تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده بهره برداری از ابنیه و تجهیزات معاینه فنی خودرو

  • آگهی گزار حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی
    کد پارس نماد: 1196630
    استان: آذربایجان غربی تاریخ درج آگهی: 1397/04/07
    تاریخ شروع: 1397/04/07 مهلت اسناد: 1397/04/19
    شماره آگهی: - منبع: سایت 97.04.07
    عنوان آگهی: مزایده بهره برداری از ابنیه و تجهیزات معاینه فنی خودرو
    شرح آگهی:  مزایده عمومی نوبت اول معاینه فنی خودرو ؟
    در اجرای بند 1 مصوبه 26 مورخه97/03/21  شورای اسلامی شهر و در راستای سیاستهای دولت و به استناد نامه شماره14/97/5181 مورخ97/03/07 سرپرست محترم دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی و دستورالعمل اجرائی مراکز معاینه فنی خودرو، شهرداری قره ضیاءالدین در نظر دارد بهره برداری از ابنیه و تجهیزات معاینه فنی خود را در قالب مشارکت مدنی با شرایط ذیل به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید
    1) موضوع مشارکت: اعطای مجوز بهره برداری از ابنیه و تجهیزات مرکز معاینه فنی مکانیزه یک خطی خودروهای سبک متعلق به شهرداری واقع در روبروی شهرک صنعتی و صدور برگ معاینه برابر دستور العمل ماده 3 آئین نامه اجرائی و مشارکت در سود حاصله
    2) قدرالسهم پایه: قدرالسهم پایه شهرداری به میزان 40 % از کل کارکرد مرکز معاینه فنی خودرو می باشد.
    3) مدت مشارکت : از تاریخ عقد قرارداد لغایت 5 سال شمسی که در صورت رضایت شهرداری و حسن انجام کار اخذ مجوزهای لازم با ترک تشریفات قابل تمدید می باشد
    4)آورده شهرداری: ساختمان آماده مرکز معاینه فنی به همراه تجهیزات فنی مورد نیاز.
    5)تعهدات و آورده بهره بردار: اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت مرکز و انجام کلیه امورات اداری مربوطه - تامین نیروی انسانی برابر آیین نامه حداقل به تعداد 5 نفر جهت فعالیت در مرکز مطابق ضوابط مقرر در دستور العمل های مربوطه– حفط و نگهداری و تامین هزینه های تعمیرات و کالیبراسیون و سایر هزینه های فنی مربوط به تجهیزات معاینه فنی – تامین سایر هزینه های مستمر مربوط به فعالیت مرکز من جمله هزینه های انشعابات و لوازم دفتری
    6) شرایط متقاضیان: -تابعیت ایران و تدین به یکی از ادیان رسمی کشور و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و الکل -دارابودن کارت پایان خدمت (برای آقایان) -توانایی مالی مناسب به ویژه برای ارائه ضمانت نامه بانکی به مبلغ 2/000/000/000ریال جهت تضمین حسن انجام تعهدات قراردادی که این میزان تضمین، در سنوات بعدی مطابق نرخ تورم افزایش خواهد یافت -کلیه اشخاص حقیقی وحقوقی واجد شرایط امکان شرکت در مزایده را دارند -حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی (برای متقاضی حقیقی) ترجیحا در رشته مهندسی مکانیک یا رشته های مرتبط با خودرو؛ در صورت غیر مرتبط بودن تحصیلات، متقاضی ملزم به تامین یک نفر با مدرک مرتبط به عنوان مدیر فنی مرکز می باشد. -عدم سوء پیشینه کیفری موثر (برای متقاضی حقیقی) تصریح عنوان (امور معاینه فنی و خدمات خودرویی مرتبط) در اساسنامه شرکت یا موسسه ( برای متقاضی حقوقی) -داشتن سابقه فعالیت در زمینه های مرتبط از الویت های عقد قرارداد می باشد. که بایستی رزومه کاری مدنظر پیوست تقاضا گردد. -ترجیحا متقاضیان بومی در الویت می باشند.
    7- متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به امور تاکسیرانی شهرداری قره ضیاءالدین مراجعه نمایند.
    8-- شرکت کنندگان در مزایده بایستی مبلغ100/000/000ریال به حساب سپرده 2034/61 شهرداری نزد بانک سپه شعبه قره ضیاءالدین واریز یا ضمانت نامه بانکی معادل آن را ارائه نمایند.
    9- پیشنهاد دهندگان بایستی تقاضای خود را از تاریخ 97/04/02 تا پایان وقت اداری مورخه 97/04/19 به همراه فیش واریزی و تصویر مدارک لازم در پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید اخذ نمایند.
    10- پیشنهادات واصله راس ساعت 10روز چهارشنبه مورخه97/04/20 در حضور اعضای کمسیون مالی و در دفتر شهرداری باز و قرائت خواهد شد.
    11- حضور شرکت کنندگان در جلسه کمسیون مالی آزاد است
    12-شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار است.
    13- به پیشنهادات مشروط و مبهم و فاقد سپرده های بانکی و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی به دبیرخانه واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    14- هر گونه مالیات یا حقوق دولتی ناشی از این مزایده به عهده برنده مزایده خواهد بود.
    15- سپرده برندگان اول تا سوم تا زمان عقد قرارداد با نفر اول در حساب سپرده شهرداری باقی خواهد ماند و برندگان نفر اول موظف هستند در مهلت تعیین شده نسبت به واریز بهای مورد معامله اقدام نمایند در غیراینصورت سپرده آنها به نفع شهرداری ضبط و با همان شرایط با نفرات بعدی (برندگان دوم و سوم) طبق این بند عمل خواهد شد.


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان غربی, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data