تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه تنظیف رفت و روب و لایه روبی وب رفروبی خدمات شهری مهاباد

  • آگهی گزار شهرداری مهاباد
    کد پارس نماد: 944648
    استان: آذربایجان غربی تاریخ درج آگهی: 1396/07/10
    تاریخ شروع: 1396/07/10 مهلت اسناد: 1396/07/15
    شماره آگهی: - منبع: مناقصه مزایده 96.7.10
    عنوان آگهی: مناقصه تنظیف رفت و روب و لایه روبی وب رفروبی خدمات شهری مهاباد
    شرح آگهی:
    آگهی مناقصه ؟
    تنظیف رفت و روب و لایه روبی وب رفروبی خدمات شهری مهاباد
    شهرداری مهاباد در نظر دارد نسبت به واگذاری پیمان خدمات شهری به پیمانکاران واجد شرایط (رتبه مجاز و صلاحیت دار در رشته خدماتی) از طریق مناقصه عمومی به مدت یک سال واگذار نماید.
    1-شرح مختصر موضوع مناقصه: واگذاری خدمات شهری (رفت و روب و تنظیف و حمل زباله و انجام کلیه امور مربوط به خدمات شهری) به صورت حجمی (2400 هکتار)
    2-مبلغ برآورد پروژه و محل تامین اعتبار و میزان سپرده شرکت در مناقصه:
    الف-مبلغ برآورد پروژه 53.315.444.592 ریال که تامین اعتبار آن از محل درآمدهای عمومی شهرداری می باشد.
    ب-شرکت کنندگان در مناقصه باید میزان 5 درصد مبلغ پیمان را به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب جای شماره 55555/01 شهرداری نزد بانک سپه مرکزی یا نقدا واریز یا به صورت ضمانت نامه بانکی معتبر ارائه نمایند.
    2-مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه:
    متقاضیان می توانند از تاریخ 96.7.10 لغایت 96.7.15 با در دست داشتن معرفینامه کتبی جهت دریافت اسناد مناقصه به نشانی مهاباد- شهرداری مهاباد- امور قراردادها مستقر در واحد عمران- چهارراه شیخ بابا مراجعه نمایند.
    مهلت و محل تحویل اسناد مناقصه تا آخر ساعت اداری روز سه شنبه مورخ 96.7.18 واحدحراست شهرداری مرکزی به همراه رسید تحویل می باشد. تبصره (1) برابر ماده 19 قانون برگزاری مناقصه و مزایده و تبصره های ذیل آن:
    جلسه بازگشایی روز چهارشنبه مورخ 96.7.19 راس ساعت 12 در اتاق جلسات شورای شهر واقع در ساختمان شورای اسلامی شهر مهاباد برگزار می گردد.
    4-متقاضیان بایستی مبلغ 2.000.000 ریال به شماره حساب 99999/60 نزد بانک سپه به حساب شهرداری مهاباد واریز و به واحد امور قراردادهای فنی شهرداری جهت دریافت اسناد و مدارک مراجعه نمایند. جهت دریافت اسناد مناقصه (فیش واریزی- گواهی صلاحیت پیمانکاری- آخرین تغییرات شرکت و معرفینامه شرکت الزامی است)
    5-داوطلبان می بایستی تخصص کافی و لازم در زمینه موضوع مناقصه داشته و حداقل دارای گواهی صلاحیت انجام کار را از مراجع ذیصلاح قانونی را کسب کرده باشند. مضافا اینکه برابر 14-15 تعهدات پیمانکار، پیمانکارانی که توانایی مالی پرداخت حقوق دو ماهه پرسنل تحت امر را داشته و گردش مالی حساب آنها برابر مقررات بانکی پیوست گردد و نیز دارای اساسنامه مرتبط با موضوع فراخوان، و ماشین آلات تجهیزات کافی حداقل 3 سال سابقه کار با ادارات دولتی یا شرکتهای خصوصی ، داشتن رزومه کاری و رضایت نامه کتبی از کارفرمایان قبلی و طرح بدیع و خلاقانه با استانداردهای قانونی و اجرایی در موارد مشابه همزمان با جمع آوری زباله اجرا نماید. لذا شرکتهای دانش بنیان و وابسته به مراکز علمی و دانشگاهی در ارزیابی فنی بازرگانی اولویت می باشند.
    6-کلیه شرکت کنندگان می بایستی همزمان نسبت به تهیه اسناد و مدارک مناقصه و تحویل پاکتهای الف- ب- ج برابر مقررات معنونه اقدام نمایند.
    7-رعایت منع مداخله کارکنان دولتی در رعایت مقررات و بخشنامه های شهرداری و مقررات نظام وظیفه عمومی و عدم سوء پیشینه کیفری جهت شرکت در ارزیابی الزامی است.
    8-ارائه کپی برابر اصل مدارک مربوط به اسناد مناقصه و گواهی امضا در دفترخانه رسمی صاحبان الزامی است.
    9-کارفرما در یا قبول هر یک از پاکات مناقصه و پیشنهادات از قبل و بعد مناقصه مختار بوده و هرگونه ادعا و اعتراض در این راستا از ناحیه شرکت کنندگان مخدوش می باشد.
    10-هزینه چاپ و نشر آگهی مناقصه به تعداد بر عهده برنده مناقصه می باشد.
    11-داشتن کد اقتصادی و مقررات حاکم بر آن و ارائه گوای ثبت نام ارزش افزوده در مراجع مربوط الزامی است می بایستی جزء اسناد مناقصه پیوست گردد.
    آدرس: آذربایجان غربی- مهاباد- خیابان امام خمینی ره- چهارراه شیخ بابا- امور قراردادهای حوزه معاونت عمران
    www.mahabadcity.ir
    تلفن تماس 2234142-0442

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: --
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data