تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه انجام خدمات اجرایی مدیریت عملیات در عملیات دریایی تجدید مجدد نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص)
    کد پارس نماد: 788133
    استان: سایر تاریخ درج آگهی: 1395/10/29
    تاریخ شروع: 1395/10/29 مهلت اسناد: 1395/11/13
    شماره آگهی: نوبت دوم شماره م ع پ/95/018 منبع: ایران 95/10/29
    عنوان آگهی: مناقصه انجام خدمات اجرایی مدیریت عملیات در عملیات دریایی تجدید مجدد نوبت دوم
    شرح آگهی:
    آگهی فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران ؟
    تجدید مجدد مناقصه شماره م ع پ/95/018 نوبت دوم
    شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص ) در نظر دارد انجام خدمات موضوع مناقصه را با در نظر گرفتن شرایط کلی زیر و از طریق فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید:
    الف) نوع فراخوان: مناقصه عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران/ یک مرحله ای
    ب) نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: تهران - خیابان ولیعصر ، نرسیده به زرتشت ، کوچه شهامتی ، پلاک 12 ، شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص)
    ج) موضوع مناقصه: انجام خدمات اجرایی مدیریت عملیات در عملیات دریایی خارگ ، عسلویه و بندر ماهشهر
    د) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (شرکت در مناقصه) معتبر و مورد تایید کارفرما به مبلغ 6.402.000.000 ریال و همچنین تضمین انجام تعهدات در صورت برنده شدن به میزان 10 درصد نرخ پیشنهادی برنده مناقصه ، ضمنا با عنایت به بخشنامه شماره 123402/ت50659هـ مورخ 94.9.22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، ضمانت نامه های صادره می بایست ضرورتا و لزوما طبق نمونه های پیوست آیین نامه تضمین مذکور باشد. لذا این شرکت از پذیرش ضمانت نامه هایی که فاقد شرایط فوق باشد ، معذور بوده و هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص نخواهدداشت. 
    ه) محل، مدت زمان اجرای خدمات و برآورد کارفرما: محل اجرای پروژه جزیره خارگ ، عسلویه و بندر ماهشهر بوده و مدت انجام قرارداد دو سال شمسی و برآورد تخمیتی کارفرما 260.081.377.347 ریال (دویست و شصت میلیارد و هشتاد و یک میلیون و سیصد و هفتاد و هفت هزار و سیصد و چهل و هفت ریال) می باشد. 
    و) مدت اعتبار پیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهاد از تاریخ ارائه پیشنهاد مالی به مدت سه ماه شمسی که این مدت قابل تمدید تا سی روز دیگر می باشد
    ز) نوع گواهی تأیید صلاحیت پیمانکار: ارائه مجوز فعالیت از سازمان و بنادر و دریانوردی در خصوص تامین پرسنل و تجهیزات 
    ک) زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی
    1. کلیه مناقصه گران واجد شرایط می توانند از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم به مدت 14 روز به سایت اینترنتی شرکت پایانه های نفتی ایران به آدرس www.iotco.ir (قسمت امور پیمان ها) مراجعه و نسبت به دریافت معیارهایارزیابی کیفی مناقصه گران اقدام نموده و ضمن تکمیل مهر و امضای آنها و الصاق مستندات مربوطه و سایر اسناد ، مدارک و گ واهینامه های ذکر شده در آگهی و سایت پیش گفته ، نسبت به تحویل مدارک مذکور به کمیته فنی بازرگانی مناقصه گران اقدام نمایند. بدیه یاست کلیه مناقصه گران ، باید مدارک تکمیل شده ارزیابی کیفی را حداکثر تا ساعت 16 آخرین روز انقضای 14 روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم ، به کمیته فنی بازرگانی مناقصه گران تحویل دهند. همچنین مناقصه گران می توانند جهت رویت آگهی به سایت های  http://iets.mporg.ir و www.shana.ir و www.iotco.ir مراجعه نمایند.
    2. جهت تحویل مدارک (ارائه فرمهای تکمیل شده ارزیابی و مدارک موردنیاز در این فراخوان به صورت یک فایل PDF شده بر روی یک CD به آدرس تهران ، خیابان ولیعصر ، نرسیده به زرتشت ، کوچه شهامتی پلاک12 ، طبقه سوم ، کمیته فنی بازرگانی تلفن 88534521 - 021 مراجعه نمایند. بدیهی است به مدارک ناقص و مدارکی که به صورت فایل PDF ارائه نمی گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. کارفرما در رد و یا قبول مدارک مناقصه گران درتمام مراحل اختیار تام خواهد داشت.
    شماره مجوز 1395/4533
    روابط عمومی

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: -, خارگ ، عسلویه و بندر ماهشهر
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data