تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
آگهی فراخوان مشارکت در سرمایه گذاری ـ نوبت دوم

  • آگهی گزار شرکت عمران شهر جدید هشتگرد
    کد پارس نماد: 1135658
    استان: البرز تاریخ درج آگهی: 1397/02/25
    تاریخ شروع: 1397/02/25 مهلت اسناد: 1397/03/20
    شماره آگهی: 97-3-2 نوبت دوم منبع: اطلاعات 97.2.25
    عنوان آگهی: آگهی فراخوان مشارکت در سرمایه گذاری ـ نوبت دوم
    شرح آگهی: آگهی فراخوان مشارکت در سرمایه گذاری در شهر جدید هشتگرد ؟
    97-3-2 نوبت دوم
    شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در نظر دارد در چارچوب رویکرد شراکت عمومی - خصوصی PPP در تامین خدمات عمومی نسبت به انتخاب سرمایه گذار برای مشارکت در ساخت مراکز خدمات محله ای - ناحیه ای ومحله ای در شهر جدید هشتگرد اقدام نماید
    موضوع مشارکت : انتخاب سرمایه گذار ذیصلاح برای ساخت مراکز تجاری و خدمات عمومی موردنیاز محله ای - ناحیه ای از طریق مشارکت طرف های عمومی و خصوصی در سرمایه گذاری
    طرف عمومی : شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با آورده زمین و کلیه عوراض شهرداری
    طرف خصوصی : متقاضی سرمایه  گذاری واجد شرایط که با آورده سایر هزینه ها ، از قبیل هزینه های طراحی ، ساخت ، نظارت ، انشعابات و غیره تا بهره برداری کامل عهده دار سرمایه گذاری و ساخت همزمان مرکز تجاری وخدمات عمومی آنها می شود.
    نحوه مشارکت : سرمایه گذاری مشترک از طریق واگذاری خدمات عمومی ساخته شده به طرف عمومی و پیشنهاد سهم الشرکه طرف عمومی در خدمات تجاری توسط متقاضی سرمایه گذاری انجام می شود.
    نحوه انتخاب شریک : پس از ارزیابی کیفی طرف خصوص از متقاضیان سرمایه گذاری واجد شرایط برای ارائه پیشنهاد مالی دعوت خواهد شد.
    تحویل اسناد فراخوان : از متقاضیان سرمایه گذاری دعوت می شود برای دریافت اسناد شراکت در فراخوان مشارکت در سرمایه گذاری هر یک از مراکز خدماتی فوق به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به نشانی فاز 2 انتهای بلوار انقلاب اسلامی ، خیابان رودکی مراجعه و یا از طریق وب سایت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به نشانی WWW.HASHTGERD-NTOIR.GOV.IR یا وب سایت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به نشانی WWW.INVEST-NTDC.IR نسبت به دریافت فرم های مربوط اقدام نمایند. مهلت تحویل اسناد شرکت در فراخوان تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 97.3.20 است.
    نمایشگاه پروژه های سرمایه گذاری به منظور آشنایی متقاضیان سرمایه گذاری با رویکرد شراکت عمومی -خصوصی ، برنامه فیزیکی و امکان سنجی اولیه پروژه های سرمایه گذاری فوق و نحوه ارائه پیشنهاد مالی نمایشگاه پروژه ها و پانل سرمایه گذاری در روز چهارشنبه 97.3.9 از ساعت 14/30 الی 19/30 در محل سالن اجتماعات شهرداری همراه با بازدید از محل پروژه ها برگزار می شود از علاقمندان به سرمایه گذاری دعوت می شود در این رویداد شرکت نمایند
    جهت اطلاعات بیشتر آگهی به قسمت تصویر آگهی سایت مناقصات پارس نماد مراجعه فرمایید
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: البرز, هشتگرد
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data