جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 9 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
7949
تاریخ شروع
1393/07/20
تاریخ درج آگهی
1393/07/20
عنوان آگهی
---

شرح آگهی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به روز رسانی بانک های جامع املاک کشور گفت: ثبت در کشور الکترونیکی می شود.
احمد تویسرکانی اظهار کرد: ما به شدت از لحاظ نیروی انسانی و توسعه تشکیلات در مضیغه هستیم و در این رابطه مطالبات ما از دولت انجام شده و بررسی های کارشناسی لازم نیز صورت گرفته است.
وی افزود: مشکلات کنونی درباره کمبود نیروی انسانی در سازمان ثبت با تصویب ریاست قوه قضائیه، در هفته گذشته از طریق آزمون فراخوان و برگزار شده است.
تویسرکانی بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال بخشی از مشکلات کمبود نیروی انسانی حل شود و سازمان در حوزه توسعه تشکیلاتی مرتفع شود.
معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور درباره تبدیل وضعیت عملکردی سازمان ثبت از شیوه سنتی به الکترونیکی گفت: در این رابطه باید اقدامات گسترده ای صورت گیرد که مهم ترین آن اصلاح خطاها و اشتباهات سیستم دستی و سنتی گذشته است.
وی عنوان کرد: طبعا در برخی از موارد گرفتار مشکلاتی در زمینه به روز رسانی بانک های جامع املاک هستیم.
تویسرکانی خاطر نشان کرد: یکی از شیوه های مورد نیاز برای تسهیل در مراجعات مردم و ارائه مناسب خدمات استفاده از ادارات پست است.
وی افزود: بخش عمده ای از نقل و انتقالات بصورت روزانه در بعضی استان ها صورت می گیرد و برخی نقاط دیگر به علت نقص های اطلاعات های ثبتی نیز نیاز به بروز رسانی دارند. معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در خصوص ایجاد ناحیه پستی جدید در مشهد گفت: سعی ما بر این است که حداقل یک ناحیه دیگر در مشهد اضافه شود.

منبع
ابرار اقتصادی
آخرین اخبار