تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده فروش چوب

  • آگهی گزار سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری یزد
    کد پارس نماد: 402975
    استان: یزد تاریخ درج آگهی: 1393/08/25
    تاریخ شروع: 1393/08/25 مهلت اسناد: 1393/09/05
    شماره آگهی: - منبع: قدس 25/8/93
    عنوان آگهی: مزایده فروش چوب
    شرح آگهی:
    آگهی مزایده عمومی
    مزایده گزار: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری یزد
    موضوع مزایده: فروش چوب
    مبلغ و نوع سپرده شرکت در مزایده: مبلغ ضمانت شرکت در مزایده به میزان 10.000.00 ریال (معادل 5 درصد مبلغ براورد اولیه (مقطوع) 200.000.000 ریال می باشد که می تواند بصورت واریز بحساب 2018054690 بانک تجارت دهم فروردین به نام سازمان پارکها و فضای سبز و یا بصورت ضمانت نامه بانکی در وجه حساب مذکور و یا اوراق مشارکت بی نام باشد در ضمن به پیشنهادهای فاقد سپرده ، سپرده های مخدوش ، سپرده های کمتر از میزان مقرر ، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    مبلغ و نوع سپرده انجام تعهدات: مبلغ ضمانت انجام تعهدات در هنگام عقد قرارداد معادل 10 درصد مبلغ قرارداد می باشد
    نحوه تحویل چوب به برنده مزایده پرداخت وجه به حساب سازمان به صورت علی الحساب و تسویه حساب آن برابر قبض باسکول تایید شده ناظر سازمان می باشد.
    مهلت خرید و تحویل اسناد: زمان فروش اسناد از تاریخ درج آگهی نوبت اول به مدت 10 روز می باشد . حداکثر تاریخ تسلیم پیشنهادات به دبیرخانه سازمان پارکها و فضای سبز تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 93.9.4 می باشد و کلیه پیشنهادات در ساعت 14/30 عصر روز سه شنبه مورخ 93.9.4 در دفتر کار مدیر معاون اداری و مالی شهرداری یزد مفتوح می گردد.
    محل بازدید و تحویل چوب ها کار: شهر یزد بلوار منتظر قائم روبروی شرکت توزیع برق چاه آب دیهیمی محل دریافت اسناد: یزد ، بلوار دانشجو ، پارک شهر شادی
    قیمت و زمان فروش اسناد: مبلغ فروش اسناد 50.000 ریال به صورت واریز نقدی به حساب شماره 2018054666 نزد بانک تجارت سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مزایده مندرج است.
    به پیشنهادهای فاقد امضا مشروط مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد. تمامی متقاضیان می بایست قبل از واریز وجه جهت خرید اسناد با مراجعه به سایت WWW.YAZDPARKS.IR فرم پیش خرید اسناد را دریافت و مطالعه نمایند. در صورت عدم رعایت این بند و واریز وجه این سازمان پارکها و فضای سبز نسبت به استرداد این وجه هیچگونه مسئولیتی ندارد. چنانچه برندگان اول تا دوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده های آنها به ترتیب ضبط خواهد شد. سازمان پارکها و فضای سبز در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است . هزینه چاپ  و نشر آگهی به عهده برنده مزایده می باشد.
    مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز - صفدرپور

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: یزد، -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۸/۲۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data