تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده اخذ عوارض پایانه مسافربری بین شهری مرحله اول نوبت دوم

  • آگهی گزار شهرداری اهر
    کد پارس نماد: 768860
    استان: آذربایجان شرقی تاریخ درج آگهی: 1395/09/23
    تاریخ شروع: 1395/09/22 مهلت اسناد: 1395/09/30
    شماره آگهی: مرحله اول نوبت دوم منبع: محلی آذربایجان شرقی 95.9.22
    عنوان آگهی: مزایده اخذ عوارض پایانه مسافربری بین شهری مرحله اول نوبت دوم
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده عمومی اجاره بها شهرداری اهر ؟
    مرحله اول نوبت دوم 
    شهرداری اهر در نظر دارد اخذ عوارض پایانه مسافربری بین شهری (واقع در چایکنار شرقی - شابیل آباد) را از طریق برگزاری مزایده عمومی به مدت یکسال کامل شمسی به متقاضیان از طریق اجاره بها ماهیانه واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان واجد شرایط شرکت در مزایده دعوت بعمل می آید تا پایان نوبت دوم مرحله اول مزایده (از روز یکشبنه مورخ 95.9.21 الی روز سه شنبه مورخ 95.9.30) به مدت 10 روز به امور قراردادهای شهرداری اهر مراجعه و فرم مخصوص شرکت در مزایده را دریافت نموده و پس از تکمیل آن به همراه اصل فیش سپرده واریزی و تصویر کارت ملی و شناسنامه و اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری (سجل کیفری) ، قبل از انقضای مهلت قانونی در پاکت سربسته قرار داده و به دبیرخانه مرکزی شهرداری اهر تحویل و رسید دریافت نمایند. 

     عنوان مزایده اجاره بها  قیمت پایه
    ماهیانه -ریال 
    مبلغ سپرده شرکت در مزایده ریال 
    اخذ عوارض پایانه مسافربری بین شهری چایکنار  50.000.000 به صورت اجاره بها ماهیانه  30.000.000 
    1- مبلغ سپرده شرکت در مزایده به حساب سپرده شهرداری اهر به شماره 31000001864004 نزد بانک ملی شعبه مرکزی اهر واریزو فیش مربوطه را به ضمیمه فرم مخصوص درخواست و اعلام مبلغ پیشنهادی به همراه کپی کارت ملی و شناسنامه در پاکت سربسته تا آخر وقت اداری آخرین آگهی (آگهی مرحله اول نوبت دوم) ار روز یکشنبه مورخ 95.9.21 الی روز سه شنبه مورخ 95.9.30 به مدت 10 روز به جز ایام تعطیل به دبیرخانه مرکزی شهرداری اهر تحویل و رسید دریافت نمایند. 
    2- لازم به ذکر است آگهی فوق همزمان در روزنامه کثیرالانتشار سراسری همشهری نیز جهت اطلاع عموم درج می گردد و برابر تبصره یک ماده 13 قانون شهرداری ها کلیه هزینه های آگهی به عهده برنده مزایده خواهد بود. 
    3- ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری برای شرکت در مزایده از سوی شرکت کنندگان در مزایده موصوف الزامی است. 
    4- رعایت قوانین منع مداخله کارمندان و کارکنان دولت در امور پیمانکاری توسط متقاضیان الزامی است. 
    5- تامین نگهبانی و نگهداری از تجهیزات و امکانات پایاانه مسافربری طبق صورت جلسه و با کیفیت زمان تحیول در زمان اجاره به عهده مستاجر می باشد. 
    6- ارائه 10 درصد مبلغ کل قرارداد اجاره به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی با اسناد خزانه هنگام عقد قرارداد توسط نفر برنده به شهرداری اهر  الزامی می باشد. 
    7- چنانچه برنده مزایده حداکثر تا 7 روز از ابلاغ قانونی جهت عقد قرارداد حاضر نشود سپرده وی به نفع شهرداری اهر ضبط خواهد شد. در خصوص نفرات دوم و سوم نیز در صورت ابلاغ شهرداری اهر ، بدین نحو عمل خواهد گردید. 
    8- بعد از تحویل پاکت به دبیرخانه حق انصراف از شرکت کننده سلب خواهد شد و شهرداری ا هر (کمیسیون مزایده) در رد یا قبول هر یک پیشنهادات به صورت یک طرفه مختار است و هرگونه پیشنهاد و تقاضا مغایر با متن آگهی نیز مردود است. 
    9- شرکت در مزایده به منزله قبول کلیه شرایط و مفاد مزایده خواهد بود و به پیشنهادات ناخوانا و مخدوش و خالی از اعلام مبلغ ترتیب اثر داده نخواهد شد. 
    10- پیشنهادات واصله در روز چهارشنبه مورخ 95.10.1 راس ساعت 11 صبح در حضور اعضاء کمیسیون عالی معاملات مفتوح و قرائت خواهد شد و حضور شرکت کنندگان در مزایده موصوف بلامانع می بادش. 
    11- سایر اطلاعات و جزییات در اسناد و مدارک مزایده مندرج است. 
    12- جهت دریافت فرم شرکت در مزایده و کسب اطلاعات بیشتر به امور قراردادها در شهرداری مرکز مراجعه و یا با شماره تلفن های 2-44232401-041 تماس حاصل فرمایند. 
    شهردار اهر - اعیانی


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان شرقی، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data