تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان مناقصه تامین مالی برای تکمیل بخشی از طرح راه آهن ... نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور
    کد پارس نماد: 958405
    استان: سایر تاریخ درج آگهی: 1396/07/29
    تاریخ شروع: 1396/07/29 مهلت اسناد: 1396/08/09
    شماره آگهی: (نوبت دوم) منبع: قانون 96.07.29
    عنوان آگهی: فراخوان مناقصه تامین مالی برای تکمیل بخشی از طرح راه آهن ... نوبت دوم
    شرح آگهی:

    آگهی فراخوان تامین کنندگان مالی برای بخشی از طرح راه آهن ؟
    قزوین - رشت - انزلی / آستارا
    (نوبت دوم)
    شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در نظر دارد برای تامین بخشی از نیاز مالی طرح راه آهن قزوین- رشت - انزلی / آستارا از تسهیلات مالی که در چارچوب آیین نامه اجرایی ماده واحده قانون اصلاح ماده 56 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت مصوب 1387 (به شماره 69454/ ت 50913 هـ مورخ 96.06.20) توسط تامین کننده مالی فراهم می شود، استفاده نماید:
    1- موضوع و مشخصات طرح: این طرح دارای شماره ردیف 1303015026 در پیوست شماره یک قانون بودجه سال 1396 می باشد.
    2- موضوع فراخوان: تامین مالی برای فراهم کردن معادل سهم کارفرما (15%) از فاینانس مورد نظر برای تکمیل بخشی از طرح راه آهن قزوین - رشت - انزلی / آستارا می باشد.
    3- برآورد منابع مالی مورد نیاز 3308 میلیارد ریال می باشد که می بایست در موعد گشایش اعتبار اسنادی مورد نظر (پیش بینی موعد: سه ماهه چهارم سال 1396) تامین شود.
    4- بازپرداخت تسهیلات دریافتی: اصل و سود تسهیلات پس از مدت عملیات اجرایی (پیش بینی برای سال های 1397 تا 1400) و سه ماه دوره تنفس بازپرداخت می شود که طی مدت 24 ماه (2 سال) به صورت 8 قسط مساوی سه ماهه (پیش بینی از تابستان 1401 تا بهار 1403) خواهد بود. سازمان برنامه و بودجه کشور بازپرداخت اصل و سود مورد نظر تسهیلات مالی فراهم شده را تضمین می نماید.
    5- محاسبه سود، دریافت و بازپرداخت تسهیلات در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب 1362 و اصلاحات بعدی آن و با رعایت عقود اسلامی مندرج در آن خواهد بود.
    6- تأمین کننده مالی می بایست پیشنهاد خود را برای تامین مالی فوق با اعلام نرخ سود مورد انتظار برای عقد قرارداد تسهیلات مالی پیشنهاد نماید.
    7- تامین کننده مالی باید مستنداتی که دال بر توانایی او در تامین مالی تسهیلات تعهد شده می باشد را برای بررسی ارایه کند.
    8- تامین  کننده مالی می بایست ضمانت نامه بانکی برابر یک درصد کل مبلغ تسهیلات دریافتی را مطابق فرم پیوست شماره 2 آیین نامه فوق الذکر، ارایه نماید. چنانچه بانک های دولتی تامین کننده منابع مالی باشند، نیازی به ارایه ضمانت نامه بانکی نیست. این ضمانت نامه پس از انعقاد قرارداد آزاد خواهد شد و در صورت استنکاف پیشنهاددهنده از انعقاد قرارداد، این ضمانت نامه به نفع دستگاه اجرایی ضبط خواهد شد.
    9- شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور پس از دریافت پیشنهادات تأمین مالی، پیشنهادی را که ارزش فعلی اقساط بازپرداخت آن طبق آیین نامه مذکور کمتر باشد، انتخاب می نماید. در شرایط برابر اولویت با پیمانکار شاغل در طرح خواهد بود.
    10- از علاقه مندان واجد شرایط دعوت می شود برای دریافت فرم های مربوطه و اطلاعات بیشتر از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ده روز با همراه داشتن معرفی نامه به این شرکت به آدرس: بزرگراه مدرس - خیابان شهید وحید دستگردی (ظفر) - خیابان شهید فرید افشار - تقاطع بلوار ارش غربی - اداره کل مشارکت و جذب سرمایه مراجعه فرمایند.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: -, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data