تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان شناسایی و ارزیابی کیفی مشاوران به منظور ارائه خدمات مشاوره

  • آگهی گزار وزارت راه و شهرسازی - سازمان راه داری و حمل و نقل جاده ای
    کد پارس نماد: 706247
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1395/05/17
    تاریخ شروع: 1395/05/17 مهلت اسناد: 1395/05/30
    شماره آگهی: - منبع: سایت 95.5.17
    عنوان آگهی: فراخوان شناسایی و ارزیابی کیفی مشاوران به منظور ارائه خدمات مشاوره
    شرح آگهی:
    فراخوان شناسایی و ارزیابی کیفی مشاوران
    وزارت راه و شهرسازی - سازمان راه داری و حمل و نقل جاده ای در نظر دارد به منظور ارائه خدمات مشاوره فاز اول ، دوم و سوم پایانه مرزی سرخس و خدمات مشاوره فاز دوم و سوم پایانه مرزی تمرچین مشاوره ذیصلاح انتخاب نماید.
    لذا از مشاورانی که حائز شرایط آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت مشاوران در رشته خدمات مشاوره یا تخصص : ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری ، صنعتی و نظامی حداقل پایه 2 هستند، تقاضا می شود جهت مشارکت در فراخوان به منظور ارائه خدمات مشاوره ، به شرح ذیل شرکت نمایند:
    پایانه مرزی تمرچین ( آذربایجان غربی ) : فاز دوم 4 ماه و نظارت کارگاهی و عالیه 36 ماه ، برآورد اولیه 200 میلیارد ریال
    پایانه مرزی سرخس ( خراسانرضوی ) : فاز اول و دوم 6 ماه و نظارت کارگایه و عالیه 36 ماه برآورد اولیه 140 میلیارد ریال
    شایان ذکر است که هر یک از پروژه ها به یک مشاور داده می شود. برای کسب اطلاعات لازم و اخذ فرم های ارزیابی کیفی مربوطه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به نشانی WWW.RMTO.IR  با عنوان ارزیابی مشاوران HTTP://WWW.RMTO.IR/PAGE/FROM-ARZYABI.ASPX  و یا با دست داشتن معرفی نامه و لوح فشرده خام یا حافظه جانبی رایانه ای قابل حمل جهت انتقال اسناد مربوطه به دفتر فنی و امور پیمان ها واقع در تهران ، بلوار کشاورز ، خیابان فلسطین جنوبی ، خیابان دمشق ، ساختمان شماره 17 طبقه نهم ، دبیرخانه هیات انتخاب مشاور ( اقای مهندس آیتی ) مراجعه فرمایند.
    شماره تلفن تماس در ساعات اداری : 84491370
    ضمنا آخرین مهلت تکمیل و ارائه اسناد و مدارک ارزیابی حداکثر تا پایان وقت اداری 95.5.30 به دبیخرانه مرکزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در قبال اخذ رسید و شماره ثبت دبیرخانه می باشد.
    استفاده از فرم های ارزیابی کیفی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ارسال مدارک الزامی است و مهندسین مشاور می بایست علاوه بر ارسال نسخه کاغذی مدارک HARD COPY  نسبت به اسکن مدارک مهر و امضا شده عینا مطابق با نسخه کاغذی تهیه شده و ارسال لوح فشرده نیز اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم هر یک از این موارد بررسی مدارک ارسالی مشاوران امکان پذیر نبوده و آن مشاور از ادامه فرآیند انتخاب حذف خواهد شد.
    وصول اسناد و مدارک تکمیل شده هیچ گونه تعهدی به لحاظ دعوت و انتخاب مشاوران برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایجاد نمی نماید.
    در ضمن فرم آگهی اینترنتی فراخوان از طریق صفحه الکترونیکی HTTP://IETS.MPORG.IR  و نشانی اینترنتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای WWW.RMTO.IR  قابل دسترسی است.

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران، بلوار کشاورز ، خیابان فلسطین جنوبی ، خیابان دمشق ، ساختمان شماره 17 طبقه نهم ، دبیرخانه هیات انتخاب مشاور
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data