تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه امور حفاظت فیزیکی ایمنی و کنترل ورود و خروج ...نوبت دوم

  • آگهی گزار دانشگاه شهید باهنر کرمان
    کد پارس نماد: 1012330
    استان: کرمان تاریخ درج آگهی: 1396/10/10
    تاریخ شروع: 1396/10/09 مهلت اسناد: 1396/10/16
    شماره آگهی: نوبت دوم منبع: محلی کرمان 96.10.9
    عنوان آگهی: مناقصه امور حفاظت فیزیکی ایمنی و کنترل ورود و خروج ...نوبت دوم
    شرح آگهی: آگهی مناقصه عمومی؟
    نوبت دوم
    دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارد امور حفاظت فیزیکی ایمنی و کنترل ورود و خروج پردیزه افضلی پور و نظارت خوابگاهی دانشجویی برادران و خواهران واقع در انتهای بلوار 22 بهمن پردیزه افضلی پور و خوابگاه هرندی را به مدت 352 ساعت کار در یک شبانه روز (10736 ساعت در یک ماه و 128/832 ساعت در یک سال) را از طریق مناقصه عمومی به مدت یک سال به بخش خصوصی واگذار نماید. کلیه شرکت هایی که امر نگهبانی و حفاظت فیزیکی در اساسنامه آنها پیش بینی شده و دارای تایید صلاحیت از سوی اداره تعاون، کار و امور اجتماعی به شرط داشتن حداقل یک سال سابقه فعالیت مرتبط در اماکن مشابه می توانند از تاریخ درج آگهی ظرف مدت هفت روز ضمن مراجعه به اداره حراست دانشگاه از محل بازدید و نسبت به خرید اوراق اقدام و حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ آخرین روز فروش اسناد پیشنهاد خود را به شرح اوراق مناقصه در سه پاکت جداگانه تحویل دفتر حقوقی دانشگاه به آدرس انتهای بلوار 22 بهمن پردیزه افضلی پور سازمان مرکزی نمایند.
    برآورد کارفرما از انجام کار به ازای هر ساعت انجام امور حفاظت فیزیکی در شبانه روز 96/500 ریال می باشد که پیشنهاد شرکت کنندگان باید به صورت درصدی بیشتر از رقم برآورد شده اعلام شود. کمیسیون معاملات دانشگاه شرکتی که کمترین درصد افزایش نسبت به مبلغ برآوردی کارفرما را اعلام نماید از نظر ریالی به عنوان برنده انتخاب و وی را جهت انجام بررسی صلاحیت های بعدی به مراجع اعلام شده در قرارداد معرفی می نماید. سپرده شرکت در مناقصه 750.000.000 ریال بوده که به صورت ضمانتنامه بانکی یا واریز وجه به حساب سپرده دانشگاه می باشد و ضمانتنامه باید برای حداقل 45 روز از تاریخ درج آگهی معتبر باشد. زمان بازگشایی پاکات متعاقبا اعلام خواهد شد. سایر شرایط در اوراق مناقصه قید گردیده است. هزینه انتشار آگهی برعهده برنده مناقصه می باشد.
    روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان 

    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: کرمان, کرمان, کرمان, انتهای بلوار 22 بهمن پردیزه افضلی پور و خوابگاه هرندی
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data