تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده آهن آلات

  • آگهی گزار شهرداری پلدشت
    کد پارس نماد: 457080
    استان: آذربایجان غربی تاریخ درج آگهی: 1393/12/06
    تاریخ شروع: 1393/12/05 مهلت اسناد: 1393/12/13
    شماره آگهی: نوبت سوم منبع: محلی آذربایجان غربی 93.12.5
    عنوان آگهی: مزایده آهن آلات
    شرح آگهی:
    آگهی مزایده
    شهرداری پلدشت در نظر دارد از طریق آگهی مزایده نسبت به فروش آهن آلات مستعمل در ساختمان آقایان شریف و محمود تات زاده واقع در خیابان آذربایجان کوچه 8 متری عرفان با شرایط زیر اقدام نماید.
    مهلت شرکت در این مزایده از تاریخ انتشار در روزنامه محلی به مدت ده روز تا پایان وقت اداری روز 5شنبه مورخه 93.12.13
    متقاضیان میبایست مبلغ 5 درصد بهای کل را برابر جدول ذیل بعنوان سپرده به حساب سپهر 0103272566008 شهرداری نیزد بانک صادرات شعبه ی پلدشت واریز نمایند و اصل فیش واریزی را در پاکت الف و فرم تقاضانامه حاوی پیشنهاد قیمت را در پاکت ب قرار داده سپس هر دو پاکت را در پاکت جداگانه گذاشته با قید عبارت (مربوط به آگهی مزایده آهن آلات) در مهلت مقرر به صندوق آگهی های مزایده شهرداری بیاندازند.
    شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار میباشد و به پیشنهادات مبهم، مشروط و مخدوش و فاقد فیش بانکی یا پیشنهاداتی که بعد از انقضای مهلت مقرر واصل شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    سپرده نفرات اول تا سوم پیشنهاد دهندگان تا انجام معامله یا نفر اول در حساب شهرداری باقی خواهند ماند در صورت انصراف نفرات اول تا سوم از انجام معامله به هر عنوان سپرده آنان به ترتیب به نفع صندوق شهرداری ضبط خواهد شد. رجوع به پیشنهادات بعدی در چارچوب مقررات مالی شهرداری تعیین خواهد شد.
    برنده مزایده مکلف است پس از ابلاغ کتبی شهرداری دال بر برنده شدن حداکثر تا هفت روز نسبت به انعقاد قرارداد وانجام قرارداد و انجام قطعی معامله اقدام نماید در غیر این صورت سپرده ایشان ضبط و برابر بند 4 این اگهی اقدام خواهدشد.
    جلسه رسیدگی مزایده در اولین روز کاری بعد از انقضای مهلت مقرر در آگهی در دفتر شهردار راس ساعت 10 صبح در مورخه 93.12.14 روز 5شنبه با حضور اعضای کمیسیون معاملاتی شهرداری تشکیل خواهد شد حضور افراد پیشنهاد دهنده آزار می باشد.
    کلیه متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه در ساعات اداری به دفتر فنی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن 34285634 تماس حاصل فرمایند.
    شرکت در این مزایده و دادن پیشنهاد به منزله ی قبولی تمامی شرایط و تکالیف مندرج در این آگهی و سایر مقررات مالی شهرداری میباشد.
    هزینه چاپ و نشر این آگهی بر عهده برنده مزایده میباشد.
     قیمت پایه آهن آلات 180.000.000 ریال
    5 درصد سپرده 9.000.000 ریال
    شهردار پلدشت


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان غربی،
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data