تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
فراخوان عمومی واگذاری پارک های

  • آگهی گزار سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز
    کد پارس نماد: 1131189
    استان: خوزستان تاریخ درج آگهی: 1397/02/22
    تاریخ شروع: 1397/02/22 مهلت اسناد: 1397/03/08
    شماره آگهی: - منبع: جمهوری 97.2.22
    عنوان آگهی: فراخوان عمومی واگذاری پارک های
    شرح آگهی: فراخوان عمومی
    سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در نظر دارد پارک های مشروح ذیل را به شکل اجاره ایی با مدت پیشنهادی از شرکت های واجد شرایط با دارای سابقه اجرایی و داشتن توان مالی مناسب واگذار می نماید.
    1)- پارک سیاحتی ساحل واقع در حوزه منطقه یک شهرداری اهواز به میزان 3/6 هکتار با موضوع: بهسازی و نگهداری زیر ساخت های پارک و فضای سبز، بهره برداری از تجهیزات تفریحی، ورزشی و غرفه پارکینگ، احداث کافه رستوران سبز، احداث باغ پرندگان، احداث کلینیک گیاه پزشکی گیاهان آپارتمانی،  احداث گلخانه های تخصصی آموزشی شامل گل های آپارتمانی کاکتوس و گیاهان گرمسیری و غیره ...
    2)- پارک 42 هکتاری واقع در حوزه منطقه 2 شهرداری اهواز جنب کتابخانه مرکزی (باغ بوتانیک) به میزان 10 هکتار با موضوع بهسازی و احداث و نگهداری زیر ساخت های پارک و فضای سبز، احداث کلینیک گیاه پزشکی و آموزش و نگهداری گل های آپارتمانی و شناسایی آفات و بیماری های گل و گیاه کافه رستوران سبز، احداث آکواریم ماهیان شیرین، احداث آکواریم و باغ وحش خزندگان، احداث گلخانه های تخصصی آموزش شامل گل های آپارتمانی کاکتوس و گیاهان گرمسیری و غیره...
    3)- پارک مالیات واقع در حوزه منطقه چهار شهرداری اهواز حد فصل بین جاده ساحلی غربی رودخانه کارون و شهرک برق (نخلستان) به میزان 4 هکتار با موضوع بهسازی و احداث و نگهداری زیر ساخت های پارک و فضای سبز، احداث کافی شاپ، احداث طرح تولید عرقیجات و اسانس گیاهی، احداث گلخانه های تخصصی آموزشی شامل گل های آپارتمانی کاکتوس و گیاهان گرمسیری و غیره... دعوت بعمل می آورد، داوطلبان می بایستی ضمن بازدید از محل اجرا، طرح اولیه خود که شامل ارزیابی اقتصادی و فنی همراه با جانمایی و سابقه اجرایی خود را به واحد قراردادهای این سازمان به آدرس: اهواز انتهای بلوار شهید فهمیده بعد مجتمع سیاحتی ساحل به شماره تلفن 5-35508180-061 با کدپستی 6197665439 به شکل حضوری ارائه نمایند.
    مهلت تحویل اسناد حداکثر تا تاریخ 97.3.8 ساعت 14 می باشد.
    کلیه شرکت های محروم از اجرای کار، حق شرکت در این ارزیابی را ندارند و چنانچه شرکتی بعد از ارزیابی نیز، جزء لیست شرکت های محروم از اجرای کار تشخیص داده شود، ارزیابی آن شرکت ابطال و با آن شرکت مطابق قانون برخورد می گردد.
       اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خوزستان, --
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data