تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان تامین مالی جهت تکمیل و اجرای طرح آبرسانی

  • آگهی گزار شرکت آب منطقه ای کرمان
    کد پارس نماد: 904059
    استان: کرمان تاریخ درج آگهی: 1396/05/11
    تاریخ شروع: 1396/05/11 مهلت اسناد: 1396/05/21
    شماره آگهی: شماره 06/س/96 منبع: کیهان 96.05.11
    عنوان آگهی: فراخوان تامین مالی جهت تکمیل و اجرای طرح آبرسانی
    شرح آگهی: فراخوان شناسایی سرمایه گذار به منظور تامین منابع مالی طرح آبرسانی به کرمان فرایند شماره 06/س/96؟
    شرکت آب منطقه ای کرمان در نظر دارد تامین مالی جهت تکمیل و اجرای طرح آبرسانی به کرمان را به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار نمایدو تامین کنندگان ابتدا از نظر توانایی مالی مورد ارزیابی قرار می گیرند و سپس پیشنهاد مالی ایشان بازگشایی خواهد شد
    موضوع و مشخصات پروژه: تامین مالی پروژه جهت تکمیل تونل و خطوط انتقال آب به شهر کرمان از سد صفا رود. و همچنین احداث تصفیه خانه رابر و خط انتقال رابر.
    میزان تسهیلات مالی مورد نیاز: در حدود 9800 میلیارد ریال می باشد.
    شرایط کلی: باز پرداخت اصل و سود تسهیلات توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تضمین خواهد شد . شروع بازپرداخت تسهیلات 12 ماه پس از تحویل موقت پروژه و مدت باز پرداخت سود واصل تسهیلات به مدت پنج سال با اقساط سه ماهه می باشد. محاسبه سود و باز پرداخت تسهیلات در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب 1362 با رعایت عقد اسلامی مندرج در آن خواهد بود تامین کننده مالی می بایست در پیشنهادات خود نرخ سود مورد انتظار مبلغ هر یک از اقساط و مبلغ سود مورد انتظار را پیشنهاد نماید.
    تامین کننده می بایست اسنادی دال بر توانایی تامین مالی تسهیلات تعهد شده که مورد قبول دستگاه اجرایی باشد ، ارائه نماید. در ضمن تامین کننده مالی ملزم به ارائه ضمانت نامه بانکی مطابق نمونه پیوست آئین نامه فوق الذکر به مبلغ 98 میلیارد ریال می باشد . لازم به توضیح است چنانچه بانک دولتی تامین کننده منابع مالی باشد، نیازی به ارائه ضمانت نامه بانکی به دستگاه اجرایی نیست.
    مشاور طرح : مهندسین مشاور ری اب
    متقاضیان می توانند به منظور دریافت اسناد تامین تسهیلات مالی در قبال ارائه رسید واریز مبلغ پانصد هزار یال به حساب جاری شماره 2165083975007 بانک کشاورزی شعبه شریعتی کرمان حداکثر تا ساعت 14 روز شنبه 96.05.21در نشانی کرمان خیابان پاسداران شرکت اب منطقه ای کرمان ساختمان شماره دو طبق همکف اتاق 131 دفتر قراردادها ، نماینده خویش را کتبا معرفی و اعزام نمایند.
    شرکت کنندگان در فرآیند فوق بایستی هر یک از پاکات لاک و مهر شده الف و ب و ج حاوی ضمانت نامه شرکت فرآیند ارجاع کار ، اسناد تکمیل شده و مدارک مربوطه ، پیشنهاد قیمت که در یک بسته بندی مناسب لفاف پیچی شده باشد را حداکثر تا ساعت 11:30 روز شنبه 1396.06.11 به دبیرخانه محرمانه مدیریت حراست به نشانی کرمان خیابان پاسداران شرکت آب منطقه ای کرمان ، ساختمان شماره یک طبقه دوم تحویل نمایند.
    زمان بازگشایی پاکات ساعت 12 مورخ 96.6.11 می باشد آگهی حاضر در بخش معاملات سایت شرکت مدیریت منابع اب ایران به نشانی WRM.IR و IETS.MPORG.IR قابل رویت است
    روابط عمومی
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کرمان, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data