تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه عملیات احداث دیوار حفاظتی و گابیون بندی- نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت برق منطقه ای مازندران
    کد پارس نماد: 764437
    استان: مازندران تاریخ درج آگهی: 1395/09/17
    تاریخ شروع: 1395/09/17 مهلت اسناد: 1395/09/25
    شماره آگهی: شماره : 5-1/95 نوبت دوم منبع: جام جم 95.09.17
    عنوان آگهی: مناقصه عملیات احداث دیوار حفاظتی و گابیون بندی- نوبت دوم
    شرح آگهی:
    آگهی مناقصه عمومی ؟
    شماره : 5-1/95 نوبت دوم
    شرکت برق منطقه ای مازندران در نظردارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای عملیات احداث دیوار حفاظتی و گابیون بندی از تعداد 14 دستگاه برجهای خطوط انتقال مطابق فهرست بهاء سال 95 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. که مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آموزش WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شدو لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
    شرایط مناقصه:
    1- داشتن حداقل رتبه 5 در رشته ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی الزامی می باشد در صورت عدم ارائه مدرک مثبته هنگام ارائه پیشنهاد، پاکت مالی شرکت مربوطه مفتوح نشده و مردود اعلام می گردد.
    2- مدت اجرای کار 12 ماه پس از ابلاغ قرارداد می باشد.
    3- ارائه مستندات اجرا، حداقل یک نمونه کار مشابه به همراه رضایتنامه کارفرما الزامی می باشد و رد صورت عدم ارائه مدارک مثبته پاکت شرکت مربوطه متفوح نخواهد شد.
    4- مبلغ تضمین شرکت در مناقص به عدد: 305.000.000 ریال و به حروف سیصد و پنج میلیون ریال می باشد که باید به صورت ضمانت یا فیش واریز بانکی ارائه گردد.
    از شرکت های واجد شرایط دعوت می گردد جهت دریافت اسناد مناقصه از روز شنبه مورخ 95.9.20 لغایت روز پنجشنبه مورخ 95.9.25 به درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد مراجعه و پس از اخذ کپی از کلیه مدارک و شرایط اسناد مناقصه آنها را ممهور به مهر و امضاء نموده و به همراه پیشنهاد قیمت ارائه نمایند.
    متقاضیان می بایستی پیشنهاد خود را بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه تنظیم و حداکثر 5 آخر وقت اداری ساعت 15:30ب روز دوشنبه مورخ 95.10.6 به دبیرخانه شرکت برق منطقه ای مازندران واقع در ساری - میدان امام خمینی (ره) در مقابل اخذ رسید تحویل نمایند. لازم به ذکر است فقط پیشنهاد شرکت هایی که مدارک و اسناد مناقصه را از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد دریافت و مشخصات خود را به طور کامل ثبت و درج نموده باشند مورد قبول و مفتوح خواهد شد.
    کلیه پیشنهادات واصله راس ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه مورخ 95.10.7 در دفتر مدیر امور تداکرات و قراردادها شرکت برق منطقه ای مازندران طبقه اول بازگشایی خواهد شد.
    به پیشنهادهای فاقد امضاء مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر در فراخوان واصل شوند مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
    آدرس سایتها www.tavanir.org.ir - www.mazrec.co.ir/ tcader نیز درج گردیده است
    روابط عمومی

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: مازندران, مازندران, ساری - میدان امام خمینی (ره)
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data