جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar سه شنبه، 28 فروردین ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
11793
تاریخ شروع
1395/09/09
تاریخ درج آگهی
1395/09/09
عنوان آگهی
در خصوص ارتقاء مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور به سازمان امور اجتماعی کشور...

شرح آگهی

شماره 791765                      
شورای عالی اداری در یکصدو هفتاد وهفتمین جلسه مورخ 1395.7.24 در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقاء نقش شورای اجتماعی کشور در راهبری پیشگیری و مقابله با پدیده ها، آسیب ها و مشکلات اجتماعی و تشکیل سازمانی چابک و کارآمد برای انسجام بخشیدن به فعالیت های حوزه ها و دستگاه های اجتماعی کشور و پیگیری و نظارت بر اقدامات و برنامه های دستگاه های مسئول در این حوزه،مندرج در بند سوم نامه شماره 8802-1/م مورخ 1394.8.28 دفتر مقام معظم رهبری تصویب نمود:
1-    مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور به سازمان امور اجتماعی کشور ارتقا سطح یافته و در قالب سازمان تابعه وزارت کشور فعالیت خواهد نمود.
2-    رئیس سازمان امور اجتماعی کشور معاون وزیر کشور و دبیر شورای اجتماعی کشور می باشد و سازمان علاوه بر مأموریت های ذاتی وزارت کشور در حوزه اجتماعی،وظایف دبیرخانه شورای اجتماعی کشور را نیز برعهده خواهد داشت.
3-    شرح وظایف سازمان امور اجتماعی کشور توسط سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ خواهد شد.
4-    ساختار سازمانی ، منابع ، امکانات و نیروی انسانی سازمان امور اجتماعی کشور از محل پست های سازمانی و امکانات موجود مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور و سایر پست های بلاتصدی ، منابع و امکانات آن وزارتخانه تأمین خواهد شد.
5-    وظایف سازمان اموراجتماعی کشور در سطح استان ها توسط دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ها انجام خواهد شد و از محل پست های سازمانی استانداری ها نسبت به تأمین و تقویت تشکیلات آن ها اقدام خواهد شد.
6-    تغییرات ضروری در ترکیب اعضا و وظایف شورای اجتماعی کشور(موضوع تصویب نامه شماره 24461/ت 23301هـ مورخ 1380.9.10 هیأت وزیران) با پیشنهاد وزیر کشور به تصویب دولت خواهد رسید.
7-    وزیر کشور مسئول حسن اجرای این مصوبه بوده و گزارش نحوه اجرای آن را به شورای عالی اداری ارائه می نماید.
رئیس جمهور و رئیس شورای عالی اداری-حسن روحانی
خواهشمند است جهت دریافت متن کامل با شرکت پارس نماد داده ها با تلفن های 2-88349671 تماس حاصل فرمایید.

منبع
قوانین و مقررات روزنامه رسمی 95.7.4
آخرین اخبار