تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تجدید مزایده فروش عرصه و اعیان یک باب کارخانه

  • آگهی گزار اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران
    کد پارس نماد: 402667
    استان: تهران تاریخ درج آگهی: 1393/08/24
    تاریخ شروع: 1393/08/24 مهلت اسناد: 1393/09/23
    شماره آگهی: - منبع: کار و کارگر 93.08.24
    عنوان آگهی: تجدید مزایده فروش عرصه و اعیان یک باب کارخانه
    شرح آگهی:
    آگهی تجدید مزایده
    اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران در نظر دارد نسبت به فروش عرصه و اعیان یک باب کارخانه به نشانی بندر انزلی، حسن رود، کیلومتر 5 جاده زیباکنار روبروی مجتمع تجاری کاسپین در روز یکشنبه مورخ 93.09.23 ساعت 10 صبح از طریق مزایده اقدام نماید.
    اموال مورد مزایده عبارتند از:
    1- ششدانگ عرضه و اعیان یک باب کارخانه صنعتی مشتمل بر 2 قطعه زمین متصل به هم به مساحت های 5923 و 3335 متر مربع (جمعاً 9258 متر مربع) و اعیانی شامل 942 متر مربع سالن تولید و 584 متر مربع سالن ا داری و 62 متر مربع سرویس و 306 متر مربع انبار که قیمت پایه مزایده آنها از سوی کارشناس رسمی دادگستری مبلغ 22.320.000.000 ریال تعیین گردیده است.
    شرایط شرکت در مزایده:
    1- اموال مزایده تواماً به فروش می رسد. 2- فروش نقدی است. 3- داوطلبین باید پیشنهد کتبی خود را تا ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 93.09.23 به دبیرخانه اداره کل تصفیه به نشانی تهران، خیابان سپهبد قرنی، چهار راه سمیه مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه هفتم تقدیم و در جلسه مزایده حضور به هم رسانند. تودیع مبلغ 1.120.000.000 ریال بابت 5% قیمت پایه مزایده به حساب جاری 0108073390004 ورشکستگان اداره تصفیه تهران نزد بانک ایران شعبه وزارت دادگستری کد 0577 فیش واریزی ضمیمه پیشنهاد کتبی یا چک بانکی معادل وجه فوق به پیوست پیشنهاد الزامی است.
    مزایده حضوری است و پیشنهادات رأس ساعت 10 صبح مورخ فوق در حضور داوطلبین باز و قرائت خواهد شد و اموال مورد مزایده به کسی واگذار خواهد شد که بالاترین مبلغ پیشنهادی را ارایه نماید. برنده مزایده باید ظرف مهلت مقرر از سوی این اداره که حداکثر از سه ماه تجاوز نخواهد کرد نسبت به واریز الباقی ثمن معامله به حساب معرفی شده و تحویل مورد مزایده (که آ ماده تحویل است) و همپنین ح ضور در دفتر خانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی این اداره جهت اجرای تشریفات تنظیم سند انتقال قطعی اقدام نمایند. اداره در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادهای مبهم، مشروط و فاقد سپرده ترتیب اثر نخواهد داد.
    پرداخت کلیه هزینه های و دیون مربوط به مورد مزایده تا تاریخ تحویل و انتقال سند به عهده فروشنده (اداره تصفیه تهران) و مراجعه به ادارات، شهرداری و سایر مراجع ذیربط جهت تسریع در تنظیم و انتقال سند مالکیت به عهده خریدار و پرداخت حق التحریر و حق الثبت بالمناصفه خواهد بود.
    داوطلبین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ملاحظه نظریه کارشناسی و اخذ معرفی نامه جهت بازدید از مورد مزایده در ساعات اداری به اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی معرفی شده مراجعه نمایند.
    مراجعه به ادارات ثبت، شهرداری و غیره جهت انجام تشریفات انتقال سند بعهده خریدار می باشد.
    معاون قضایی اداره کل تصفیه امور ورشکستگی و سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران
    معاون قضایی اداره کل تصفیه امور ورشکستگی و سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران
    جهت رؤیت اصل آگهی به قسمت دانلود فایل سایت شرکت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: تهران، خیابان سپهبد قرنی، چهار راه سمیه مجتمع قضایی شهید بهشتی طبقه هفتم
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۸/۲۴ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data