تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
تلفن:5- 88349670 (021) فکس: 88349673 (021)
Website: www.ParsNamadData.com E-mail: Info@ParsNamadData.com
مناقصه تامین مالی، طراحی، تامین کالا، اجرا و یک سال بهره‌برداری و نگهداری آزمایشی......

  • آگهی گزار شرکت سهامی سازمان آب و برق خوزستان
    کد پارس نماد: 1010053
    استان: خوزستان تاریخ درج آگهی: 1396/10/06
    تاریخ شروع: 1396/10/06 مهلت اسناد: 1396/10/23
    شماره آگهی: - منبع: تهران تایمز96.10.6
    عنوان آگهی: مناقصه تامین مالی، طراحی، تامین کالا، اجرا و یک سال بهره‌برداری و نگهداری آزمایشی......
    شرح آگهی: آگهی مناقصه؟
    جمهوری اسلامی ایران
    وزارت نیرو
    سازمان آب و برق خوزستان
    مناقصه بین‌المللی
    فراخوان ارزیابی کیفی منقاصه‌گران و تامین‌کنندگان مالی
    طرح توسعه نیروگاه سد دز به روش EPC+F
    شرکت سهامی سازمان آب و برق خوزستان در نظر دارد با رعایت ماده (۱۲) قانون برگزاری مناقصات مصوب سال ۱۳۸۳ مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی ذیربط براساس قانون برنامه ششم توسعه کشور و براساس مجوزات اخذ شده، تامین مالی، طراحی، تامین  کالا، اجرا و یک سال بهره‌برداری و نگهداری آزمایشی تصفیه خانه‌های آب شهر اهواز (کوت، امیر، کیان‌آباد و شیبان) به روش EPC+F را با اطلاعات مشروحه ذدیل به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار نماید.
    ۱- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: سازمان آب و برق استان خوزستان، اهواز، بلوار گلستان، تلفن ۵-۳۳۳۳۷۰۰۱(۹۸۶۱)+ و فکس ۳۳۳۳۱۰۰۱ (۹۸۶۱)+
    ۲- شرح مختصری از مشخصات و مقادیر کار:
    ۱-۲- تامین مالی، طراحی، تامین کالا، اجرا و یک سال بهره‌برداری و نگهداری آزمایشی تصفیه‌خانه‌های آب شهر اهواز (کوت، امیر، کیان‌آباد و شیبان)
    ۲-۲- براساس مجوزات اخذ شده تامین مالی (به صورت فایناس خارجی) معادل ۸۵٪ مبلغ پیمان به عهده پیمانکار می‌باشد.
    ۳- محل اجرا: اهواز (مناطق کوت امیر، کیان‌آباد و شیبان) در استان خوزستان
    ۴- برآورد تقریبی هزینه اجرا: ۲۰۳ میلیون یورو
    بازپرداخت اصل و سود تسهیلات مالی و هزینه‌های تبعی مطابق قوانین وزارت اقتصاد و دارایی در چارچوب ماده ۶۲ قانون محاسبات عمومی کشور با ارائه ضمانت دولتی (SOV-ereign Guarantee) تضمین خواهد شد.
    ۵- مدت اجرا و بهره‌برداری: ۶۰ ماه، شامل ۴۸ ماه برای تامین مالی، طراحی تامین کالا و اجرا،  بعلاوه ۱۲ ماه بهره‌برداری و نگهداری آزمایشی.
    ۶- شرایط متقاضیان شرکت در ارزیابی کیفی:
    پیمانکاران خارجی و داخلی که دارای سوابق کاری در اجرای (پروژه‌های تصفیه خانه آب باشند با توجه به ضوابط و مقررات جاری دولت جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور (مصوب ۱۳۹۱) با رعایت شرایط زیر می‌توانند نسبت به ایجاد مشارکت (پیمانکاران خارجی و داخلی) و شرکت در ارزیابی کیفی اقدام نمایند.
    ۱-۶- پیمانکاران خارجی:
    پیمانکاران خارجی باید دارای توان فنی، مالی و مدیریتی مناسب با توجه به ابعاد و مشخصات طرح باشند و موافقت اصولی اولیه بانک یا موسسه تامین‌کننده تسهیلات خارجی مبنی بر موافقت با تامین مالی ۸۵٪ اعتبار مورد نیاز پروژه را به همراه اسناد و مدارک ارزیابی کیفی ارایه نمایند.
    بانک یا موسسه تامین‌کننده مالی باید شرایط لازم و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای تامین مالی طرح را داشته باشد.
    ۲-۶- پیمانکاران داخلی:
    مشارکت پیمانکاران داخلی می‌بایست با لحاظ رتبه‌های تایید شده زیر از سازمان برنامه و بودجه باشد:
    پیمانکاران با رتبه یک رشته آب- با تخصص خطوط انتقال آب و شبکه‌های آب و فاضلاب به همراه مشاور رتبه یک مهندسی آب با تخصص تاسیسات آب و فاضلاب.
    و یا.
    پیمانکاران با رتبه یک طرح و ساخت (EPC) در رشته آب با تخصص تاسیسات آب و فاضلاب.
    ۷- تاریخ، مهلت و محل دریافت اسناد ارزیابی: واجدین شرایط می‌توانند در ساعات اداری از تاریخ ۹۶.۱۰.۱۳ تا ۹۶.۱۰.۲۳ نسبت به دریافت اسناد ارزیابی از شرکت مهندسین مشاور دز آب به نشانی: اهواز کوی گلستان شرکت مهندسی مشاور دزآب- بخش نظارت عالیه- تلفن: ۳۳۲۱۴۵۲۴-۰۶۱ یا تهران- میدان فلسطین- ابتدای خیابان طالقانی غربی- پلاک ۵۰۸- تلفن: ۹-۶۶۹۵۲۶۹۶-۰۲۱ اقدام نمایند.
    دریافت اسناد ارزیابی تنها با همراه داشتن معرفی نامه کتبی و در قبال ارایه فیش بانکی به مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال واریزی به حساب جاری به شماره ۱۰۰۵۹۵۵۱۷۰۰۴ نزد بانک صادرات شعبه گلستان خیابان قزوین (کد شعبه ۳۷۲۰) به نام شرکت مهندسین مشاور دز آب امکان‌پذیر خواهد بود.
    ۸- تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد ارزیابی: مناقصه‌گران پس از دریافت و مطالعه اسناد ارزیابی، حداکثر تا آخر وقت اداری مورخ ۹۶.۱۱.۲۳ اسناد مربوطه تکمیل و در پاکت لاک و مهر شده به نشانی: اهواز، بلوار گلستان، ساختمان ۵ طبقه سازمان آب و برق استان خوزستان، طبقه دوم، دفتر قراردادها، تلفن ۳۳۳۶۰۲۷۸ (۹۸۶۱)+ تحویل دهند.
    ۹- مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بیان سوالات احتمالی خود با شرکت مهندسین مشاور دز آب به نشانی ذکر شده در بالا مکاتبه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۶۰۲۷۸(۹۸۶۱)+ تماس حاصل نمایند.
    روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان


    برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر اصل آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید
    آدرس و تلفن: -
    آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ هجری خورشیدی

از این پس می توانید برای دریافت سریعتر pdf روزانه خود به سایت پارس نماد داده ها مراجعه نمایید.

اخطار: کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها میباشد.هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.
Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data Pars namad data