تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده اجاره مراحل اجرایی طرح تفکیک و جداسازی زباله های بازیافتی

  • آگهی گزار سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای استان گلستان
    کد پارس نماد: 503220
    استان: گلستان تاریخ درج آگهی: 1394/03/18
    تاریخ شروع: 1394/03/18 مهلت اسناد: 1394/03/27
    شماره آگهی: - منبع: کائنات 94.3.18
    عنوان آگهی: مزایده اجاره مراحل اجرایی طرح تفکیک و جداسازی زباله های بازیافتی
    شرح آگهی:
    مزایده
    اجاره مراحل اجرایی طرح تفکیک و جداسازی زباله های بازیافتی کارخانه کمپوست و محل دفن سایت آق قلا
    سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای استان گلستان در نظر دارد نسبت به اجاره مراحل اجرایی طرح تفکیک و جداسازی زباله های خشک بازیافتی کارخانه و سایت دفن زباله واقع در آق قلا کیلومتر 4 جاده آق قلا به گمیشان جنب پتروشیمی از طریق مزایده به مدت یک سال اقدام نماید . لذا ، کلیه اشخاص اعم از حقیقی و یا حقوقی با توجه به شرایط شرکت در مزایده به شرح آتی می توانند پیشنهادات خود را به دبیرخانه سازمان تحویل نمایند.
    شرایط شرکت در مزایده :
    1- متقاضیان می بایست جهت شرکت در مزایده یک فقره فیش بانکی به مبلغ 45.168.750 ریال معادل چهار میلیون و پانصد و شانزده هزار و هفتاد و پنج تومان به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب سیبا شماره 0107143889001 نزد بانک ملی به نام سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان گلستان واریز و در پاکت شماره 1 قرار داده به همراه اسناد مزایده و فرم پیشنهاد قیمت جهت شرکت در فراخوان به این سازمان ارائه و در قبال آن رسید دریافت نمایند. مدت قبول پیشنهادها از تاریخ نشر آگهی به مدت 10 روز کاری و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 94.3.27 می باشد.
    2- بابت پیشنهادات رسیده کمیسیون معاملات در روز پنج شنبه مورخ 94.3.28 راس ساعت 14:30 در محل دفتر سازمان تشکیل و پاکت های پیشنهادی پس از رسیدگی بازگشایی و نتیجه مزایده در مورخه 94.3.30  روز شنبه اعلام می گردد.
    3- سپرده نفرات دوم و سوم تا انعقاد قرارداد نفر اول نگهداری و در صورت امتناع نفر اول از انعقاد قرارداد سپرده مشارالیه ضبط و موضوع به ترتیب به نفرات دوم و سوم واگذار می گردد و در صورت امتناع مشارالیها ، سپرده نفرات بعدی نیز به ترتیب به نفع سازمان ضبط می گردد.
    4- کلیه کسورات قانونی و هزینه های مربوط به نشر آگهی و کارشناسی و انعقاد قرارداد و پرداخت هرگونه مالیات و عوارض متعلقه با برنده بوده و شرکت کنندگان می بایست براساس شرایط اعلامی پیشنهاد دهند و پیشنهادات باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون ابهام بوده و در پاکت لاک و مهر شده تسلیم شود و به پیشنهادات مخدوش و بدون واریز سپرده ، مشروط و قلم خورده ترتیب اثر داده نخواهد شد. بالاترین پیشنهاد برنده مزایده خواهد بود.
    5- سازمان در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار است و محل دریافت اسناد امور مالی و محل تسلیم پیشنهادها دبیرخانه سازمان می باشد.
    6- سایر موارد در اسناد و مدارک مزایده منعکس و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف تعیین شده از طرف سازمان می باشد و محدوده خدماتی را سازمان تعیین می نماید.
    7- ارائه پیشنهادات می بایست فقط در خصوص موارد فوق باشد و پیشنهاددهندگان می بایست قیمت پیشنهادی خود را در فرم پیشنهاد قیمت اعلام و در پاکت شماره 2 قرار داده و به این سازمان ارائه و در قبال آن رسید دریافت نمایند.
    8- متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر و اخذ اسناد مزایده می توانند همه روزه از ساعت 7:30 صبح لغایت 14 با برقراری تماس با شماره های 32480273 - 32480272 - 017 و با مراجعه به سازمان به آدرس گرگان ، سایت اداری جنب استانداری و یا پایگاه اینترنتی WWW.PASMANDGOLESTAN.IR اطلاعات لازم را کسب و اسناد مذکور را دریافت نمایند.
    احمد سردارزاده - مدیرعامل

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: گلستان، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data