تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه

  • آگهی گزار شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل
    کد پارس نماد: 94971
    استان: اردبیل تاریخ درج آگهی: 1391/01/14
    تاریخ شروع: 1391/01/14 مهلت اسناد: 1391/02/03
    شماره آگهی: 8/11887/1390 منبع: سایت 14/1/91
    عنوان آگهی: مناقصه
    شرح آگهی:
    عنوان آگهی:  از خرید یک دستگاه سیستم نوین گندزدایی آب شرب 8/11887/1390
    آگهی در محدوده:  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
    شرکت منتشر کننده:  آب و فاضلاب روستائی اردبیل
    بها سند:  100000 ریال
    مهلت دریافت اسناد:  16/1/1391
    محل دریافت اسناد:  امور پیمان
    تلفن تماس:  04517746013
    سپرده شرکت در مناقصه:  8250000 ریال
    شماره حساب جهت سپرده:  2175210801004
    تاریخ انتشار:  23 / 12 / 1390
     ((اسناد شرکت در مناقصه عمومی یک مرحله ای (سه پاکتی )))
    در اجرای قانون برگزاری مناقصات مصوبه شماره 130890 مورخه 17/11/83 مجلس شورای اسلامی و تصویب نامه شماره 67490 مورخه 26/11/83 ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و نیز تصویب نامه شماره 29111/ت33583 هـ مورخه 11/5/84 هیات محترم وزیران و دیگر آئین نامه ها و بخشنامه های مرتبط ، این شرکت درنظردارد پروژه ای با مشخصات ذیل را به مناقصه بگذارد.
    موضوع مناقصه: عبـــارت است از خرید یک دستگاه سیستم نوین گندزدایی آب شرب طبق مشخصات زیر :
    مشخصات فنی :
    مشخصات فنی دستگاه
    1- سیستم توانائی تولید مواد گند زدا بصورت مولتی اکسیدان از مواد ارزان وبی خطر نظیر نمک طعام در محل و تزریق آن به آب را داشته باشد .
    2- دستگاه توانائی تولید مواد و گندزدا (مولتی اکسیدان ) به روش الکترولیز آب و نمک با قابلیت جداسازی آنولیت و کاتولیت را دار باشد .
    3- توانائی گند زدائی 40 لیتر آب در ثانیه برای زمان بهره برداری و امکان افزایش ظرفیت آن به 60 لیتر در ثانیه نیز در آینده دارا باشد .
    4- سیستم هشدار افزایش و کاهش مواد گندزدا از طریق ارسال پیامک
    5- نحوه اپراتوری و راهبری ساده و عدم نیاز به تجهیزات غیر متعارف و جانبی بیشتر
    6- دقت بالای تجهیزات و لوازم تنظیم کننده و عدم نیاز به کالیبراسیون در مدت زمانهای کوتاه
    7- عدم افزایش ترکیبات مضر در حد غیر متعارف
    8- محلول تولیدی ضمن دارا بودن خاصیت مولتی اکسید انی قلیائیت زیاد نداشته و در حدخنثی و یا متمایل به اسیدی بوده و پایداری متعارف در آب را داشته باشد .
    9- میزان تولید کلرید آزاد کمتر از 1000ppm را داشته باشد .
    10- آموزش و راهبری و چگونگی دفع پساب تولیدی بدون خطرارت زیست محیطی سامانه .
    11- تعهد به بهره برداری از سامانه در مدت یکسال (در صورت موافقت کار فرما ) گارانتی دستگاه بمدت سه سال و خدمات پس از فروش و تامین قطعات به مدت ده سال
    تبصره : بدیهی است که کارفرما در انتخاب محصولاتی که در امتیاز تولید پساب کمتر مصرف انرژی ومواد مصرفی کمتر در شرایط یکسان تولید یک گرم کلر فعال برای هر متر مکعب آب در صورت مساوی بودن قیمت مختار خواهد بود .
    ضمنا" کارفرما در صورت بروز هر گونه حوادث ناشی از پایین بودن کیفیت ،از فروشنده جبران خسارت خواهد نمود.
    تمام هزینه های حمل و نقل ، بارگیری ، عوارض ، مالیات و کسورات قانونی ودرج آگهی ها در روزنامه بر عهده فروشنده ( برنده مناقصه ) خواهد بود .
