تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تجدید آگهی استعلام بهاء عمومی اجاره یک دستگاه لودر کاتر پیلار 966 یا 950 و یا کوموتسو 90

  • آگهی گزار شهرداری گرگان
    کد پارس نماد: 523089
    استان: گلستان تاریخ درج آگهی: 1394/04/22
    تاریخ شروع: 1394/04/22 مهلت اسناد: 1394/04/23
    شماره آگهی: - منبع: سایت 94.4.22
    عنوان آگهی: تجدید آگهی استعلام بهاء عمومی اجاره یک دستگاه لودر کاتر پیلار 966 یا 950 و یا کوموتسو 90
    شرح آگهی:
    تجدید آگهی استعلام بهاء عمومی
    شهرداری گرگان درنظر دارد  نسبت به اجاره یک دستگاه لودر کاتر پیلار 966 یا 950 و یا کوموتسو 90 و یا در وضعیت مشابه برای جابجایی مصالح موجود در کارخانه تولید آسفالت و سنگ شکن خود واقع در مسیر روستای توسکستان  برای مدت 3000 ساعت  با مبلغ برآورد اولیه 900/000/000 ریال اقدام نماید. لذا اشخاص حقیقی و یا حقوقی دارای دستگاه و رزومه در زمینه موضوع آگهی می‌توانند از تاریخ 94.4.16 لغایت ساعت 13 مورخ 94.4.23 به واحد امور قراردادهای شهرداری به آدرس گرگان –میدان شهرداری– شهرداری گرگان-طبقه سوم و یا به سایت شهرداری گرگان به آدرس اینترنتی WWW.GORGAN.IR مراجعه و ضمن دریافت اسناد و مدارک استعلام بهاء نسبت به تکمیل و ارائه اسناد در قالب پاکت الف (اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی، برای  اشخاص حقوقی و کپی شناسنامه و کارت ملی برای اشخاص حقیقی، رزومه و اسناد و مدارک شرکت در مناقصه) و پاکت ب ( پیشنهاد قیمت) به شرح مدت زمان تعیین شده در متن آگهی در پاکت لاک ومهر شده به واحد دبیرخانه شهرداری به آدرس: گرگان–میدان شهرداری– شهرداری گرگان اقدام نمایند.
    شرایط،اسناد و مدارک موردنیاز استعلام بهاء  :
    * کلیه مراحل برگزاری مناقصه تابع آئین نامه معاملات شهرداری می باشد و شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری در آیین نامه معاملات شهرداری می‌باشد.
    * متقاضیان مکلف به رعایت ترتیب تهیه ، شرایط و تسلیم پیشنهادات مطابق با آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
    *اعتبار پروژه از محل ردیف 20404 – ماده 4 -  برنامه سایر فعالیت های شهری   بودجه جاری سال 1394 شهرداری تأمین می گردد.
    * متقاضیانی که تمایل به شرکت در مناقصه رادارند مکلف به ارائه  اسناد و مدارک شرکت در استعلام، رزومه ، اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات در روزنامه رسمی در پاکت الف و پیشنهاد قیمت در پاکت ب به صورت لاک و مهر شده در مدت زمان تعیین شده در متن آگهی و شرایط، اسناد و مدارک موردنیاز استعلام می باشند.
    * متقاضیانی که تمایل به شرکت در استعلام را دارند می‌توانند ظرف مدت زمان تعیین شده درمتن آگهی به آدرس موضوع مورد استعلام جهت بازدید  مراجعه نمایند.
    * به پیشنهاد قیمت مبهم، نامشخص، مخدوش، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    * معیارها و روش ارزیابی کمی و کیفی شرکت کنندگان براساس ارائه مستندات مالکیت لودر و روزمه اجرای پروژه های مشابه  تعیین می گردد.
    *هزینه انتشار آگهی و پرداخت کلیه کسورات ناشی از اجرای پروژه به عهده برنده استعلام می باشد.
    * مطابق با آیین نامه تضمین بر معاملات دولتی و شهرداری مبلغ پیش پرداخت و تضمین حسن انجام تعهدات به ترتیب معادل بیست درصد(20%) و حداقل پنج درصد (5% ) مبلغ اولیه پیمان با نظر کارفرما تعیین، اخذ، پرداخت و مستهلک می گردد.
    * میزان خسارت تاخیر غیر مجاز اجرای پروژه به ازای هر روز تاخیر غیرمجاز مبلغ 500/000 ریال تعیین و در هر مرحله از پرداخت محاسبه و کسر می گردد.
    * شهرداری در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.
    * مدت زمان انجام پروژه  12 ماه با میانگین کارکرد روزانه 8 ساعت و اعتبار پیشنهاد قیمت شرکت کنندگان مطابق با آگهی استعلام و برآورد پیوست آن حداکثر 30 روز  پس از تصویب پروژه توسط شهردار به موجب تفویض اختیار شورای اسلامی شهر تعیین می گردد .
    * پاکت اسناد مناقصه روز چهارشنبه مورخ 944.24 رأس ساعت 14:30 در محل سالن جلسات اندیشه شهرداری گرگان بازگشایی می‌گردد.
    * مدت زمان لازم برای بررسی پیشنهادات ، تشخیص به برنده استعلام از تاریخ بازگشایی به مدت  7 روز تعیین و پس از موافقت شهردار حداکثر ظرف مدت 5 روز به استثنای ایام تعطیل به برنده استعلام ابلاغ می گردد.
    تلفن تماس : 2240752 0173
    حسین صادقلو - شهردار گرگان
    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: گلستان، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data