تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه پروژه جدول و زیرسازی و آسفالت روستا

  • آگهی گزار دهیاری روستای حسین آباد
    کد پارس نماد: 1172463
    استان: مرکزی تاریخ درج آگهی: 1397/03/22
    تاریخ شروع: 1397/03/22 مهلت اسناد: 1397/04/09
    شماره آگهی: نوبت اول منبع: مواجهه 97.3.22
    عنوان آگهی: مناقصه پروژه جدول و زیرسازی و آسفالت روستا
    شرح آگهی:
    آگهی مناقصه نوبت اول ؟
    با توجه به مصوبه شماره 84/24مورخ 97.1.15شورای اسلامی روستای حسین آباد ، دهیاری مذکور در نظر دارد پروژه جدول و زیرسازی و آسفالت روستا را با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان از طریق مناقصه به شرح زیر به پیمانکاران واجد شرایط و دارای رتبه از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی با حداقل گرید 5 (ساختمان ، ابنیه و کلیه گریدهای راه) با ظرفیت کار مجاز واگذار نماید .
    در صورت تمایل نسبت به انجام کار می بایست مبلغ فرآیند ارجاع کار (ضمانت نامه شرکت در مناقصه ) شش میلیون تومان به نام دهیاری حسین آباد از تاریخ 97.3.22 لغایت 97.49  ارائه نمایند که در صورت برنده شدن و ابلاغ کتبی امتناع از عقد قرارداد طبق آیین نامه مالی دهیاری ها بدون تشریفات قضایی به نفع دهیاری ضبط خواهدشد
    شرکت کنندگان محترم در پاکت الف ضمانت نامه یا فیش واریزی در پاکت ب صلاحیت یا گرید اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت ، فرم خوداظهاری اعلام کارهای در دست اجرا و ظرفیت آماده به کار و همچنین ارائه گواهی HSE (ایمنی ، کارگاه الزامی می باشد ) در پاکت ج پیشنهاد قیمت و اسناد امضاء شده توسط پیشهاد دهنده و تمامی پاکت ها در لفاف مناسب و لاک ومهر شده قرار دهند . کلیه اسناد و مدارک می بایست به مهر و امضضا شرکت رسیده باشد در غیر اینصورت ترتیب اثر داده نخواهد شد .
    در روی پاکت آدرس شماره تلفن پیشنهاددهنده ذکر گردد و قید شود مربوط به مناقصه می باشد انجام پروژه طبق مشخصات فنی قید شده در برگ پیشنهاد قیمت نزد ناظر فنی دهیاریهای بخش واقع بخشداری اراک جهت دریافت می باشد . به پیشنهادات فاقد امضاء مخدوش ، مشروط و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر د رمناقصه واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد کمیسیون در رد و تایید صلاحیت پیشنهادهندگان مختار خواهد بود .
    زمان بازگشایی و رسیدگی به پیشنهادات رسیده مورخ 97.4.10 در محل بخشداری اراک می باشد هزینه تهیه اسناد مناقصه مبلغ سیصد هزار ریال می باشد که باید به حساب دهیاری مذکور الزامی می باشد .
    نوبت دوم 97.3.29
    دهیاری روستای حسین آباد

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: مرکزی, مرکزی, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data