    خریدار هیچگونه تعهدی نسبت به تهیه مواد اولیه نداشته و فروشنده شخصا" و رأسا" باید نسبت به تامین مواد اولیه و تولید لوله با مشخصات فوق الذکر اقدام نماید .
    نحوه و محل تحویل کالاهای موضوع مناقصه :محل تحویل دستگاه شهرستان بیله سوار تصفیه خانه روستای قره قاسملو ( شرکت آب و فاضلاب روستائی استان اردبیل ) می باشد .
    مبلغ برآورد: برآورد اولیه موضوع مناقصه ، مبلغ 750.000.000 ریال (هفتصدو پنجاه میلیون ریال )می باشد .
    مدت اجرای کار : یک ماه خواهد بود .
    خریدار وکارفرما : شرکت آب وفاضلاب روستائی استان اردبیل
    شرایط متقاضی : داشتن شخصیت حقیقی و حقوقی مجاز ، داشتن امکانات ، ماشین آلات ، نیروی متخصص و کادر فنی مجرب – داشتن تجربه و سابقه کافی و مرتبط با موضوع مناقصه – داشتن بنیه مالی .
    لذا کلیه متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط اولیه فوق الذکر و آمادگی جهت تهیه و تحویل موضوع مناقصه ،می توانند نماینده خود را در ساعات اداری به همراه معرفی نامه معتبر و درخواست کتبی با واریز و ارائه فیش به مبلغ یکصد هزار ریال به شماره حساب سیبا 2175210801004 جهت بررسی و دریافت اسناد مناقصه به نشانی کارفرما: اردبیل : اول کارشناسان - شهرک اداری بعثت شـرکت آب وفـاضـلاب روستـائـی استـان اردبـیـل ، دفـتر امـور پـیـمـان و رسـیدگی ( کـد پـستـی 5615813161 ) حـداکـثـر تا پـایـان وقـت اداری روز چهار شنبه مورخه 16/1/91 اعزام نمایند.
    پیشنهاد دهنده باید نسبت به تهیه و ارسال مدارک ذیل در پاکتهای الف ، ب و ج اقدام نماید.
    پاکت الف محتوی تضمین شرکت در مناقصه به شرح و مبلغ ذیل :
    مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ هشت میلیون و دویست و پنجاه هزار ریال می باشد که به یکی از صورتهای مشروحه ذیل در پاکت الف همراه با دیگر اسناد مناقصه و پاکتها ، به دستگاه کارفرما تسلیم گردد.
    1- اصل رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب جاری سیبا شماره 2175210804009 نزد بانک ملی اردبیل بنام شرکت آب و فاضلاب روستائی استان اردبیل با ذکر "جهت تضمین شرکت در مناقصه خرید یک دستگاه سیستم نوین گند زدائی "
    2- ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه به مبلغ مذکور به نفع کارفرما به مبلغ مذکور در وجه کارفرما و... به استناد مصوبه شماره 42956/ت 28493هـ مورخه 11/8/82 و 20071/ت 30980هـ مورخه 21/4/83 هیات محترم وزیران .
    به پیشنهادات فاقد سپرده ، سپرده های مخدوش ، سپرده های کمتر از میزان مقرر ، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد .
    پاکت (ب) محتوی مدارک پیشنهادی فنی و بازرگانی ضروری به قرار ذیل در پاکت گذاشته شود .
    یک نسخه از تاییدیه رتبه بندی صلاحیت ( با ذکر رشته – پایه – ظرفیت آماده به کار و تعداد کار مناسب ) تصاویر اساسنامه ، آگهی تاسیس و تغییرات شرکت ( منتشره در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران ) اظهارنامه و شرکت نامه شرکت – کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبا ن حق امضاء مجاز تعهد آور . .(گواهی امضاء برای افراد تازه وارد به شرکت که در اساسنامه فاقد امضا بوده و فعلا" صاحب امضاء هستند )
    در صورت داشتن مدارک زیر نیز در این پاکت گذاشته شود :
    شامل رزومه و پرسنل کلیدی شرکت و فهرست ماشین آلات ، امکانات و تجهیزات تحت مالکیت و استیجاری - اطلاعات گردش مالی سه سال آخر شرکت – فهرست کارهای انجام شده و در دست اجرای شرکت- سوابق کاری همراه با تایید های لازم – تقدیر نامه ، تشویق نامه و رضایت نامه ، نقشه ، برآورد - اطلاعات حداکثر پنج سال گذشته کارهای قبلی شامل نشانی و مقام مطلع در دستگاههای کارفرمایی ، موضوع و مبلغ قراردادها و نام و نشانی دستگاه نظارت در آن قراردادها و شماره تلفن تماس کارفرما – امتیاز ارزیابی کارفرمایان کارهای قبلی – مالیات متوسط سالانه پرداخت شده – اطلاعات مربوط به تعداد و نوع کارهای انجام شده (مخصوصا" مشابه ) دررشته و زمینه کار در پنج سال گذشته- بیمه تامین اجتماعی قطعی یا علی الحساب پرداخت شده – درآمد ناخالص سالانه مستند به صورت وضعیتهای قطعی یا موقت – دارائیهای ثابت مستند به اظهار نامه مالیاتی یا گواهی بیمه دارائیها یا دفاتر قانونی – تایید اعتبار از سوی بانک یا موسسات مالی و اعتباری معتبر تا سقف مبلغ موضوع مناقصه و سایر مدارک و اطلاعات لازم که درارزیابی توانمندی متقاضی موثر واقع شود.
