تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تجدید مناقصه اجرای سفت کاری

  • آگهی گزار شهرداری ملایر
    کد پارس نماد: 1246252
    استان: همدان تاریخ درج آگهی: 1397/05/09
    تاریخ شروع: 1397/05/09 مهلت اسناد: 1397/05/20
    شماره آگهی: نوبت اول منبع: محلی همدان 97.5.9
    عنوان آگهی: تجدید مناقصه اجرای سفت کاری
    شرح آگهی: تجدید آگهی مناقصه عمومی؟
    نوبت اول به تاریخ 97.05.02؟
    شهرداری ملایر در نظر دارد به استناد مجوز شماره 334 / ش/ 5/ م مورخ 97.4.3 اجرای سفت کاری شامل (فونداسیون و اسکلت بتنی) در چهار طبقه ساختمان اداری شهرداری منطقه واقع در بالاتر از میدان قائم را برابر مشخصات فنی پیوست و فهرست بها سال 97 به شرکت های عمران واجد صلاحیت واگذار نماید. لذا متقاضیان می توانند به جهت دریافت اسناد و مطالعه آنها حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخه 97.5.20 به واحد امور مالی (کارپردازی) شهرداری مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 4 - 2226061 - 0813 تماس حاصل نمایند.
    1- قانون راجع به منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلس و کارمندان دولت و شهرداری ها در معاملات دولتی و کشوری رعایت کنند.
    2- قبل از ارایه پیشنهاد جهت اطلاع و آگاهی از کمیت و کیفی کار به واحد اداره نظارت بر ساخت پروژه های عمرانی شهرداری مراجعه و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه اسناد مربوطه را از واحد امور مالی (کارپردازی) دریافت نمایند.
    3- شرکت کنندگان بایستی 5 درصد مبلغ کل پروژه را بابت سپرده شرکت در مناقصه به حساب شماره 105598672002 نزد بانک ملی واریز و یا ضمانت نامه بانکی در وجه شهرداری و یا اسناد خزانه دریافت نمایند و در پاکت جداگانه (پاکت الف) همراه سایر اسناد تا وقت مقرر تحویل دبیرخانه نمایند. برابر مقررات کمیسیون عالی معاملات در صورت وجود تضمین معتبر در پاکت الف نسبت به انجام سایر تشریفات اقدام خواهد نمود. فلذا لازم است شرکت کنندگان حتما با مطالعه دقیق مطالب مندرج روی پاکت مناقصه مدارک لازم را مهر و امضا نموده و به طور جداگانه داخل پاکت مربوطه قرار دهند.
    4- متقاضیان می توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 97.05.20 جهت دریافت اسناد به واحد امور مالی (کارپردازی) مراجعه نمایند.
    5- پیشنهادات بایستی تا ساعت 14 روز شنبه مورخ 97.05.20 در سه پاکت جداگانه (الف و ب و ج) لاک و مهر شده در قبال اخذ رسید به دبیرخانه شهرداری تحویل گردد.
    پاکت الف: محتوی تضمین شرکت در مناقصه و اوراق سپرده می باشد که باید در وجه شهرداری واریز گردد.
    پاکت ب: محتوی نقشه و مشخصات کار و مدارک آگهی و سوابق و مشخصات کامل شرکت کننده که باید به مهر و امضا شرکت کننده برسد.
    پاکت ج: محتوی پیشنهاد پیمانکار داوطلب انجام کار که باید طبق نمونه دریافتی از شهرداری با عدد خوانا و بدون خط خودرگی نوشته و به مهر و امضا پیمانکار رسیده باشد.
    6- پیشنهادات رسیده در ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 97.05.21 در کمیسیون عالی معاملات شهرداری ملایر باز و قرائت خواهد شد و کمیسیون در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات دارای اختیار کامل است و به پیشنهادات مبهم - مشروط - مخدوش و فاقد سپرده و مدارک مورد نیاز و یا آنهایی که بعد از وقت مقرر برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    7- سپرده برنده اول و دوم و سوم تا انعقاد قرارداد با برنده اول مسترد نخواهد شد و چنانچه برنده اول از تاریخ ابلاغ حداکثر به مدت یک هفته از امضا قرارداد خودداری نماید سپرده او به نفع شهرداری ضبط خواهد شد و در صورت ابلاغ شهرداری چنانچه برندگان دوم و سوم نیز حاضر به بستن قرارداد نشوند سپرده آنان نیز به نفع شهرداری ضبط می گردد.
    8- کلیه کسورات قانونی از قبیل بیمه مالیات و عوارض و غیره براساس مقررات شهرداری و سایر مقررات حاکم از صورت وضعیت های پیمانکار کسر خواهد شد.
    9- شهرداری می تواند تا 25 درصد از کار قرارداد کسر یا اضافه نماید .
    10- مدت انجام ار از تاریخ تحویل 6 ماه می باشد.
    11- برنده مناقصه موقع بستن قرارداد باید برابر 10 درصد مبلغ قرارداد ره بعنوان تضمین تعهد انجام کار به صورت ضمانت نامه بانکی و یا سپرده نقدی به شهرداری تسلیم نماید.  بدیهی است پس از اراضه ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات سپرده شرکت در مناقصه مسترد می گردد.
    12- پرداخت هرگونه وجه به پیمانکار موکول به تایید صورت وضعیت کار توسط دستگاه پس از کسر کسورات قانونی انجام می گیرد.
    13- پیشنهاد دهندگان بایستی مشخصات و اطلاعات خود را از قبیل نام شرکت - تاریخ تاسیس و شماره ثبت و محل آن و مدارک مربوطه به درجه یا رتبه بندی و سوابق کاری و مدت فعالیت تاریخ شروع و درصد پیشرفت هر کدام به تفکیک پرسنل متخصص و ماشین آلات و تجهیزات کارگاهی آدرس کامل، تلفن و غیره را به طور کامل و به همراه مدارک مربوط در پاکت ارایه نماید.
    14- آیین نامه مالی شهرداری و شرایط و ضوابط ذکر شده و قراردادی که بین طرفین منعقد خواهد شد ملاک عمل خواهد بود و مصالح مصرفی می بایست مطابق با استانداردهای مربوطه باشند (تشریفات 101 و 55 و 234)
    15- هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
    22- مدت اعتبار پیشنهادات از تاریخ بازگشایی 3 ماه می باشد .
    16 مدت اعتبار ضمانتنامه بانکی می بایست حداقل 3 ماه از تاریخ بازگشایی می باشد 
     24-  جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 4 - 2226061 - 0813 داخلی 151 - 169 و یا آدرس سایت malayer.ir مراجعه فرمایید.
    حسین بابایی  - شهردار ملایر

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: همدان, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data