تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه واگذاری انجام امورات نگهداری و آبیاری و تامین نیروی انسانی مرحله دوم

  • آگهی گزار شهرداری دهگلان
    کد پارس نماد: 1166531
    استان: کردستان تاریخ درج آگهی: 1397/03/19
    تاریخ شروع: 1397/03/19 مهلت اسناد: 1397/03/28
    شماره آگهی: مرحله دوم منبع: اخبار صنعت 97.03.19
    عنوان آگهی: مناقصه واگذاری انجام امورات نگهداری و آبیاری و تامین نیروی انسانی مرحله دوم
    شرح آگهی: شهرداری دهگلان ؟
    آگهی مناقصه (مرحله دوم)
    شهرداری دهگلان در نظر دارد به استناد مجوز شماره 474 مورخ 96.11.24 شورای اسلامی محترم شهر دهگلان نسبت به واگذاری انجام امورات نگهداری و آبیاری و تامین نیروی انسانی (دارایی تایید از سوی مراجع ذیصلاح اداره کار و رفاه اجتماعی) مورد نیاز فضای سبز سطح شهر دهگلان از طریق مناقصه عمومی به مدت هفت ماه به شرکت های واجد شرایط صرفا در امور نگهداری و آبیاری فضای سبز اقدام نماید.
    - متقاضیان ملزم می باشند از روز شنبه مورخ 97.03.19 نسبت به اخذ اسناد مناقصه و آگاهی از شرایط دیگر شرکت در مزایده به شهرداری دهگلان مراجعه و حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 97.03.28 تا پایان وقت اداری پیشنهاد خویش را به واحد حراست شهرداری تسلیم نمایند تاریخ بازگشایی پاکت های پیشنهاد قیمت تحویل به شهرداری روز 97.03.29 می باشد.
    - متقاضیان بایستی جهت دریافت اسناد مناقصه اصل مدارک مربوط به شرکت (اساسنامه آگهی آخرین تغییرات و گواهی از مراجع ذیصلاح) را به همراه داشته باشند.
    - متقاضیان ملزم می باشند در این خصوص جهت شرکت در مناقصه مبلغ 95.000.000 (نود و پنج میلیون ریال) بابت سپرده تضمین شرکت به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی یا مبلغ مذکور را به حساب شماره 13926147 شهرداری دهگلان نزد بانک رفاه دهگلان واریز و اصل فیش را در هنگام تقدیم پیشنهادات خویش به امور قراردادها شهرداری تحویل نمایند.
    - داوطلبان شرکت کننده در مناقصه باید پیشنهاد خود را در پاکت سربسته و لاک و مهر شده که محتویات سه پاکت جداگانه الف، ب، ج است تحویل شهرداری نمایند. محتویات پاکت الف ضمانتنامه یا رسید بانکی مورد موضوع بند 9 ذیل برای اشخاص حقوقی - محتوی پاکت ب اسناد مناقصه (مهر و امضا شده توسط متقاضی محتوی پاکت ج مبلغ پیشنهادی شرکت کننده در مناقصه به عدد و حروف
    * تبصره پاکات بدون ضمانت نامه بانکی به پیشنهادات مخدوش و مبهم ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    - چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مناقصه در صورت اعلام شهرداری حاضر به انعقاد قرارداد ظرف مهلت تعیینی از سوی شهرداری نشوند، به قید فوریت سپرده تودیعی موضوع بند 3 آگهی به نفع این شهرداری ضبط خواهد گشت و هرگونه ادعایی مسبوق رد خواهد بود شرایط عمومی و خصوصی پیمان جزء لاینفک این قرارداد می باشد.
    - سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به موضوع مناقصه در قرارداد پیوستی درج گشته است.
    - شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات واصله مختار می باشد.
    - شرکت ها ملزم می باشند تصادویر مصدق از اساسنامه و آگهی تغییرات شرکت و گواهی تایید صلاحیت از سوی مراجع ذیصلاح (تاییدیه اداره کار و رفاه اجتماعی) مبنی بر کارگیری نیروی انسانی را همراه با پیشنهادات خود تحویل شهرداری نمایند.
    - شرکت های شرکت کننده ملزم می باشند کلیه اسناد مناقصه را ممهور به مهر و امضای صاحبان مجاز شرکت همراه با اسناد مربوط به شرکت خود و قیمت پیشنهادی خود را طبق بند 4 در یک پاکت لاک و مهر شده تحویل واحد مالی نمایند.
    - هزینه و نشر آگهی مناقصه به مبلغ 4.000.000 ریال برعهده برنده مناقصه می باشد.
    - چنانچه از سوی شورای اسلامی شهر دهگلان و فرمانداری محترم شهرستان دهگلان موافقتی در خصوص عقد قرارداد صورت نگرفته برنده مناقصه حق هیچ گونه اعتراضی را در مراجع ذیصلاح و قضایی ندارد.
    ارسلان طهماسبی - شهردار دهگلان
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کردستان, کردستان, دهگلان
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data