جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 9 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
8266
تاریخ شروع
1393/09/25
تاریخ درج آگهی
1393/09/25
عنوان آگهی
---

شرح آگهی

برای اولین بار در کشور امكان تمدید و صدور بیمه نامه شخص ثالث از طریق پرتال جامع خودرو كشور فراهم شده است.
مجری پرتال جامع خودرو کشور (مگا) گزارش داد: تمدید بیمه نامه و صدور الحاقیه افزایش تعهدات بیمه نامه شخص ثالث خودرو در این پورتال به نشانی www.iranecar.com امكان‌پذیر است.
بنا براین گزارش، در این طرح که با مشارکت بیمه پارسیان صورت پذیرفته است، در اولین اقدام،  راه اندازی سیستم فروش اینترنتی الحاقیه افزایش تعهدات بیمه نامه شخص ثالث به بهره برداری رسید.
پس از آن تمدید بیمه نامه شخص ثالث به صورت اینترنتی اجرایی شد، همچنین در سال جاری علاوه بر موارد فوق امکان تمدید و صدور بیمه نامه شخص ثالث سایر شرکت‌های بیمه فراهم شده است.
مالكان خودروهای سواری با کاربری شخصی می‌توانند با مراجعه به این سایت، مشخصات بیمه‌نامه خود را استعلام کرده و ضمن پرداخت آنلاین مبلغ آن، بیمه نامه خود را توسط پیك درب منزل یا محل كار دریافت کنند.
یکی از سرویس‌های این سیستم اعلام نرخ‌دهی به صورت آنلاین است که هر کاربر می تواند با وارد کردن اقلام مورد نیاز جهت استعلام بیمه نامه، از حق بیمه خودرو خود مطلع و در صورت تایید، اقدام به تمدید بیمه نامه خود کند.
تفاوت عمده و ویژگی خاص این سرویس در پورتال جامع خودرو کشور این است که مالكان بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی و به راحتی می توانند بعد از مشخص شدن نرخ حق بیمه نامه، بدون در نظر گرفتن اینکه بیمه نامه قبلی از کدام شرکت بیمه ای است، اقدام به تمدید بیمه نامه خود کنند.
یکی دیگر از ویژگی‌های این سیستم این است که هر کاربر می‌تواند بدون محدودیت زمان، حتی خارج از ساعات اداری، بیمه نامه خود را تمدید کند. عموما بسیاری از دارندگان بیمه نامه خودرو به دلیل گرفتاری‌های کاری و حتی در بعضی مواقع خاص که مجبور به مسافرت می شوند، به واسطه انقضای زمان بیمه نامه، نیاز دارند که حتما در همان روز و تا قبل از ساعت 24 بیمه نامه خود را تمدید کنند.
بدون شک در این شرایط تنها روشی که بتوان از آن برای تمدید بیمه نامه اقدام کرد، استفاده از سیستم فروش اینترنتی است. این روش کمک خواهد کرد که مالكان خودروها بدون دغدغه ذهنی و با خیالی آسوده بیمه نامه خود را تمدید و اعتبار آن را به روز کنند. به زودی امکان فروش بیمه نامه بدنه خودرو نیز در این پورتال راه اندازی خواهد شد.
سهولت در صدور و تمدید بیمه نامه خودرو، عدم نیاز به جابه جایی، امکان خرید 24 ساعته در 7روز هفته، كاهش هزینه و زمان تهیه بیمه‌نامه، كاهش آلایندگی و مصرف سوخت و راحتی و آسایش مالكان خودروها، از مزایای انتخاب این روش برای تهیه بیمه نامه است.

منبع
ابرار اقتصادی
آخرین اخبار