تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده واگذاری جایگاه CNG

  • آگهی گزار شهرداری پارس آباد مغان
    کد پارس نماد: 494791
    استان: اردبیل تاریخ درج آگهی: 1394/03/03
    تاریخ شروع: 1394/03/03 مهلت اسناد: 1394/03/12
    شماره آگهی: نوبت سوم منبع: همکاری ملی 94.3.3
    عنوان آگهی: مزایده واگذاری جایگاه CNG
    شرح آگهی:
    مزایده
    شهرداری پارس آباد مغان در نظر دارد جایگاه CNG خود واقع در جنب پلیس راهنمایی و رانندگی را جهت بهره برداری به صورت  اجاره ای به شرکت های ذیصلاح و واجدالشرایط دارای مجوز و تاییدیه فعالیت از طرف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به مدت یک سال شمسی با رعایت شرایط ذیل از طریق مزایده واگذار نماید.
    قیمت پایه ماهیانه به مبلغ 230.000.000 ریال معادل بیست و سه میلیون تومان می باشد.
    شرایط :
    1- میزان سپرده شرکت در مزایده مبلغ 140.000.000 ریال معادل چهارده میلیون تومان می باشد که شرکت کنندگان بایستی مبلغ مذکور را به صورت ضمانت نامه بانکی یا نقد به شماره حساب 3100000883003 به نام شهرداری پارس آباد مغان نزد بانک ملی واریز و سپرده را ضمیمه مدارک نمایند.
    2- شرکت کنندگان می توانند اسناد و مدارک خود را که حاوی سپرده شرکت در مزایده در پاکت الف ، اسناد و مدارک شرکت ، مجوز و تاییدیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پاکت ب و برگ پیشنهاد قیمت خود را در پاکت ج قرار داده و هر سه پاکت را داخل یک پاکت بزرگ به واحد حراست شهرداری تحویل داده و رسید دریافت دارند.
    3- سپرده نفرات اول تا سوم تا زمان انعقاد قرارداد با برنده مزایده نگهداری و در صورت انصراف هر کدام سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
    4- به پیشنهادهای مخدوش ، مبهم ، مشروط ، خارج از موعد مقرر و فاقد فیش یا ضمانت نامه سپرده به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری و ارائه مدارک لازم نسبت به دریافت اوراق شرکتن در مزایده اقدام نمایند.
    5- شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها بنا به صرفه و صلاح شهرداری مختار است.
    6- کلیه هزینه های مربوط به نشر آگهی بر عهده برنده مزایده خواهد بود.
    7- کلیه هزینه های تعمیر در طول بهره برداری و اورهال تا اتمام قرارداد ، پرداخت حقوق پرسنل و پرداخت کلیه خسارات وارده در طول مدت قرارداد به هر عنوان برعهده بهره بردار خواهد بود.
    8-فقط شرکت های مجاز و دارای تاییده و مجوز رسمی فعالیت از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران حق شرکت در مزایده را دارند و اشخاص حقیقی و شرکت های غیر مرتبط به هیچ عنوان حق شرکت ندارند.
    9- شرکت کنندگان بایستی با بررسی و رویت کامل جایگاه CNG  و محاسبه مالیات ، دستمزد و حق بیمه کارگران و به طور کلی تمام مشکلات جانبی و قیمت پایه پیشنهاد قیمت خود را ارائه نمایند.
    10- شرکت برنده باید یک فقره چک به مبلغ 10.000.000.000 ریال معادل یک میلیارد تومان از بابت تاسیسات جایگاه و یک فقره ضمانت نامه تضمین به مبلغ 5.000.000.000 ریال معادل پانصد میلیون تومان ضمانت نامه بانکی از بابت کارکرد و اجاره بهاء جایگاه نزد شهرداری می باشد.
    11- چنانچه شرکت برنده بعد از ابلاغ توان تهیه و ارائه پک و ضمانت نامه بانکی موضوع بند 10 را ظرف مدت 7 روز نداشته باشد ، سپرده شرکت به نفع شهرداری ضبط خواهد شد و هیچ گونه ادعای در هیچ مرجعی در این خصوص مسموع نخواهد بود.
    12- شرکت کنندگان می توانند پیشنهاد قیمت خود را از روز یکشنبه مورخ 94.3.3 لغایت تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 94.3.12 به واحد حراست شهرداری تحویل داده و رسید دریافت دارند.
    13- جلسه کمیسیون عالی معاملاتی شهرداری روز شنبه مورخه 94.3.16 راس ساعت 13 تشکیل و برنده مزایده اعلام خواهد شد حضور شرکت کنندگان در جلسه آزاد است.
    متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری و یا وب سایت WWW.SHAHRDARYPARSABAD.IR  مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 2 - 32725001 - 045 تماس حاصل فرمایند.
    داداشی - شهردار پارس آباد مغان

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: اردبیل، جایگاه CNG پارس آباد مغان ، جنب پلیس راهنمایی و رانندگی
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۰۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data