تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مزایده بهره برداری از تعداد 16 فقره معدن فاقد بهره بردار و ...

  • آگهی گزار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد
    کد پارس نماد: 1051554
    استان: یزد تاریخ درج آگهی: 1396/11/23
    تاریخ شروع: 1396/11/23 مهلت اسناد: 1396/12/07
    شماره آگهی: - منبع: آفتاب اقتصادی 96.11.23
    عنوان آگهی: مزایده بهره برداری از تعداد 16 فقره معدن فاقد بهره بردار و ...
    شرح آگهی:

    آگهی مزایده عمومی معادن استان یزد
    سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در نظر دارد براساس ماده 10 قانون معادن و ماده 66 آیین نامه اجرایی قانون معادن، بهره برداری از تعداد 16 فقره معدن فاقد بهره بردار، 6 فقره گواهینامه کشف معادن و 4 مورد دپوی ماده معدنی را به متقاضیانی دارای توان فنی و مالی لازم از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار نماید. متقاضیان شرکت در مزایده می توانند جهت آگاهی و کسب اطلاعات بیسشتر و دریافت اسناد مزاده و لیست موضوع مزایده از روز دوشنبه مورخ 96.11.23 لغایت روز دوشنبه مورخ 96.12.7 به مدت 15 روز به محل سازمان به آدرس ذیل یاسایت سازمان به آدرس yzd.mimt.gov.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مزایده اقدام و پس از تکمیل، حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 13:15) روز پنجشنبه مورخ 96.12.17 به دبیرخانه سازمان به نشانی ذیل تحویل و در پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه این سازمان تسلیم و رسید دریافت نمایند. ضمنا متقاضیان می توانند جهت مشاهده وضعیت محدوده ها به سامانه کاداستر معادن به آدرس cadaster.mimt.gov.ir مراجعه نمایند.
    - به پیشنهادات ناخوانا، مخدوش، بدون تضمین، سپرده ناقص، مشروط، فاقد امضا یا خارج از شرایط مزایده و کلیه پیشنهاداتی که در مهلت مقرر تسلیم سازمان صنعت، معدن و تجارت نشده اند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    - پاکت های الف و ب راس ساعت 10 ضبح روز شنبه مورخ 96.12.19 در کمیسیون مزایده باز و در صورت تایید تضمین ارائه شده (پاکت الف)، پاکت های صلاحیت فنی و مالی (پاکت ب ) به کار گروه فنی ارجاع خواهد شد. فرم پیشنهاد قیمت متقاضیان در ساعت 10صبح روز چهارشنبه مورخ 96.12.23 توسط کمیسیون مزایده در محل سازمان بازگشایی و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. حضور مزایده گرانی که توان فنی و مالی آنها مورد تایید کار گروه فنی قرار گرفته با ارائه کارت شناسایی معتبر در جلسه بلامانع است.
    - شرکت کنندگان در مزایده مکلفند نام شرکت کننده و کد کاداستر محدوده شرکت در مزایده را روی همه پاکت های لاک و مهر شده قید و آن را امضا و مهر نمایند.
    - رعایت آیین نامه های مربوط به معاملات دولتی و همچنین قانون معادن و آیین نامه اجرایی آن (مصوب 1392) و سایر دستورالعمل ها و بخشنامه های مرتبط با مزایده برای شرکت کنندگان در مزایده الزامی می باشد.
    - شرکت کننده در مزایده موظف است نسبت به ارائه چک تضمینی یا ضمانت نامه بانکی یا برگ واریز نقدی به شماره حساب 2175315903000 سیبا بانک ملی (مبلغ تضمین برای هر معدن به تفکیک اعلام شده است) اقدام نماید.
    - هزینه درج آگهی مزایده به عهده برنده یا برندگان مزایده می باشد
    - درج اسم پاکت ها (پاکت الف، پاکت  ب یا پاکت ج) روی جلد آن ها الزامی است در غیراین صورت پیشنهاد مخدوش تلقی و از لیست مزایده حذف خواهد شد
    - اشخاص حقوقی و حقیقی متقاضی شرکت در مزایده می بایست در سامانه کاداستر معادن ثبت نام و نسبت به درخواست ارزیابی صلاحیت (توان) فنی و مالی اقدام و با ارائه مدارک به سازمان نظام مهندسی معدن جهت اخذ اصل گواهی اقدام و به همراه سایر مدارک مورد نیاز شرکت در مزایده در مهلت مقرر به این سازمان ارائه نمایند.
    مدارک مورد نیاز
    الف. ضمانت نامه بانکی+ فتوکپی شناسنامه و کارت ملی برای اشخاص حقیقی یا اساسنامه شرکت به همراه آخرین تغییرات و روزنامه رسمی برابر با اصل برای اشخاص حقوقی. (پاکت الف)
    ب. گواهینامه تایید صلاحیت فنی و مالی صادره از سازمان نظام مهندسی معدن (پاکت ب)
    ج. فرم شماره 1 (پیشنهاد قیمت) + فرم شماره 2 (تعهدنامه عدم شمول قانون منع مداخله کارکنان دولت) (پاکت ج)
    کلیه مدارک ارائه شده الزاما می بایست برابر اصل تحویل شود
    آدرس سازمان: یزد، بلوار دانشجو، ساختمان شهید پارساییان، کدپستی 8916713445
    تلفن: 5-362248051-035
    روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: یزد, یزد، بلوار دانشجو، ساختمان شهید پارساییان
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data