تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه آسفالت معابر سطح شهر سردشت

  • آگهی گزار شهرداری سردشت
    کد پارس نماد: 514672
    استان: آذربایجان غربی تاریخ درج آگهی: 1394/04/06
    تاریخ شروع: 1394/04/06 مهلت اسناد: 1394/04/16
    شماره آگهی: نوبت اول منبع: سایت 94.04.06
    عنوان آگهی: مناقصه آسفالت معابر سطح شهر سردشت
    شرح آگهی:
    آگهی مناقصه و فراخوان عمومی)                                                                                                                             نوبت اول
    شهرداری سردشت به استناد بند 1 مصوبه شماره 75 مورخه 23/1/ 94 شورای محترم اسلامی شهر  در نظر دارد انجام عملیات اجرایی  آسفالت معابر شهری را
     با شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.
    الف- شرح مختصر پروژه :
    *-  آسفالت معابر سطح شهر سردشت شامل : زیر سازی(اساس و زیر اساس) ،آسفالت معابر سطح شهر یک لایه بیندر و یک لایه توپکا می باشد.
    ب- محل اجرای پروژه :
     شهر سردشت بوده و مدت زمان انجام پروژه حداکثر 4 ماه شمسی می باشد.
    *- برآورد عملیات اجرایی بر اساس فهرست بهای راه و باند سال 1394 و بدون ضرایب منطقه ای ،  صعوبت ، ترافیک ،تعدیل و ما به التفاوت مصالح می باشد(درصد پلوس و مینوس).
    *-برآورد اولیه یک متر مربع زیر سازی (اساس و زیر اساس) معابر سطح شهر به ضخامت 15 سانتی متر بر اساس فهرست بهای راه و باند سال 94 با اعمال ضریب بالاسری 1.3 و تجهیز کارگاه 1.04    66.110  ریال است.
    *-برآورد اولیه یک متر مربع آسفالت(بیندر)به ضخامت6 سانتی متر با اعمال ضریب بالاسری 1.3 وتجهیز کارگاه 1.04  198.496 ریال، برآورد اولیه یک متر مربع آسفالت(بیندر)به ضخامت 7 سانتی متر با اعمال ضریب بالاسری 1.3 وتجهیز کارگاه 1.04  226.411 ریال،  برآورد اولیه یک متر مربع آسفالت(توپکا)به ضخامت 5  سانتی متر با اعمال ضریب بالاسری 1.3 وتجهیز کارگاه 1.04 158.055 ریال می باشد.
    *- نحوه پرداخت به صورت تهاتر ملکیمی باشد.
    *- اعتبار ،جهت اجرای پروژه 30.000.000.000 ریال تمام است.
    د – شرایط شركت در مناقصه:
    1- داشتن كلیه تجهیزات و ماشین آلات و مصالح و ابزار كار مورد نیاز پروژه  و استفاده از افراد متخصص و مجرب و توانایی كار مطابق استاندارد های رایج(ارائه رزومه فعالیتهای اجرایی و مالی پیمانكار الزامی است) .
    2- داشتن حداقل پایه پنج راه وترابری  مورد تأیید مراجع ذیصلاح و ارا ئه گواهی ظرفیت از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی  الزامی است .
    3- مبلغ سپرده شركت درمناقصه به میزان 1.500.000.000 ریال بوده كه متقاضی بایستی آنرا طی فیش بانكی به حساب شماره 61/80002 نزد بانک سپه شعبه سردشت به نام سپرده شهرداری واریز و یا اینکه از طریق چک بانکی معتبر و قرار دادن آن در پاکت الف اقدام گردد.
    4- از كلیه پیمانكاران علاقمند و  واجد شرایط دعوت  می گرددكه حداكثر ظرف مدت 10 روز از تاریخ نشر آگهی به ‌آدرس : سردشت – خیابان شهید علیپور – ساختمان اداری شهرداری سردشت ، واحد درآمد جهت خرید اوراق مناقصه مراجعه  نمایند به پیشنهاد اتی كه بعد از مهلت یاد شده واصل شود ترتیب اثر داده نمی شود .
    5 – شهرداری در رد یا قبول یك و یا كلیه پیشنهادات واصله مختار است .
    6 – هزینه نشر آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد .
    7 – برگزاری مناقصه به صورت یک  مرحله ای می باشد .
    8 – قیمت پیشنهادی پیمانكار بایستی در حد ظرفیت آزاد ریالی باشد در غیر اینصورت تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت .
    9 - به پیشنهاد مشروط و مخدوش و خارج از موارد این آگهی ترتیب اثر داده نمی شود .
    10 – سپرده نفرات اول تا سوم و تا انعقاد قرار داد با برنده اول همچنان در حساب شهرداری باقی می ماند و چنانكه برنده اول از انعقاد قرار داد در موعد قانونی خودداری نماید سپرد ه وی به نفع شهرداری ضبط می گردد و با نفرات بعدی قرارداد منعقد می شود چنانكه آنان هم از انعقاد قرار داد خوددار ی نمایند سپرده آنها به نفع شهردار ی ضبط       می¬گردد .
    11- ارائه کد اقتصادی و گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده به  هنگام عقد قرارداد الزامی است.
    12 – شرکت کننده ،(فیش بانكی یا چک معتبر) شركت در مناقصه را در پاكت(الف)،  مشخصات فنی و رزومه صلاحیت شركت را در پاكت (ب) و برگ پیشنهاد قیمت شركت و برآورد در مناقصه را در پاكت (ج) قرار داده و آن را از تاریخ  94.04.03 تا  94.04.14در قبال دریافت رسید تحویل واحد حراست   شهرداری خواهد  داد . ارائه فرم خود اظهاری اعلام کارهای در دست اجرا و ظرفیت آماده بکار و قرار دادن آن در پاکت (ب) الزامی است.
    13- پیشنهادات در مورخه 94.04.15 روز دوشنبه رأس ساعت  10 صبح  با حضور اعضای كمیسیون مناقصه گذار باز و قرائت خواهد شد و حضورشركت كنندگان درجلسه بلامانع است. 
    ابراهیم سلطانی
     شهردار سردشت

     

    برای شرکت در مناقصه حتما از اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان غربی، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data