تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
تجدید مناقصه مدیریت،بهره برداری،تعمیر و نگهداری از چاه ها و تاسیسات انتقال آب

  • آگهی گزار شرکت بهره برداری و تعمیرات نیروگاه صبا
    کد پارس نماد: 1065470
    استان: سایر تاریخ درج آگهی: 1396/12/06
    تاریخ شروع: 1396/12/06 مهلت اسناد: 1396/12/12
    شماره آگهی: 96/65 منبع: سایت 96.12.06
    عنوان آگهی: تجدید مناقصه مدیریت،بهره برداری،تعمیر و نگهداری از چاه ها و تاسیسات انتقال آب
    شرح آگهی: تجدید مناقصه ?
    مدیریت،بهره برداری،تعمیر و نگهداری از چاه ها و تاسیسات انتقال آب واقع در منطقه مخک تا سایت نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم شماره مناقصه: 96/65
    شرکت بهره برداری و تعمیرات نیروگاه صبا
    ماده 1 : موضوع مناقصه
    موضوع مناقصه عبارت است از مدیریت،بهره برداری،تعمیر و نگهداری از چاه ها و تاسیسات انتقال آب واقع در منطقه مخک تا سایت نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم.
    ماده 2 : شرح مختصری از کمیت و کیفیت خدمات
    1-2)بهره برداری از تاسیسات چاه های آب و ایستگاه پمپاژ آب نیروگاه و اقع در منطقه مخک و تامین پرسنل لازم برای تعمیرات و نگهداری.
    2-2)بهره برداری،تعمیرات و نگهداری از کلیه تاسیسات ساختمانی(شامل اتاق نگهبانی،کانکس های سر چاه ها،پست ها و...)،تجهیزات مکانیکی (شامل پمپ ها،لوله ها،اتصالات،مخازن و...)،تجهیزات الکتریکی(شامل الکتروموتورها،تابلوهای برق،تجهیزات درون تابلوها،سیستم روشنایی،سیستم سرمایشی و گرمایشی)،تجهیزات ابزاردقیقی(شامل ادوات اندازه گیری،تابلوهای کنترلی،PLC ها،تجهیزات ارتباطی،کابل ها و...)و بازدیدهای بموقع از خط لوله آب(سایز لوله ها عمدتاً DN300 و DN315 بوده و در بخش هایی نیز DN250و DN280 نیز می باشد،در محل اتصالات سایزهای متفاوت وجود دارد)،جنس لوله ها عمدتاً پلی اتیلن می باشد و در بخش های کوچکی از مسیر کربن استیل و در قسمت های اتصال به فشار شکن ها و مخازن Duchile Iron می باشد،از ابتدای منطقه مخک تا نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم،طول تقریبی لوله حدود 15 کیلومتر می باشد.
    3-2)انجام کلیه تعمیرات روتین،روزانه و اضطراری بر عهده پیمانکار می باشد.
    4-2)انجام استارت و خاموش کردن پمپ ها و در مدار آوردن آن در مواقع مورد لزوم بعهده پیمانکار می باشد.شایان ذکر است که حفاظت فیزیکی(نگهبانی)از کلیه تاسیسات چاه های آب،بر عهده پیمانکار می باشد.
    تبصره : تامین قطعات و لوازم یدکی مرتبط با موضوع کار به عهده کارفرما می باشد.
    5-2)پیمانکار می بایست گزارشات روزانه را در دفتری به صورت مستند،ثبت و دستگاه نظارت حداقل هر 2 هفته یکبار موارد را کنترل و تایید نماید.
    ماده 3 : محل انجام خدمات
    محل انجام خدمات موضوع قرارداد عبارت است از چاه های آب نیروگاه در منطقه مخک واقع در 15 کیلومتری نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم و در طول خط انتقال،که پیمانکار می تواند به صورت حجمی به مدت یکسال برآورد قیمت نماید.
    ماده 4 : مدت قرارداد
    مدت قرارداد از تاریخ 1397 به مدت یکسال می باشد .
    ماده 5 :کارفرما
    مناقصه گزار که با امضای قرارداد کارفرما نامیده می شود شرکت بهره برداری و تعمیرات نیروگاه صبا به نشانی تهران،خیابان ولی عصر،بالاتر از میرداماد،خیابان قبادیان،شماره 60،طبقه اول می باشد.
    ماده 6 :دستگاه نظارت
    دستگاه نظارت که مسئولیت نظارت بر قرارداد منعقده فی مابین کارفرما و پیمانکار را بعهده خواهد داشت،مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم یا نماینده وی که کتباً اعلام می گردد،می باشد.
    ماده 7 :مبلغ تضمین شرکت در مناقصه
    مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 70.000.000 ریال است که کلا" به صورت ضمانتنامه بانکی به نفع خریدار، قابل تمدید به درخواست خریدار و یا مبلغ واریزی نقدی به حساب جاری 1224429309001نزد بانک سینا شعبه میرداماد بنام شرکت بهره برداری و تعمیرات نیروگاه صبا می باشد.
    تبصره 1: چک تضمین شده بانکی،چک بین بانکی،چک مسافرتی و یا چک در گردش و چک شخصی به هر شکل ممکن قابل قبول نمی باشد.ضمانت نامه بانکی باید طبق فرم های مورد قبول تنظیم و صادر شود.
    مدت اعتبار تضمین های فوق باید حداقل 3 ماه و پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها(تاریخ آخرین موعد تسلیم پیشنهادها)بوده و برای 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
    تبصره 2:پیشنهادهای فاقد سپرده،سپرده های مخدوش،سپرده های کمتر از میزان مقرر،و نظائر آن ترتیب اثر داده نشده،سایر پاکت های پیشنهاد دهنده مفتوح نخواهد شد.
    ماده 8 : برنامه زمانبندی برگزاری مناقصه :
    االف.تهیه اسناد اتا تاریخ 96.12.12
    ب. انصراف از شرکت در مناقصه تا تاریخ 96.12.19
    ج. تحویل پیشنهاد راس ساعت 16روز چهار شنبه 96.12.19
    د.بازگشایی پاکات :
    1-د- بازگشایی پاکت ب تاریخ 96.12.20 راس ساعت 10 صبح
    2-د- بازگشایی پاکت های الف و ج تاریخ 96.12.23 راس ساعت 10
    ماده 9-تسلیم پیشنهادات:
    پیشنهاد دهندگان بایستی پیشنهادات خود را پس از مهر و امضاء حداکثر تا تاریخ مقرر در 3 پاکت لاک و مهر شده به شرح زیر تحویل دبیرخانه شرکت بهره برداری و تعمیرات نیروگاه صبا نمایند .
    1-9. به کلیه پیشنهاداتی که فاقد امضاء و مبهم و مشروط یا بدون سپرده و یا پیشنهاداتی که بعد از تاریخ انقضاء مهلت تعیین شده ارسال گردند ترتیب اثر داده نمی شود، پیشنهادات باید به صورت کتبی و در مهلت مقرر در اسناد مناقصه ارائه گردند.

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: -, -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data