تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی مزایده فروش عرصه و اعیان شرکت

  • آگهی گزار اداره تصفیه امور ورشسنگی تهران
    کد پارس نماد: 499103
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1394/03/10
    تاریخ شروع: 1394/03/10 مهلت اسناد: 1394/04/30
    شماره آگهی: - منبع: قدس 94.3.10
    عنوان آگهی: آگهی مزایده فروش عرصه و اعیان شرکت
    شرح آگهی:
    آگهی مزایده
    اداره تصفیه امور ورشسنگی تهران به عنوان قائم قانونی شرکت ورشکسته خوش طعام درخشان در نظر دارد نسبت به فروش عرصه و اعیان شرکت به شرج زیر به آدرس استان البرز، کرج به سمت قزوین 4 کیلومتر بعد از پل حصارک شرکت صنعتی بهاران میدان بوستان واقع در تقاطع بوستان و گلستان 2 قسمت شمال غربی میدان شرکت تولیدی فرآورده های غذایی خوش طعام درخشان از طریق مزایده و با شرایط ذیل در تاریخ 94.4.30 روز سه شنبه ساعت 10 صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی تهران، میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی، خیابان سمیه، مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه 7 اقدام نماید.
    مشخصات عرصه و اعیان:
    عرصه کارخانه قطعه زمین انتقالی از اسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک است به شماره ملک 141/1235 و با مساحت 4787/5 مترمربع دارای سند ملکی و بناهای موجود حدود 5156 مترمربع زیربنا ئ فضای سرپوشیده با قدمت حدود 8 سال که مشخصات و ریز مقادیر بر طبق نظری کارشناسی موجود می باشد.
    ب- شرایط شرکت در مزایده:
    1- فروش نقدی است و هزینه های مربوط به عهده طرفین می باشد.
    2-پیشنهاد دهندگان باید قبلا 5 درصد قیمت پیشنهادی را به حساب جاری شماره 0108073390004 به نام ورشستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد 577 واریز و یا معادل رقم فوق چک بانکی اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.
    3-پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته خوش طعام درخشان مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت 9 صبح روز سه شنبه 94.4.30 به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی تهران خیابان سپهبد قرنی مجتمع قضایی شهید بهشتی  طبقه هفتم نسلیم نماید.
    4-پیشنهادات در ساعت 10 صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده حضوری به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. این اداره در رد یا قبول  یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و بر خلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    5-برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به حساب اداره تصفیه واریز نماید. (بدیهی است تحویل مورد مزایده پس از پرداخت 100 درصد قیمت پیشنهادی خواهد بود.
    6-چنانکه پرداخت بها در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزادیده حاضر به اجرا تعهد خود نگردد مبلغ تودیع شده به نفع صندوق دولت ضبط خواهد شد.
    مستشار قضایی اداره تصفیه امور ورشستگی تهران شعبه پنجم- کمانکش

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران، میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی، خیابان سمیه، مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه 7
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۱۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data