تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه احداث پست 20/ 63 کیلو ولت - نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت برق منطقه ای مازندران
    کد پارس نماد: 934686
    استان: گلستان تاریخ درج آگهی: 1396/06/25
    تاریخ شروع: 1396/06/25 مهلت اسناد: 1396/06/31
    شماره آگهی: نوبت دوم 12-1 / 96 منبع: جام جم 96.06.25
    عنوان آگهی: مناقصه احداث پست 20/ 63 کیلو ولت - نوبت دوم
    شرح آگهی: آگهی مناقصه عمومی ـ دو مرحله ای شماره ۱۲ ـ۱ / 96 نوبت دوم ؟
    شرکت برق منطقه ای مازندران در نظر دارد احداث پست ۲۰/ ۶۳ کیلو ولت مهر گرگان ۶ شامل طراحی و مهندسی تامین تجهیزات نصب تست و راه اندازی به صورت پیمان epc را برابر شرایط ذیل و به شرح مختصات اطلاعات و جزئیات مندرج درا سناد مناقهص به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. که مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقهص تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
    شرایط مناقهص: گواهی صلاحیت انجام پروژه های EPC از سازمان برنامه و بودجه یا داشتن حداقل رتبه ۳ در رشته نیرو به همراه رتبه ۱ در رشته مشاور از سازمان مذکور
    ارائه گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از اداره کار و امور اجتماعی در زمان بازگشایی پاکات الزامی می باشد. 
    ارائه مدارک مربوط به حداقل یک نمونه تجربه کار شامل سابقه اجرایی در زمینه موضوع مناقصه به همراه گواهی حسن سابقه در همان کار الزامی می باشد.
    مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به عدد مبلغ 1.900.000.000 ریال یک میلیارد و نهصد میلیون ریال تمام می باشد که باید به صورت ضمانت نامه بانکی واریز وجه نقد و یا یکی از موارد مندرج در تصویب نامه شماره 123402 / ت 50659 ه مورخ 94.9.22 هیات وزیران برابر شرح مندرج در اسناد مناقصه ارائه گردد. 
    از شرکت های واجد شرایط دعوت می گردد جهت دریافت اسناد مناقصه از روز شنبه مورخ 96.6.25 لغایت روز جمعه مورخ 96.6.31 به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد مراجعه و پس از اخذ کپی از کلیه مدارک و شرایط اسناد مناقصه آن ها را ممهور به مهر و امضا نموده و به همراه پیشهاد قیمت ارائه نمایند. متقاضیان می بایستی پیشنهاد خود را براساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه تنظیم و حداکثر تا پایان وقت اداری ساعت 15.35 روز شنبه مورخ 96.7.15 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد بارگذاری و علاوه بر آن فیزیک پاکات بارگذاری شده را عینا به همراه ضمائم مربوطه حداکثر یک ساعت قبل از زمان بازگشایی مندرج در اسناد مناقهص به دبیرخانه شرکت برق منطقه ای مازندران واقع در ساری ـ میدان امام خمینی ره در مقابل اخذ رسید تحویل نمایند. لازم به ذکر است فقط پیشنهاد شرکت هایی که مدارک و اسناد مناقصه را از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد دریافت و پس از تکمیل و مهر و امضا بر روی سایت مذکور بارگذاری نموده و مشخصات خود را به طور کامل ثبت و درج کرده باشند مورد قبول و بازگشایی خواهد شد. کلیه پیشنهادات واصله راس ساعت 8.30 صبح روز سه شنبه مورخ 96.7.18 در محل سالن وحدت شرکت برق منطقه ای مازندران طبقه دوم بازگشایی خواهد شد. به پیشنهادهای فاقد امضا مشروط مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر در اسناد واصل شوند مطلقا ترتیب اثر داده نخواه شد. سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد. مراتب در سایت معاملات توانیر به آدرس WWW.TAVANIR.ORG.IR و سایت شرکت برق منطقه ای مازندران به آدرس WWW.MAZREC.CO.IR/TENDER نیز درج گردیده است.
    روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران 
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: گلستان, گرگان
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data