تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده بهره برداری از تالار پذیرائی (طلائیه)

  • آگهی گزار شهرداری منطقه 11
    کد پارس نماد: 964086
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1396/08/07
    تاریخ شروع: 1396/08/07 مهلت اسناد: 1396/08/17
    شماره آگهی: 96/1071 منبع: همشهری96.8.7
    عنوان آگهی: مزایده بهره برداری از تالار پذیرائی (طلائیه)
    شرح آگهی:
    آگهی مزایده ؟ 96/1071 
    شهرداری منطقه 11 در نظر دارد بهره برداری از تالار پذیرائی (طلائیه) واقع در میدان راه آهن ابتدای خیابان کارگر را از طریق مزایده عمومی با قیمت پایه کارشناسی ماهیانه 600.000.000 ریال و به مدت یک سال واگذار نماید. بدینوسیله از اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط جهت شرکت در مزایده دعوت بعمل می آید.
    الف- شرایط متقاضی: شرکت کنندگان در مزایده می بایست دارای سوابق و رزومه کاری مرتبط با موضوع مزایده و دارای مجوز معتبر از صنف رستوران داران یا تالار داران باشند.
    ب- محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات: امور قراردادهای شهرداری منطقه 11 واقع در میدان قزوین ، خیابان قزوین ، شهرداری منطقه 11 ، ساختمان شماره 1 طبقه دوم.
    ج- میزان سپرده: متقاضیان می بایست مبلغ 600.000.000 ریال به عنوان سپرده شرکت در مزایده بصورت نقد به شماره حساب 1006071954 نزد بانک شهر شعبه خیابان قزوین واریز نمایند.
    د- مهلت ارائه اسناد: متقاضیان می توانند از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ده روز جهت دریافت ، تکمیل و تحویل اسناد مراجعه نمایند.
    بدیهی است شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده بوده و شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار خواهد بود. ضمنا مشروح شرایط مزایده در اسناد درج گردیده و شرکت کنندگان باید مدارک را پس از اخذ با قید قبولی مهر و امضاء نموده و در پاکت های الف و ب دریافتی به صورت لاک مهر شده تحویل نمایند.هزینه انتشار این آگهی و هزینه کارشناسی به عهده برنده مزایده خواهد بود. در صورت وجود هرگونه مغایرت بین آگهی مزایده و اسناد و مدارک موضوع مزایده اولویت با اسناد و مدارک مزایده می باشد
    توضیحات : حداکثر زمان لازم برای بررسی پیشنهادها ، تشخیص برنده مزایده و ابلاغ به برنده از تاریخ برگزاری جلسه مزایده 3 ماه شمسی می باشد
    تعهد به اجرای دقیق ضوابط و مقررات زیست محیطی HSE و مدیریت یکپارچه بهداشت ، ایمنی و محیط زیست از الزامات پروژه ها و خدمات می باشد .
    روابط عمومی شهرداری منطقه 11



    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data