تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه سرمایه گذاری ....

  • آگهی گزار شرکت شهرکهای کشاورزی
    کد پارس نماد: 1045237
    استان: خوزستان تاریخ درج آگهی: 1396/11/15
    تاریخ شروع: 1396/11/15 مهلت اسناد: 1396/11/25
    شماره آگهی: 96/4 منبع: اطلاعات 96.11.15
    عنوان آگهی: مناقصه سرمایه گذاری ....
    شرح آگهی:

    فراخوان عمومی 96/4
    دعوت از متقاضیان سرمایه گذاری
    در شهرک شیلاتی شهدای اندیمشک استان خوزستان
    شرکت شهرک های کشاورزی در نظر دارد متناسب با موقعیت، مساحت، مستحدثات و وضعیت موجود شهرک شیلاتی شهدای اندیمشک دارای سند مالکیت تک برگ بخش ثبتی چهار اندیمشک به شماره ملک سیزده فرعی از یارده اصلی مفروز و مجزی شده از یازده فرعی از اصلی مذکوز به مساحت 313000 مترمربع را با شرایط زیر به متقاضیان واگذار نماید.
    مشخصات فنی شرکت شیلاتی:
    1- موقعیت شرکت در کیلومتر 15 جاده اندیمشک به اهواز در حاشیه سمت چپ کانال W1 از بند انحرافی دزفول و بین کانال W1L16 می باشد.
    2- شهرک شیلاتی شامل چهار قطعه می باشد که هر قطعه آن دارای مساحت اختصاصی و سهم از مشاعات نیز به همان نسبت می باشد. شهرک شیلاتی شامل 25 مزرعه 100 تنی و 3 مزرعه 40 تنی می باشد.
    3- شهرک شیلاتی دارای تخصیص 12 متر مکعب آب در ثانیه به صورت گردشی و ثقلی از کانال W1 (کیلومتر 15+700) شبکه آبیاری دز می باشد.
    4- بخشی از ساختمان های اداری و مدیریتی و تاسیسات و کانالهای آبرسان و زهکش های تخلیه و جاده های دسترسی و استخرهای ذخیره آب احداث گردیده است.
    5- دریچه های فلزی کشوی تنظیم آب، الکتروپمپ های منصوبه روی کانال اصلی، ترمینال باکس های روی الکتروپمپ ها، تابلوهای برق رسانی اعم از فشار ضعیف و فشار متوسط و سایر اقلام مربوط به تجهیزات هیدرولیکی و نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه برق رسانی و توزیع روشنایی انجام شده است.
    6- متقاضیان و بهره برداران شهرک شیلاتی کلیه تعهدات و  تضامینی که شرکت سهامی سازمان آب و برق خوزستان در خصوص نحوه برداشت، بهره برداری، مدیریت، هزینه های آب بها و حق اشتراک شهرک شیلاتی مذکور ابلاغ می نماید را باید بپذیرند.
    7- واگذاری عرصه ، اعیانی، مستحدثات و مجوزات با وضعیت موجود می باشد، لذا متقاضیان باید از محل بازدید بعمل آورده باشند.
    شرایط عمومی:
    1- به هر شخص حقیقی یا حقوقی متقاضی، بخشی از شهرک شیلاتی واگذار خواهد شد.
    2- واگذاری با ملحوظ داشتن زیرساخت ها و مستحدثات انجام و وضعیت موجود به صورت قرارداد اجاره به شرط تملیک و برابر مقررات انجام خواهد شد.
    3- حق تفکیک و نحوه تفکیک شهرک شیلاتی و قطعات آن برای شرکت شهرکهای کشاورزی محفوظ است.
    4- نرخ واگذاری توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین که 30 درصد آن هنگام انعقاد قرارداد و مابقی حداکثر طی (6) قسط هر شش ماه یکبار از متقاضی دریافت می شود.
    5- متقاضیان بایستی علاوه بر توانایی فنی و مالی برای ایجاد و تکمیل زیرساخت ها، توانایی تامین حداقل 20 درصد آورده و وثاق لازم برای اخذ تسهیلات بانکی به منظور ایجاد سازه ها را داشته باشند.
    6- بازدید متقاضیان از محل شهرک شیلاتی و قطعات مورد تقاضا الزامی بوده زیرا واگذاری با وضعیت موجود بوده و هیچگونه ادعایی پس از آن قابل پذیرش نمی باشد.
    7- متقاضیان موظف هستند برنامه زمانبندی اجرای عملیات ایجاد و تکمیل ریرساخت ها و سازه ها را در قابل زمانبندی معین ارائه و اجرای آن را در مدت تعیین شده (حداکثر سه سال) تعهد نمایند.
    8- متقاضی تعهد می نماید که ادامه کار و تکمیل زیرساخت مربوط به قطعه یا قطعات مورد تقاضا در شهرک شیلاتی را برابر ضوابط، طراحی و نقشه مورد تائید این شرکت انجام دهد.
    9- از متقاضیان در دفترخانه اسناد رسمی، وکالت اجرای تعهدات مندرج در مفاد قرارداد اجاره به شرط تملیک و ضمائم آن که به امضاء طرفین رسیده اخذ می گردد.
    10- صدور سند بنام سرمایه گذار منوط به اتمام و به بهره برداری رساندن طرح در زمان تعیین شده و تحقق سایر شروط مندرج در قرارداد می باشد.
    11- بر اساس مفاد ماده (6) اساسنامه موضوع بندهای (الف، ب، ج، هـ، ز) وظایف هدایت، راهبری، سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر توسعه زیرساخت ها و اداره امور مجتمع و شهرک های کشاورزی (شیلاتی) بر عهده این شرکت می باشد.
    12- شرکت کنندگان در فراخوان می بایست آئین نامه های مربوط به معاملات دولتی و نیز قانون منع مداخله کارمندان در معاملات دولتی را مد نظر قرار داده و رعایت نمایند.
    13- پس از انعقاد قرارداد، شرکت نسبت به صدور پروانه تاسیس شهرک  شیلاتی به نام مستاجر اقدام خواهد نمود.
    14- در شرایط مساوی اولویت با متقاضیان و سرمایه گذاران بومی خواهد بود.
    15- شرکت در رد یا قیول تمام یا هر یک از پیشنهادها مختار است.
    16- هزینه درج آگهی در روزنامه به نسبت بر عهده سرمایه گذاران منتخب خواهد بود.
    17- هزینه تعرفه کارشناسان رسمی دادگستری برای هر قطعه یا قطعات مورد درخوست به نسبت بر عهده سرمایه گذاران منتخب خواهد بود.
    محل و مهلت دریافت پاکات درخواست متقاضیان:
    متقاضیان می توانند از ازروز یکشنبه مورخ 1396.11.15 لغایت چهارشنبه 1396.11.25 بمدت 10 روز، با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.apcp.ir فرم ثبت نام را دریافت و پس از تکمیل با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به مدیریت شعب شرکت شهرکهای کشاورزی در استان مربوطه و یا به شرکت شهرکهای کشاورزی به آدرس تهران خیابان شهید عباسپور (توانیر) نبش کوچه گیتا پلاک 8 دبیرخانه کمیسیون معاملات تحویل نمایند.
    کمیسیون معاملات شرکت شهرک های کشاورزی


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: خوزستان, اندیمشک
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data