جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar جمعه، 7 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
شهرداری صحنه
استان
کرمانشاه
کد پارس نماد
1107763
شماره آگهی
-
شماره پارتی/مال/اجاره/حراج
تاریخ شروع
1397/02/01
تاریخ درج
1397/02/01
تاریخ خاتمه آگهی
1397/02/17
منبع
محلی کرمانشاه 97.02.01
عنوان آگهی
مزایده فروش ضایعات بلاء استفاده, مزایده ،مزایده فروش ضایعات بلااستفاده
شرح آگهی

آگهی مزایده ضایعات مرحله اول
شهرداری صحنه در نظر دارد ، با استناد به مصوبه شماره 21 شورای اسلامی مورخ 96.11.23  نسبت به فروش ضایعات بلااستفاده از طریق مزایده کتبی به نرخ کارشناسی پایه دادگستری به متقاضیان اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید.
موقعیت : استان کرمانشاه ، شهرستان صحنه ، نقلیه شهرداری صحنه.
موضوع مزایده فروش ضایعات بلاءاستفاده حسب شرایط خصوصی مزایده
تاریخ و محل دریافت اسناد مزایده : متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار به مدت 10 روز کاری به امور قراردادهای شهرداری صحنه مراجعه و اسناد مزایده را دریافت نمایند.
با توجه به شرایط مزایده متقاضی میبایست ضمانت نامه بانکی یا وجه نقد حسب شرایط خصوصی مزایده به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب 0109934781006 نزد بانک ملی شعبه میدان امام ره صحنه به نام شهرداری صحنه واریز نماید.
مهلت و محل پذیرش تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 97.02.17 در پاکت های جدگانه الف ، ب و ج لاک و مهر شده به دبیرخانه شهرداری صحنه تحویل گردد. پاکت الف : حاوی سپرده شکرت در مزایده می باشد که می بایست مطابق بندهای 2 و 4 در وجه شهرداری صحنه واریز گردد. پاکت ب : حاوی اسناد و مدارک مزایده 1- امضای فرم مربوط به قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی که در صونرت عدم رعایت آن توسط شرکت کنندگان و برندگان مزایده سپرده آنان ضبط می گردد 2- تصویر کارت ملی یا شناسنامه آدرس کامل، شماره همراه و تلفن ثابت پاکت ج: حاوی پیشنهاد قیمت متقاضیان می باشد که می بایست طبق نمونه دریافتی از شهرداری و با عدد و حروف به صورت خوانا نوشته شده و به امضا و مهر متقاضی رسیده باشد . به مدارک ناقص، مخدوش و ناخوانا ترتیب اثر داده نمی شود.
روز ساعت تاریخ و محل بازگشایی اسناد : اسناد رسیده در ساعت  11 صبح روز سه شنبه 97.02.18 در کمیسیون معاملات شهرداری صحنه باز و قرائد خواهد شد.
پس از اعلام پیشنهادات و تعیین برنده سپرده نفر اول تا سوم نگهداری و سپرده سایر شرکت کنندگان مسترد می گردد. حسب رعایت ماده 8 آیین نامه مالی شهرداریها هرگاه برهده مزایده از انجام معامله حداکثر در مدت یک هفته خودداری کند یا پس از ابلاغ قانونی حداکثر تا هفت رونزب حاضر به انعقاد قرارداد واگذاری و پرداخت وجه نشود سپرده او نیز به نفع شهرداری ضبط و مزایده تمدید خواهد شد.
حداقل تعداد شرکت کنندگان در مرحله اول مزایده سه نفر می باشد. لازم به ذکر است که شرکت در مزایده حقی را برای شرکت کنندگان ایجاد نمی نماید و شهرداری صحنه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادهای واصله مختار است.
سایر جزئیات مربوط به مزایده در اسناد مزایده مندرج است.
هزینه درج آگهی به عهده برنده مزایده است. شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است تلفن شهرداری جهت کسب اطلاعات بیشتر 08348325555
کامران محمدی نژاد ـ شهردار صحنه

 

تصویر
مزایده ،مزایده فروش ضایعات بلااستفاده
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مزایده

کد پارس نماد: 1107763

استان/شهر: کرمانشاه

مهلت آگهی: 1397/02/17

خلاصه آگهی: مزایده ،مزایده فروش ضایعات بلااستفاده

آگهی های مرتبط
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی