تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه انتقال نیرو و برقرسانی به شبکه های توزیع برق جهت توسعه و اصلاح شبکه

  • آگهی گزار شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
    کد پارس نماد: 683681
    استان: ایلام تاریخ درج آگهی: 1395/04/01
    تاریخ شروع: 1395/04/01 مهلت اسناد: 1395/04/26
    شماره آگهی: شماره 95/10 منبع: سایت 95.4.1
    عنوان آگهی: مناقصه انتقال نیرو و برقرسانی به شبکه های توزیع برق جهت توسعه و اصلاح شبکه
    شرح آگهی:
    شرایط مناقصه عمومی دو مرحله ای شماره 95/10
    1- موضوع مورد مناقصه: انتقال نیرو و برقرسانی به شبکه های توزیع برق جهت توسعه و اصلاح شبکه توزیع برق روستایی ملکشاهی و صالح آباد (بشرح شرایط اختصاصی پیوست)
    2- میزان سپرده شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 123.375.000 ریال تضمین تعیین، بصورت ضمانتنامه بانکی (که برای مدت سه ماه اعتبار داشته باشد) بنام شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام (سهامی خاص) پذیرفته خواهد بود
    توضیح اینکه: وجه نقد، چک عادی، چک پول، چک تضمین شده و مشابه آن قابل قبول نخواهد بود
    3- نحوه ارائه پیشنهاد قیمت و ارسال مدارک بشرح ذیل:
    3-1ضمانتنامه بانکی مربوط به سپرده شرکت در مناقصه را در داخل پاکت الف
    3-2کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز جهت ارزیابی فنی از جمله داشتن ثبت شرکت در روزنامه رسمی با آخرین تغییرات، اسامی دارندگان امضاء مجاز، سابقه فعالیت شرکت و امکانات و تجهیزات و سایر مدارک مثبته به انضمام فرم پرسشنامه تکمیل شده در د اخل پاکت ب امتیاز فنی پیمانکاران شرکت کننده در مناقصات در صورتی که قبلاً ارزیابی شده و در سوابق کمیته فنی بازرگانی نتایج ارزیابی آن موجود باشد ملاک قرار گرفته و در صورتی که مدارک و سابقه فنی مبنی بر کاهش امتیاز قبلی در دبیرخانه کمیته فنی بازرگانی وجود نداشته و یا اسنادی دال بر افزایش امتیاز بصورت مکتوب و ثبت شده در دبیرخانه شرکت توزیعف توسط شرکت های پیمانکاری ق بل از مناقصه ارائه نشده باشد مجدداً ارزیابی نشده و همان امتیاز قبلی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و نیازی به ارسال پیشین نمی باشد. مقرر شد شرکت کنندگانی که سوابق ارزیابی آنها در شرکت توزیع و کمیته فنی بازرگانی موجود نمی باشد می ابیست اسناد مربوط به پاکات ب را طبق جدول ارزیابی مناقصات پیوست اسناد مناقصه ارائه نمایند.
    3-3-تکمیل فرم پیشنهاد قیمت برای هر ردیف و کل با عدد و حروف و مهر و امضاء پیشنهاد دهنده را در داخل پاکت ج ضمناً پیشنهاد دهندگان یکه قیمت پیشنهادی آنها از ده درصد برآورد بالاتر یا پایین تر باشد موظف می باشد که جدول آنالیز قیمت همراه قیمت پیشنهادی ارائه نمایند.
    3-4-هر سه پاکت فوق الذکر (الف و ب و ج) در داخل پاکت چهارم لاک و مهر شده و بصورت سربسته مخصوص تحویل واحد قراردادهای این شرکت واقع در شهرستان ایلام- بلوار شهید مدرس نمایند.
    3-5-پیشنهاد دهندگان می توانند با رعایت شرایط مناقصه کلیه اسناد و مدارک فوق الذکر حداکثر تا پایان وقت اداری 95.4.26 تحویل نمایند.
    3-6-جلسه دو مرحله ای بوده که جلسه اول جهت بازگشایی پاکات الف و ب شرکت کنندگان در مناقصه رأس ساعت 10 در تاریخ 95.4.27 برگزار می گردد و جلسه دوم بعد از ارزیابی فنی حداکثر دو هفته بعد از جلسه اول برگزار می گردد. ضمناً حضور نماینده پیشنهاد دهندگان درجلسه بازگشایی با هماهنگی قبلی و صدور معرفی نامه از شرکت متبوع بلامانع می باشد
    4- پیمانکار موظف است قبل از اجرا در حین اجرا و در پایان پروژه گزارش به صورت عکس و فیلم تهیه و به دفتر روابط عمومی تحویل نماید.

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: ایلام
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data