تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران خرید و نصب دوربین های مدار بسته و توسعه سامانه حفاظتی - امنیتی در اراضی پشتیبانی و نقاط کور مجتمع بندری

  • آگهی گزار اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
    کد پارس نماد: 557278
    استان: خوزستان تاریخ درج آگهی: 1394/07/04
    تاریخ شروع: 1394/07/04 مهلت اسناد: 1394/07/13
    شماره آگهی: شماره 11276 /ص14 منبع: سایت 94.7.4
    عنوان آگهی: استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران خرید و نصب دوربین های مدار بسته و توسعه سامانه حفاظتی - امنیتی در اراضی پشتیبانی و نقاط کور مجتمع بندری
    شرح آگهی:
    استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران
    مناقصه شماره 11276 /ص14 مورخ 94.6.30
    سازمان بنادر و دریانوردی
    اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
    منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)
    شرح موضوع : خرید و نصب دوربین های مدار بسته و توسعه سامانه حفاظتی - امنیتی در اراضی پشتیبانی و نقاط کور مجتمع بندری امام خمینی - فاز 2
    مدت انجام موضوع مناقصه 6 ماه می باشد.
    خرید استعلام ارزیابی و سایر اسناد مناقصه تا روز دوشنبه مورخ 94.7.13  و مهلت تکمیل و تسلیم پاکات ارزیابی کیفی و الف ، ب و ج تا مورخ 94.8.4  روز دوشنبه راس ساعت 15:30 می باشد که شرکت کنندگان پاکات ارزیابی خود را به آدرس : بندر امام خمینی ره ، ساختمان مرکزی ، طبقه همکف ، دبیرخانه مرکزی تحویل نمایند.
    کسب حداقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی جهت شرکت در مناقصه 60 از 100 می باشد.
    بررسی و احتساب امتیاز شامل :
    1- مرتبط بودن اساسنامه شرکت با موضوع قرارداد
    2-ارائه مدارک مثبته داشتن حداقل پایه 5 رشته تاسیسات و تجهیزات یا حداقل پایه 5 شبکه داده های رایانه ای و مخابراتی از دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور و ظرفیت خالی آماده به کاری . در صورت به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان دارای رتبه 5 شرکت های فاقد رتبه نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
    شایان ذکر است درخصوص شرکت هایی که در محرله اول اکران مناقصه حائز حداقل امتیاز ارزیابی کیفی شده اند نیاز به ارائه مستندات ارزیابی در این مرحله نمی باشند و امتیاز کسب شده محفوظ می باشد و شرکت های موصوف حائز حداقل امتیاز کسب شده می بایست نسبت به تحویل پاکات الف ، ب ، ج مطابق مستندات مناقصه تجدید شده اقدام نماید.جدول امتیاز دهی ارزیابی کیفی شامل
    1- تجربه و سابقه اجرایی
    2- توان مالی و پشتیبانی
    3- توان تجهیزاتی
    4- توان فنی و برنامه ریزی
    5- مدارک ویژه
    6- حسن سابقه در کارهای قبلی به عنوان معیارهای ارزیابی بوده که تماما منوط به ارائه مدارک و مستندات قابل استناد می باشد. در صورت کشف هر گونه رفتار حاکی از سوء نیت و اعلام خلاف واقع در زمینه ارائه مدرک و مستندات فوق ، نتیجه امتیاز کسب شده توسط شرکت در ارزیابی کیفی ابطال می گردد. متقاضیان کلفند مدارک و مستندات مربوط به مفاد فوق الذکر به همراه یک نسخه از اساسنامه شرکت ، آگهی تاسیس و همچنین آخرین تغییرات مربوطه را علاوه بر پاکت ب طبق جزئیات و توضیحات مندرج در جدول ارزیابی کیفی به ضمیمه همین اوراق در پاکت جداگانه با عنوان مدارک مربوط به ارزیابی کیفی همراه با درج شماره مناقصه قرار دهند و به همراه سایر پاکات الف ب ج به صورت تفکیکی به دبیرخانه مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی واقع در ساختمان مرکزی طبق تاریخ های مندرج در اسناد مناقصه تحویل نمایند. ضمنا متقاضیان توجه داشته باشند کمیسیون مناقصه پس از احراز صحت شرایط فوق اقدام به بازگشایی پاکات الف ب ج مناقصه گرانی می نماید که طبق مدارک موجود در پاکات ارزیابی کیفی حداقل امتیاز 60 را کسب نموده باشند.
    1- پس از بررسی استعلام ها ، براساس برنامه زمانی پیش بینی شده حداکثر به مدت یک هفته ارزیابی و امتیازدهی به مناقصه گران صورت می پذیرد.
    2- روش ارزیابی کیفی مناقصه گران روش وزنی می باشد.
    3- تمامی مدارک ارائه شده به همراه برگه شرایط ارزیابی کیفی به ضمیمه همین برگ باید به مهر و امضاء مجاز تعهدآور متقاضی رسیده و تسلیم گردد.
    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خوزستان، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data