تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه عومی ارزیابی کیفی واگذاری عملیات جایگاه گاز مایع

  • آگهی گزار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه آذربایجان شرقی
    کد پارس نماد: 1135798
    استان: آذربایجان شرقی تاریخ درج آگهی: 1397/02/25
    تاریخ شروع: 1397/02/25 مهلت اسناد: 1397/03/12
    شماره آگهی: 97-2 نوبت اول منبع: کائنات 97.2.25
    عنوان آگهی: مناقصه عومی ارزیابی کیفی واگذاری عملیات جایگاه گاز مایع
    شرح آگهی:
    آگهی ارزیابی کیفی در مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت اول؟
    شماره آگهی: 2-97
    شماره مجوز: 1397.701
    شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه آذربایجان شرقی در نظر دارد عملیات جایگاه گاز مایع باقرخان در شهر تبریز را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به پیمانکار (شرکت) واجد شرایط واگذار نماید. لذا متقاضیان می توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از انتشار آگهی نوبت دوم این آگهی در روزنامه اعلام آمادگی کتبی خود جهت حضور در این ارزیابی را با ذکر دقیق عنوان مناقصه و نیز موارد درخواستی طبق فرم های ارزیابی کیفی، توانمندی بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی و فرم اطلاعات شرکت های حاضر در مناقصه را به همراه مستندات آنها کتبا به آدرس: تبریز، خیابان 22 بهمن، نرسیده به میدان جهاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی دبیرخانه کمیسیون مناقصات این شرکت ارائه نمایند.
    متقاضیان می توانند جهت دسترسی به فرم های ارزیابی کیفی، توانمندی بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی و فرم اطلاعات شرکت های حاضر در مناقصه به سایت های http://monaghese.niopdc.ir و http://iets.mporg.ir مراجعه فرمایند.
    تذکر : تمامی فرمهای صدرالذکر به همراه مستندات انها می بایست توسط شخص یا اشخاص که طبق اساسنامه و آگهی آخرین تغییرات شرکت (چاپ شده در روزنامه رسمی ) مجاز به امضاء اسناد تعهد آور می باشند امضاء و ممهور به مهر شرکت گردد .
    متقاضیان می بایست در هنگام ارائه اعلام آمادگی کتبی خود جهت حضور در این ارزیابی و ارائه فرم های صدرالذکر موارد ذیل را نیز ارائه نمایند( عدم ارائه موارد درخواستی مانع از انجام ارزیابی کیفی و نیز توانمندی بهداشتی , ایمنی و زیست محیطی متقاضیان شرکت در مناقصه خواهد شد) مضافا اینکه مدارکی که تصویر برابر اصل شده آن می بایست توسط مناقصه گران به مناقصه گزا ارائه گردد می بایست توسط مناقصه گر در دفتر اسناد رسمی برابر اصل گردد):
    1-تصویر برابر اصل شده اساسنامه شرکت
    2-تصویر برابر اصل شده شناسه ملی شرکت
    3-تصویر برابر اصل شده آگهی آخرین تغییرات و آگهی تاسیس شرکت (چاپ شده در روزنامه رسمی).
    4-تصویر برابر اصل شده گواهی صلاحیت فعالیت دارای اعتبار (به لحاظ زمانی) از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که در آن مناقصه گر مجاز به فعالیت در بخش تعمیر و نگهداری، امور تاسیساتی و خدمات عمومی باشد
    5-تصویر برابر اصل شده آخرین مدرک تحصیلی، کارت ملی، شناسه مدیر عامل و اعضا هیات مدیره شرکت
    6-تصویر برابر اصل شده گواهینامه ثبت نام مودیان مالیاتی صادر شده از سازمان امور مالیاتی کشور
    7- تصویر برابر اصل شده گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران، صادر شده از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که دارای اعتبار (به لحاظ زمانی) باشد.
    تذکرات مهم:
    1- متقاضیانی حق شرکت در مناقصه و دریافت اسناد را خواهند داشت که حداقل امتیاز لازم در ارزیابی کیفی و نیز توانمندی بهداشتی، ایمنی وزیست محیطی را در ارزیابی که توسط کمیته فنی و بازرگانی مناقصه گزار انجام خواهد شد کسب نماید، مضافا این که حداقل امتیاز لازم جهت احراز توانایی های ذکر شده در مناقصه 60 از 100 می باشد و نیز برای حائزین شرایط ،دعوتنامه ای جهت دریافت اسناد مناقصه ارسال خواهد شد.
    2- از مناقصه گرانی که در فهرست شرکت های ممنوع المعامله در سطح شرکت های تابعه وزارت نفت می باشند، تقاضا می گردد از شرکت در این ارزیابی خودداری نمایند زیرا در هر مرحله از مناقصه چنانچه این موضوع احراز گردد مناقصه گر از دور مناقصه حذف و ضمانت نامه شرکت در فرایند ارجاع کار ارائه شده توسط مناقصه گر مذکور نیز به نفع مناقصه گزار ضبط خواهد شد.
    لازم به تأکید است متقاضیانی که اعلام آمادگی کتبی خود جهت حضور در این ارزیابی و نیز مدارک درخواستی مناقصه گزار که در این آگهی درج گردیده را ظرف مهلت تعیین شده (حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از انتشار نوبت دوم این آگهی در روزنامه) ارائه ننمایند حق شرکت در این ارزیابی را نخواهند داشت.
    روابط عمومی
    شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه آذربایجان شرقی

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: آذربایجان شرقی, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data