    فروشندگان نیز باید مشخصات و مدارک مشمول خود و جزئیات ، مشخصات فنی و دیگر مدارک مرتبط با دستگاه که از هر کارخانه ای تهیه و ارائه خواهند نمود را باید با توجه به موارد فوق الذکر در این پاکت قرار دهند .
    ضمنا" اسناد مناقصه باید پس از مهر و امضاء توسط صاحبان حق امضاء مجاز تعهد آور نیز در این پاکت قرارگیرند .
    توجه : هر آنچه که مشخص کننده قیمت باشد حتما" و فقط در پاکت ج قرار گیرد .
    پاکت (ج) محتوای قیمت پیشنهادی می باشد که نحوه و ملاک ارائه قیمت پیشنهادی ذیلا" اعلام می گردد .
    نحوه و ملاک ارائه قیمت پیشنهادی بصورت مقطوع ودر جدول پیشنهاد قیمت پیوستی درج و اعلام گردد وقیمت پیشنهادی با در نظر گرفتن تمام هزینه ها از قبیل : حمل ونقل ،‌بارگیری ، درج آگهی ها در روزنامه ،‌تایید شرکت بازرسی وکنترل کیفیت مصالح مورد قبول کارفرما ،‌کسورات قانونی شامل عوارض ، مالیات و ... باید اعلام گردد چون در هر صورت هزینه های دیگری علاوه بر مبلغ پیشنهادی ،‌پرداخت نخواهد شد وهزینه ها بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .
    بهای پیشنهادی باید به صورت حروفی وعددی (‌جمع کل )‌وخوانا وبدون قلم خوردگی نوشته شود .( حتما"‌جمع کل بصورت دقیق محاسبه وقید گردد چون جمع کل پیشنهادی ملاک تعیین برنده می باشد ) ودر پاکت لاک ومهر شده ،‌طبق نکات فوق الذکر به دبیرخانه شرکت بطورمحرمانه تسلیم گردد .
    خریدار ، ملبغ فاکتورهای ارائه شده بابت کالاهای تحویلی در هر نوبت را در مدت حدود یک هفته پس از تحویل کالا به انبار مرکزی و تایید کارشناس فنی و شرکت بازرسی و کنترل کیفیت مورد قبول کارفرما و کمیسیون تحویل ، تسویه حساب خواهد نمود .
    چنانچه فروشنده نتواند کالای مورد نظر را در مدت مندرج در این اسناد به خریدار تحویل نماید در این صورت به ازای هر روز تاخیر مبلغ 200،000 ریال ( دویست هزار ریال ) بابت ضرر و زیان از محل مطالبات فروشنده کسر خواهد گردید و هیچگونه اعتراض و ادعایی در این مورد مقبول نخواهد شد .
    خریدار میتواند نمایندگانی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود معرفی کند این نماینده می تواند در هر زمانیکه صلاح بداند از نحوه ساخت و کیفیت لوله بر اساس استاندارد های موجود بازدید به عمل آورد و فروشنده متعهد است تسهیلات لازم این بازدید و نظارت را به نحو مطلوب فراهم آورد .
    پس از برنده شدن و عقد قرارداد، در صورت بروز هر گونه اختلاف ناشی از قرارداد سعی خواهد شد مسائل از طریق مذاکره بین نمایندگان طرف قرارداد حل و فصل گردد .در غیر این صورت موضوع توسط حکم مرضی الطرفین حل و فصل خواهد شد و درصورت عدم حصول نتیجه ، موضوع از طریق مراجع ذیصلاح طبق قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران پیگیری خواهد شد .
