تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تجدید مزایده یک دستگاه خودرو سواری

  • آگهی گزار شهرداری اسالم
    کد پارس نماد: 1081520
    استان: گیلان تاریخ درج آگهی: 1396/12/21
    تاریخ شروع: 1396/12/21 مهلت اسناد: 1397/01/16
    شماره آگهی: تجدید- نوبت اول منبع: محلی گیلان 96.12.21
    عنوان آگهی: تجدید مزایده یک دستگاه خودرو سواری
    شرح آگهی: آگهی تجدید  مزایده  حراج حضوری ؟ نوبت اول
    شهرداری اسالم در نظر دارد یک دستگاه خودرو سواری سیستم پژو تیپ 405 جی ال ایکس آی 8/1 به ظرفیت ۴ نفر مدل ۸۸ را از طریق مزایده حضوری حراج به فروش برساند. علاقه مندان به شرکت در مزایده حضوری می توانند از تاریخ انتشار آگهی ضمن مراجعه به پارکینگ  شهرداری از ماشین مذکور بازدید به عمل آورند. 
    شرایط شرکت در مزایده:
    شرکت کنندگان درم زایده می بایست مبلغ 10.000.000 ریال به صورت ضمانت نامه بانکی یا نقدا به حساب شماره 0106260534005 سپرده شهرداری اسالم نزد بانک ملی شعبه اسالم واریز و فیش مربوطه را تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 97.01.16 به واحد مالی شهرداری اسالم تسلیم و رسید دریافت نمایند. حراج یا مزایده حضوری راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ 97.01.18در محل ساختمان شهرداری اسالم با حضوری اعضای کمیسیون معاملات شهرداری انجام خواهد شد. حضور در جلسه مزایده صرفا با در دست داشتن فیش نسخه پرداخت کننده مجاز بوده افرادی که فاقد فیش واریزی سپرده باشند حق شرکت در مزایده را ندارند. شهرداری اسالم در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است. کمیسیون معاملات از قبول وجه نقد و چک بابت سپرده و شرکت در مزایده معذور است. کلیه هزینه ها اعم از انتشار آگهی نقل و انتقالات مالیات دفترخانه هزینه کارشناسی و غیره برعهده برنده مزایده می باشد. چنانچه برنده مزایده ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به پرداخت تمام مبلغ پیشنهادی اقدام ننماید عمل وی به منزله انصراف تلقی شده و سپرده شرکت در مزایده وی به نفع شهرداری ضبط و معامله با نفرات دوم و سوم به ترتیب برابر شرایط فوق الذکر عمل خواهد شد. سپرده نفر اول و دوم و سوم تا انجام معامله قطعی با نفر اول در حساب شهرداری نگهداری می باشد. برنده مزایده موظف است ظرف مدت مورد توافق در صورتجلسه مزایده نسبت به انتقال سند و فک پلاک اقدام نماید. 
    مسعود قوی پنجه ـ شهردار اسالم 
    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: گیلان, گیلان, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data