تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان ارزیابی کیفی انجام خدمات مورد نیاز

  • آگهی گزار شرکت پایانه های نفتی ایران
    کد پارس نماد: 1154154
    استان: سایر تاریخ درج آگهی: 1397/03/07
    تاریخ شروع: 1397/03/07 مهلت اسناد: 1397/03/27
    شماره آگهی: نوبت اول شماره م.ع.پ/96/024 منبع: جمهوری 97/3/7
    عنوان آگهی: فراخوان ارزیابی کیفی انجام خدمات مورد نیاز
    شرح آگهی:
    آگهی فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران شماره م.ع.پ/96/024 نوبت اول ؟
    شماره مجوز 1397.935
    شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع مناقصه را با در نظر گرفتن شرایط کلی زیر و از طریق فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید
    الف- نوع فراخوان : مناقصه عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران/ یک مرحله ای
    ب- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار : تهران - خیابان پاسداران - بالاتر از برج سفید - خیابان شهید حجت سوری - پلاک 11 - شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص)
    ج- موضوع مناقصه : انجام خدمات مورد نیاز شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارک ، بوشهر و اهواز  
    د- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار معتبر و مورد تایید کارفرما به مبلغ 5.429.000.000 ریال و همچنین تضمین انجام تعهدات در صورت برنده شدن به میزان 10 درصد نرخ پیشنهادی برنده مناقصه ضمنا با عنایت به بخشنامه شماره 123402/ت 50659 هـ مورخ 94.9.22 هیت محترم وزیران ضمانتنامه های صادره می بایست ضرورتا و لزوما طبق نمونه های پیوست آیین نامه تضمین مذکور باشد. لذا این شرکت از پذیرش ضمانتنامه هایی که فاقد شرایط فوق باشد معذور بوده و هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص نخواهد داشت
    هـ - محل ، مدت زمان اجرای خدمات و برآورد کارفرما : محل اجرای پروژه جزیره خارک ، بوشهر و اهواز بوده و مدت انجام قرارداد 24 ماه شمسی و برآورد تخمینی کارفرما برابر با مبلغ 196.426.085.017 ریال می باشد
    و- مدت اعتبار پیشنهاد : مدت اعتبار پیشنهاد از تاریخ ارائه پیشنهاد مالی به مدت سه ماه شمسی که این مدت قابل تمدید تا سی روز دیگر می باشد.
    ز- نوع گواهی تایید صلاحیت پیمانکار ارائه گواهینامه تایید صلاحیت سال جاری از وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص کد 4 خدمات عمومی
    ساخت داخل : قیمتها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد
    ح - زمان ، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی :
    1- مهر و امضاء ذیل تمام اسناد مناقصه توسط صاحبان مجاز مناقصه گران الزامی بوده و در صورت عدم رعایت موضوع کارفرما از قرائت نرخ پیشنهادی ایشان خودداری به عمل خواهد آورد و در این صورت آن مناقصه گر حق هرگونه ادعا و اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نماید.
    2- در صورتیکه هریک از مناقصه گران تمایل به استفاده از مهر امضاء داشته باشند می بایست موضوع استفاده از مهر امضاء و در حکم اصل بودن آن را توسط صاحبان مجاز امضای خود طی نامه رسمی اعلام نموده و نامه را همراه با سایر اسناد در پاکت (ب) ارایه نمایند.
    3- مناقصه گران در پیمانهای خدماتی و پشتیبانی مجاز به داشتن حداکثر دو قرارداد در سقف معاملات عمده به صورت همزمان در شرکت پایانه های نفتی ایران بوده و شرکتهایی که دارای دو قرارداد همزمان در سقف معاملات عمده در این شرکت باشند مجاز به شرکت در مناقصات آتی شرکت پایانه های نفتی ایران نمی باشند.
    4- کلیه مناقصه گران واجد شرایط می توانند از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم به مدت 14 روز به سایت اینترنتی شرکت پایانه های نفتی ایران به آدرس WWW.IOTCO.IR قسمت امور پیمانها مراجعه و نسبت به دریافت معیارها و جداول ارزیابی کیفی مناقصه گران اقدام نموده و ضمن تکمیل مهر و امضای آنها و الصاق مستندات مربوطه به همراه سایر اسناد و مدارک و گواهینامه مندرج در آگهی تکمیلی و سایت پیش گفته به کمیته فنی و بازرگانی تحویل نمایند. بدیهی است کلیه مناقصه گران باید مدارک تکمیل شده ارزیابی کیفی را حداکثر تا ساعت 16 آخرین روز انقضای 14 روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم به کمیته فنی بازرگانی تحویل دهند . همچنین مناقصه گران می توانند جهت رویت آگهی به سایتهای WWW.SHANA.IR  و HTTP://IETS.MPORG.IR  و WWW.iotc.com مراجعه نمایند.
    5- جهت تحویل مدارک ارایه اصل فرمهای تکمیل شده ارزیابی و مدارک مورد نیاز در این فراخوان به صورت یک فایل pdf شده بر روی یک cd به تهران - خیابان پاسداران بالاتر از برج سفید خیابان شهید حجت سوری پلاک 11 شرکت پایانه های نفتی ایران طبقه همکف کمیته فنی و بازرگانی تلفن 88534524-021 مراجعه نمایند. بدیهی است به مدارک ناقص و مدارکی که به صورت فایل PDF ارایه نمی گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. کارفرما در رد یا قبول مدارک مناقصه گران در تمام مراحل اختیار تام خواهد داشت.
    بدیهی است به مدارک ناقص و مدارکی که به صورت فایل pdf ارایه نمی گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. کارفرما در رد یا قبول مدارک مناقصه گران در تمام مراحل اختیار تام خواهد داشت.
    روابط عمومی

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: -, جزیره خارک ، بوشهر و اهواز
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data