر به ازای هزینه هر ساعت 20 هزار تومان در اختیار وی قراردهد، در غیر این صوبت موجر می توانند نسبت به فسخ قرارداد به صورت یکطرفه اقدام نماید وو مستاجر حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص ندارد.
    6- کلیه هزینه های تعمیر و نگهداری و هزینه برق رسانی به عهده مستاجر می باشد و مستاجر مکلف به پرداخت منظم هزینه های مذکور می باشد . ضمنا پرداخت هزینه اگهی روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد .
    7- مبلغ پایه جهت اجاره بها ماهیانه سالن ورزشی با شرایط فوق 40 میلیون ریال تعیین می گردد و بالاترین قیمت پیشنهادی به عنوان برنده انتخاب خواهد شد .
    8- مستاجر حق استفاده از سالن بدنسازی و تجهیزات طبقه فوقانی سالن را نداشته و تردد به سالن از درب جنوبی داخل کوچه صورت خواهد گرفت.
    9- برنده مناقصه بایستی ضمانت نامه بانکی معتبر به مبلغ 50 میلیون تومان به کارفرما ارایه نموده تا در صورت وارد نمودن خسارات یه سالن و تجهیزات آن کارفرما به تشخیص خود و بدون نیاز به توافق با مستاجر بتوانند نسبت به جبران خسارات وارده از محل این ضمانت نامه اقدام نماید در صورت عدم پرداخت اجاره بها و هزینه های آب و برق و گاز در مورد مقرر موجر می توانند نسبت به فسخ قرارداد به صورت یک طرفه اقدام نمایند واز محل منابع در اختیار خود نسبت به جبران حقوق خود اقدام نماید.
    11- شرکت کنندگان در مناقصه بایستی دارای مدارک دانشگاهی ورزشی معتبر و یا دارای باشگاه ورزشی فعال مورد تایید سازمان ورزش و جوانان استان لرستان و مربی ورزشی فعالی باشند.
    تبصره : شرکت کنندگان در مناقصه در صورت سابقه فعالیت در امر اجاره سالن ورزشی رضایت نامه از موجر قبلی ارایه نمایند.
    معاونت مالی و پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب منطقه ای لرستان  


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: لرستان, لرستان
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data