تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده محدوده های اکتشافی، گواهینامه های کشف و پروانه های بهره برداری

  • آگهی گزار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی
    کد پارس نماد: 1104749
    استان: خراسان جنوبی تاریخ درج آگهی: 1397/01/29
    تاریخ شروع: 1397/01/29 مهلت اسناد: 1397/02/20
    شماره آگهی: - منبع: صمت 97.01.29
    عنوان آگهی: مزایده محدوده های اکتشافی، گواهینامه های کشف و پروانه های بهره برداری
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده عمومی ؟
    محدوده های اکتشافی، گواهینامه های کشف و پروانه های بهره برداری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی «سال 97»
    سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی براسا قانون معادن مصوب سال 1377 و قانون اصلاح قانون معادن مصوبه سال 1390 و فصل چهارم آیین نامه اجرایی قانون معادن مصوب سال 1392 و دستورالعمل های مربتط با آن در نظر دارد تعدادی از محدوده های اکتشافی، گواهینامه های کشف و پروانه های بهره برداری مشمول مزایده را از طریق مزایده عمومی به دارندگان دارای توان فنی و مالی لازم واگذار نماید.
    براساس این اطلاعیه متقاضیان می توانند جهت آگاهی کامل از اطلاعات محدوده های مزایده ای، شرایط مزایده و دریافت فرم های مربوطه از روز شنبه مورخ 97.02.01 به آدرس اینترنتی www.skimto.ir و khs.mimt.gov.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی مراجعه نموده و پیشنهادات خود را براساس شرایط ارائه شده تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 97.02.20در پاکت لاک و مهر شده و صرفا از طریق پست سفارشی به آدرس خراسان جنوبی، بیرجند، بلوار شهدای عبادی، ساختمان شماره 2 (شهدای عبادی) کدپستی 9719871165 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ارسال نمایند.
    پاکت نهایی باید شامل پاکت (الف) نحتوی تضمین شرکت در مزایده (ضمانت نامه بانکی و یا برگ واریز نقدی به شماره حساب 2175312179002 به نام تمرکز وجوه سپرده هزینه ای) با رعایت شرایط مزایده، پاکت (ب) محتوی مدارک صلاحیت فنی و مالی و سایر مدارک مندرج در شرایط مزایده و پاکت (ج) محتوی فرم پیشنهاد قیمت باشد. همچنین شرکت کنندگان در مزایده مکلفند نام شرکت کننده و مورد مزایده را به روی همه پاکت های لاک و مهر شده قید و آن را امضا و مهر نمایند.
    پیشنهادات رسیده رأس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 97.02.26 در کمیسیون مزایده واقع در محل ساختمان شهید مطهری سازمان به آدرس بیرجند، خیابان شهید مطهری مفتوح و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
    - حضور متقاضیان در کمیسیون مزایده بلامانع است و به درخواست های ناقص، ناخوانا، مخدوش، مشروط، بدون سپرده تضمین شرکت در مزایده و یا درخواست های واصله بعد از وقت مقرر فوق و پاکت هایی که به صورت حضوری و یا غیر از پست سفارشی ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    - کمیسیون در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
    - هزینه درج آگهی مزایده به عهده برنده و یا برندگان مزایده می باشد.
    - اشخاص حقوقی و حقیقی متقاضی شرکت در مزایده می بایست در سامانه کاداستر معادن (http://cadaster.mimt.gov.ir) ثبت نام و نسبت به درخواست ارزیابی صلاحیت (توان) فنی و مالی اقدام و با ارائه مدارک به سازمان نظام مهندسی معدن استان محل ثبت شرکت یا نزدیک ترین استان به محل ثبت شرکت جهت اخذ گواهی مراجعه و به همراه باقی مدارک مورد نیاز شرکت در مزایده در مهلت مقرر به این سازمان ارائه نمایند.
    - شرکت کنندگان در مزایده می بایست آیین نامه معاملات دولتی و قانونی منع مداخله کارکنان دولت و قانون معادن و آیین نامه  اجرایی آن و سایر دستورالعمل ها و بخشنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مراجع قانونی دیگر را به طور کامل رعایت نمایند.
    - کلیه مدارک ارائه شده الزاما می بایست برابر اصل تحویل شود.
    روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خراسان جنوبی, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data