تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مزایده

  • آگهی گزار اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران
    کد پارس نماد: 111969
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1391/02/25
    تاریخ شروع: 1391/02/25 مهلت اسناد: 1391/04/04
    شماره آگهی: - منبع: حمایت 91/2/25
    عنوان آگهی: آگهی مزایده
    شرح آگهی:
    اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی قانونی از سوی تاجر ورشکسته آقای اکبر فتوحی در نظر دارد نسبت به فروش یکدستگاه اتومبیل تویوتا کرسیدا GL - جی ال - مدل 1991 سفید روغنی از طریق مزایده کتبی و با شرایط ذیل در تاریخ یکشنبه 91.4.4 ساعت 10 صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی به نشانی تهران خیابان سپهبد قرنی خیابان سمیه مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه 7 اقدام نماید.
    شرایط شرکت در مزایده
    فروش نقدی است.
    هزینه های مربوط به مورد معامله - به جز مالیات نقل و انتقال و سایر د یون مربوط به مورد مزایده که به عهده فروشنده است - بالمناصفه به عهده طرفین است.
    پیشنهاد دهندگان باید قبلا مبلغ 10.000.000 ریال را به عنوان سپرده نقدی به حساب شماره 0108073390004 ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد 577 واریز و یا معادل رقم فوق چک بانکی اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.
    پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مزایده آقای اکبر فتوحی و مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت 9 صبح روز یکشنبه 91.4.4 به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی تهران خیابان سپهبد قرنی مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه هفتم تسلیم نمایند.
    این اداره در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم - مشروط - فاقد سپرده برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    پیشنهادات در ساعت 10 صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده حضوری به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
    برنده مزایده باید ظرف مدت 48 ساعت پس از جلسه مزایده نسبت به پرداخت مابقی ثمن - قیمت پیشنهادی - به حساب اداره تصفیه و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی این اداره حاضر شود.
    چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارت وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد. طالبین برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به اداره تصفیه تهران مراجعه یا با شماره 88898024 تماس حاصل نمایند.
    اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران
    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران، خیابان سپهبد قرنی خیابان سمیه مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه 7
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۱/۰۲/۲۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data