تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده بهره برداری جایگاه CNG نوبت دوم

  • آگهی گزار شهرداری گرمی
    کد پارس نماد: 800535
    استان: اردبیل تاریخ درج آگهی: 1395/11/19
    تاریخ شروع: 1395/11/19 مهلت اسناد: 1395/12/09
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: کاروکارگر 95/11/19
    عنوان آگهی: مزایده بهره برداری جایگاه CNG نوبت دوم
    شرح آگهی:
    آگهی مزایده عمومی جایگاه CNG نوبت دوم ؟
    شهرداری گرمی در نظر دارد به استناد بند 2 مجوز شماره 86 مورخ 95.11.12  شورای اسلامی شهر گرمی و آئین نامه مالی شهرداریها:بهره برداری جایگاه CNG شهرداری واقع در روبروی شهرک صنعتی به شرکت های واجد شرایط و دارای صلاحیت و مورد تائید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به شرح ذیل به صورت اجاره بها از طریق آگهی مزایده عمومی واگذار نماید:
    1- قیمت پایه پیشنهادی اجاره بهاء به ازای هر ماه مبلغ 160000000 ریال می باشد. در ضمن سرویس تاسیسات و اورهال کپرسور بعهده برنده مزایده خواهد بود
    2 - مدت قرارداد از تاریخ عقد قرارداد یک سال می باشد.
    3- برنده مزایده موظف است اجاره بهای هر ماه را به صورت نقدی به حساب اعلامی شهرداری واریز نموده و فیش واریزی را به امور مالی شهرداری تحویل نماید.
    4- برنده مزایده موظف است بهای گاز مصرفی ، برق، آب، تلفن را طبق قبضهایی که ادارات ذینفع صادر خواهد نمود در موقع مقرر پرداخت نموده و نسخه ای از آن را به شهرداری و ادارات مربوطه تحویل نماید و ارائه رضایت نامه ا ز کارفرمای قبلی الزامیست.
    4-برنده مزایده از افرادی که دارای گواهینامه اپراتوری برای جایگاههای CNG از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و یا سایر مراجع ذیصلاح اخذ نموده اند استفاده نماید و از افراد فاقد گواهینامه خودداری نماید.
    5- برنده مزایده موظف است بعد از عقد قرارداد با شهرداری جهت تعمیر و نگهداری تاسیسات CNG با یک شرکت مجاز و دارای صلاحیت قرارداد تعمیر و نگهداری منعقد نماید و نسخه ای از آن را به شهرداری تحویل نماید. ضمنا در صورت تعمیرات تاسیسات بایستی قبل ار هر اقدام موضوع را به صورت کتبی به شهرداری گزارش و با اطلاع و نظارت شهرداری اقدام نمایند.
    7-پیشنهاددهندگان باید مبلغ 96000000 ریال سپرده شرکت در مزایده را به حساب 0105623439007 سپرده شهرداری گرمی نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرمی ( بعنوان سپرده شرکت در مزایده ) واریز نموده و پاکتهای خود را به شرح ذیل تکمیل نماید: مدارک مربوط به صلاحیت و مجوز بهره برداری از جایگاه CNG که از طریق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی صادر گردیده (شرکت کنندگان باید دارای مجوز و ظرفیت بهره برداری لازم ا ز مدیریت طرح cng) باشند و اساسنامه شرکت و آخرین تغییرات شرکت و درج شده در روزنامه رسمی را در پاکت ب و برگه پیشنهاد قیمت خود را (بصورت حروف و عددی و بدون قلم خوردگی نوشته شود ) در پاکت ج و فیش واریزی شرکت در مزایده را در پاکت الف قرار دهد و هریک از پاکتها (الف، ب، ج) باید لاک و مهر شو شده و به امضاء مجاز مدیر عامل شرکت کننده برسد و در نهایت تمامی پاکتها در داخل پاکت لفاف بصورت سربسته و لاک و مهر شده قرار اده (هرکدام از پاکتها که لاک و مهر نشده ترتیب اثر داده نخواهد شد و به متقاضی عیناً عودت داده خواهد شد ) و به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت نماید.
    8-برنده مزایده موظف است ضمانت نامه بانکی به مبلغ 40000000000 ریال سفته بانکی بعنوان حسن اجرای  تعهدات قرارداد به شهرداری تحویل نماید.
    9. به پیشنهادات مشروط و مخدوش و فاقد سپرده و ناقص ترتیب اثر نخواهد شد
    10. کلیه هزینه های آب، برق، گاز و تلفن و سایر هزینه نهایی نگهداری و تعمیرات تاسیسات و تجهیزات در طول مدت قرارداد بعهده برنده مزایده خواهد بود
    11. برنده موظف است نسبت به بیمه نمودن کلیات جایگاه و نیروهای انسانی و غیره طبق دستورالعمل شرکت ملی پخش اقدام و یک نسخه از آن را به شهرداری تحویل نماید.
    12. جهت رعایت شدن موضوع آگهی و قرارداد بعدی آن کمیته نظارت شهرداری یک روز در هفته از محل جایگاه بازدید و نتیجه آن را به شهردار گزار میگردد
    13. یک روز بعد از اتمام مهلت قانونی پیشنهادات واصله در کمیسیون شهرداری قرائت و برنده آن اعلام خواهد شد
    14. در صورت انصراف برنده اول مزایده سپرده او به نفع شهرداری ضبط و به ترتیب نفرات دوم و سوم عقد قرارداد خواهد شد
    15. حدنصاب پیشنهاد واصله سه فقره پیشنهاد قیمت خواهد بود
    16. شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد
    17. هزینه نشر و انتشار آگهی بعهده برنده مزایده خواهد بود
    تاریخ انتشار نوبت اول: 95.11.16
    تاریخ انتشار نوبت دوم: 95.11.19

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: اردبیل, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data