    هر سه پاکت فوق الذکر بصورت سربسته لاک و مهر شده ، در یک پاکت سربسته لاک و مهر شده دیگر با ذکر موضوع و شماره مناقصه و نام پیشنهاد دهنده در روی پاکت ها به طور محرمانه حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخه 26/1/91 به دبیر خانه شرکت به نشانی کارفرما تحویل گردد و رسید دریافت شود .
    پیشنهاد های واصله در روز یک شنبه ساعت 10 صبح مورخه 27/1/91 در کمیسیون معاملات کارفرما بازگشائی و خوانده می شود مفتوح می گردد که حضور نماینده مطلع و تام الا ختیار از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه گشایش پیشنهاد های مالی با همراه داشتن معرفی نامه معتبر آزاد می باشد .
    به پیشنهادهای ، فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در آگهی و اسنادمناقصه واصل شود ، مطلقا" ترتیب اثر داده نخواهد شد .
    کمیسیون در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادها مختار است .
    سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است .
    مبلغ پیش پرداخت و تضمین حسن انجام تعهدات و حسن انجام کار بر اساس مقررات و بخشنامه های مصوب خواهد بود.
    مدت اعتبار پیشنهادها تا پایان وقت اداری مورخه 27/4/91 می باشد.
    انجام و مراعات تمام دستورالعمل ها ، بخشنامه ها و استانداردها و مشخصات فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کارفرما الزامی است.
    نحوه پرداخت بهای معامله بطور نقد پس از تایید صاحبان امضاء مجاز خواهد بود.
    کلیه پرداختها ، بر اساس مبالغ اعتبارات تخصیص یافته صورت خواهد پذیرفت .
    شرکت مختار است سقف عملیات و مبلغ قرارداد را تا 25% افزایش یا کاهش دهد.
    تمامی کسورات قانونی سهم پیمانکار مربوط به قرارداد بر عهده پیمانکار ( طرف قرارداد )می باشد.
    در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود ، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده مناقصه معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا از انجام معامله امتناع ورزد ضبط خواهد شد .قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه ، سپرده نفر دوم مسترد نخواهد شد .
    میزان ضمانت حسن انجام تعهدات براساس بخشنامه های مصوب خواهد بود و حداکثر تا 14 روز پس از ابلاغ برنده مناقصه شدن باید به کارفرما ارائه شود ( که البته در مدت 14 روزه ذکر شده باید قرارداد نیز منعقد گردد) و پس از تائید صورتجلسه تحویل موقت ، به پیمانکار مسترد می گردد.
    شرکت در موارد موضوع جزء "ح" بند "1" و جزء های "هـ" و "و" بند "2" ماده 25 آئین نامه مالی و معاملاتی شرکت های آب و فاضلاب روستایی مصوبه شماره 29111/ ت 33583 هـ مورخه 11/5/1384 و در مواردی که مناقصه گر مرتکب یکی از اعمال مندرج در بندهای ماده (1) تصویب نامه شماره 73377 / ت 30374 هـ مورخه 22/ 12/ 1383 هیئت وزیران و اصلاحیه های بعدی آن شود ، در رد پیشنهادات مرتبط مختار است .
    بندهای ح و ط ماده 21 آئین نامه مالی معاملاتی شرکت های آب و فاضلاب روستایی مصوبه شماره 29111 / ت 33583هـ مورخه 11/5/84 نیز لحاظ خواهد شد.
    دستگاه ها باید دارای گارانتی سه سال و خدمات پس از فروش و تامین قطعات ده سال داشته باشند.
    برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع معامله را بدون موافقت کتبی شرکت ( کارفرما ) به دیگری ندارد .
    پیشنهاد دهندگان متعهد می گردند که عدم شمول قانون منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلسین و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب 22/10/1337 در مورد ایشان / آن شرکت صادق می باشدمدارک ارائه شده توسط متقاضیان ، مسترد نخواهد گردید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، متقاضیان می توانند به نشانی کارفرما مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 20-7714519 -0451 ( دفتر امور پیمان ورسیدگی ) تماس حاصل فرمایند.
    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل
    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: اردبیل، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۱/۰۱/۱۴ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data