تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده واگذاری اخذ شهرداری از ترمینال سمیر

  • آگهی گزار شهرداری دهگلان
    کد پارس نماد: 474647
    استان: کردستان تاریخ درج آگهی: 1394/01/29
    تاریخ شروع: 1394/01/29 مهلت اسناد: 1394/02/06
    شماره آگهی: - منبع: محلی کردستان 94.1.22
    عنوان آگهی: مزایده واگذاری اخذ شهرداری از ترمینال سمیر
    شرح آگهی:
    آگهی مزایده
    شهرداری دهگلان نسبت به به واگذاری اخذ شهرداری از ترمینال سمیر روستا های بلبان آباد و ترمینال مرکز شهر و سواری های برون شهری بصورت اجاره به مدت یکسال به شرکتها و اشخاص حقوقی واجد شرایط اقدام نمایند.
    متقاضیان ملزم می باشند از روز شنبه مورخه 94.1.22 نسبت به اخذ اسناد مزایده و آگاهی از شرایط دیگر شرکت در مزایده به شهرداری مراجعه و حداکثر تا روز یکشنبه مورخ 94.2.6 تا پایان وقت اداری پیشنهادات خویش را به واحد امور قراردادهای شهرداری تسلیم نمایند.
    متقاضیان بایستی جهت دریافت اسناد مزایده اصل مدارک مربوط به شرکت اساسنامه، آگهی آخرین تغییرات و گواهی از مراجع ذیصلاح را به همراه داشته باشند.
    متقاضیان ملزم می باشند در این خصوص جهت شرکت در مزایده ترمینال مرکزی مبلغ 12.780.000 ریال و جهت شرکت در مزایده ترمینال مسیر بلبان آباد مبلغ 5.400.000 ریال و جهت شرکت ترمینال سواری های برون شهری مبلغ 20.820.000 ریال شرکت در مزایده به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی و یا مبلغ مذکور را هنگام تقدیم پیشنهادات خویش به امور قراردادها ی شهرداری اقدام نمایند.
    داوطلب شرکت کننده مزایده باید پیشنهاد خود را را در پاکت سربسته و لاک و مهر شده که محتوای سه پاکت جدگانه الف ، ب و ج  است تحویل شهرداری نمایند محتوای پاکت الف ضمانتنامه و یا رسید بانکی موارد موضوع بند 9 ذیل برای اشخاص حقوقی محتوی پاک ب اسناد مناقصه مهر و امضا شده توسط متقاضی متوای پاکت ج مبلغ پیشنهادی شرکت کننده در مزایده یا عدد و حروف
    تبصره به پاکات بدون ضمانتنامه بانکی به پیشنهادات مخدوش و مبهم ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    چنانچه برندگان اول دو سوم مزایده در صورت اعلام شهرداری حاضر به انعقاد قرارداد ظرف مهلت معین از سوی شهرداری نشوند به قید فوریت سپرده تودیعی موضوع بند 3 آگهی به نفع این شهرداری ضبط خواهد گشت و هرگونه ادعایی عسبوق به رد خواهد بود.
    سایر اطلاعات و جزییات مربوطه به موضوع مزایده در قرارداد پیوستی درج گشته است.
    شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات واصله مختار می باشد.
    شهرکتها ملزم می باشند تصاویر مصدوق از اساسنامه و آگهی آخرین تغییرات شرکت و گواهیی تایید صلاحیت از سوی مراجع ذیصلاح را همراه با پیشنهادات خود تحویل شهرداری نمایند .اشخاص حقوقی شرکت کننده موظف می باشند به همراه قیمت های پیشنهادی صادره از سوی مراجع ذیصلاح را به انضام اساسنامه شرکت تحویل امور مالی نماینمد.
    شرکتهای شرکت کننده ملزم می باشند کلیه اسناد مزایده را ممهور و مهر و امضای صاحبان امضای مجاز همراه اسناد مربوط به شرکت خود و سپرده و قیمت پیشنهادی خود را طبق بند 4 در یک پاکت که لاک مهر شده تحویل واحد مالی نمایند .
    هزینه نشر آگهی و آگهی مزایده به مبلغ 400.000 ریال به عهده برنده مزایده می باشد.
    قیمت پایه اجاره ماهیانه ترمینال مسیر بلبان آباد 9.000.000 و قیمت پایه ترمینال مرکز 21.300.000 ریال و قیمت پایه سواری های برون شهری 24.700.000 ریال
    چنانچه از سوی شورای اسلامی محترم شهر دهگلان و فرمانداری محترم شهرستان موافقتی در خصوص عقد قرارداد صورت  نگرفت مزایده حق هیچگونه اعتراضی را در مراجع ذیصلاح و قضایی ندارد.
    شهرداری دهگلان کاکائی
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کردستان، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data