تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده واگذاری معادن

  • آگهی گزار شرکت پویندگان سامان شرق
    کد پارس نماد: 761692
    استان: خراسان جنوبی تاریخ درج آگهی: 1395/09/13
    تاریخ شروع: 1395/09/13 مهلت اسناد: 1395/09/24
    شماره آگهی: - منبع: محلی خراسان جنوبی 95.9.13
    عنوان آگهی: مزایده واگذاری معادن
    شرح آگهی: مزایده معادن شرکت پویندگان سامان شرق
    مدارک مورد نیاز و شرایط شرکت در مزایده معادن شرکت پویندگان سامان شرق
    شرکت پویندگان سامان شرق در نظر دارد برخی از معادن تحت مدیریت خود، به شرح جداول ذیل را از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار نماید.
    متقاضیان شرکت در مزایده می توانندجهت اخذ اطلاعات و دریافت اسناد ، فرم ها و شرایط شرکت در مزایده از روز شنبه مورخ 95.9.13 به دفاتر این شرکت ، در آدرس های زیر مراجعه نمایند و متعاقبا ضمن بازدید از معدن یا محدوده مورد نظر و انجام بررسی های لازم ، پیشنهادات خود را براساس فرم های مربوطه و با توجه به شرایط مزایده حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 95.9.24 در پاکت های لاک و مهر شده به دفتر شرکت تسلیم و رسید دریافت نماید. مدارک مورد نیاز عبارتند از:
    پاکت الف : حاوی فیش سپرده شرکت در مزایده ، معادل 5 درصد قیمت پایه موضوع مزایده خواهد بود که به حساب شماره 0104799026002 نزد بانک ملی شعبه مدرس بیرجند واریز و یا از طریق ضمانتنامه بانکی یا ارائه چک تضمینی تامین شده باشد . ضروری است نام پرداخت کننده یا ارائه کننده چک با نام شرکت کننده در مزایده انطباق داشته باشد.
    پاکت ب : شامل قیمت پیشنهادی برای موضوع معامله می باشد که بایستی رقم پیشنهادی عدد ریالی مازاد بر قیمت پایه معادن باشد ، که در جدول زیر آمده است.
    شرایط مزایده :
    به پیشنهادهای فاقد امضاء،  ناقص ، مشروط ، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مهلت مقرر 95.9.24 واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    مزایده گران باید پاکت ها را به صورت در بسته و چسب و ممهور ( امضاء شده در پاکت اصلی قرار داده و پاکت اصلی نیز به صورت دربسته و چسب و ممهور ( امضاء ) شده با قید آدرس دقیق و شماره تلفن شرکت کننده به مزایده گذار تسلیم کند. مزایده گری که بیشترین رقم پیشنهادی را اعلام نماید، به عنوان برنده مزایده اعلام خواهد شد. شرکت پویندگان سامان شرق در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
    تبصره 1: حضور کلیه مزایده گران در جلسه بازگشایی پاکات که در تاریخ 95.9.29 در محل دفتر شرکت در تهران تشکیل خواهد شد، آزاد می باشد. تکمیل نام شرکت کننده ، محدوده یا معدن مورد درخواست ، آدرس دقیق و شماره تلفن بر روی کلیه پاکت ها الزامی بوده و در صورت عدم وجود موارد درخواستی پاکت های مذکور افتتاح نخواهد گردید.
    نشانی و تلفن تماس دفاتر شرکت پویندگان سامان شرق : خراسان جنوبی ، بیرجند خیابان مدرس ، مدرس 17 ، پلاک 5 ، طبقه 2 ، تلفن تماس : 5 - 05632229124
    تهران ، خیابان سئول ، بالاتر از بزرگراه نیایش ، رو به روی درب غربی باشگاه انقلاب ، شهرک سئول ، کوچه ششم شرقی، پلاک 2 تلفن تماس : 4 - 02188610070 ، 09194346491

    جهت رویت اطلاعات بیشتر به اصل آگهی قسمت دانلود فایل در سایت پارس نماد داده ها مراجعه فرمایید

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خراسان جنوبی, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data